Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Næh, så søtt. :love: Men da er nok deres forhold litt mer av det seriøse slaget, SnittLeif.

5995912[/snapback]

Ja, jeg vil si det. Alt som er som det er viser at det finnes slikt som skjebne og at det er ment at vi skal være sammen.

Utdanning > jobb > ekteskap > unger

5995919[/snapback]

Det er planen. :)

Lenke til kommentar

Jeg personlig føler det går helt fint å snakke om man ønsker seg barn, ekteskap.. Syntes det er normalt man tenker på slike ting. Har vanskelig for å tro at noen ikke tenker på framtiden sin.. Men sånn for min egen del ville jeg ikke ha lagt ut om barn og ekteskapsplaner den første uken med ny kjæreste. Skjønner jeg godt er avskremmende. Men når en gutt tar meg med i framtidsplanene sine, tenker hvor vi vil være om et år eller to så blir jeg glad jeg. Viser at forholdet vårt ikke bare er en tullete greie som er greit for øyeblikket... ;)

Lenke til kommentar
Utdanning > jobb > ekteskap > unger

5995919[/snapback]

under utdannelse > russetid > unge(som ble unnfanget i det til venstre) > jobb > nok en unge > førstegangstjeneste > jobb

Hvis man følger min rekkefølge da :wee:

Så nå gjenstår bare å gjøre ferdig en utdannelse og få seg lappen og bil da.

Jaja, glad jeg ikke følger A4 oppskriften så mange streber etter. Ingenting skummelt med hverken unger eller ekteskap.

Lenke til kommentar
Jeg personlig føler det går helt fint å snakke om man ønsker seg barn, ekteskap.. Syntes det er normalt man tenker på slike ting. Har vanskelig for å tro at noen ikke tenker på framtiden sin.. Men sånn for min egen del ville jeg ikke ha lagt ut om barn og ekteskapsplaner den første uken med ny kjæreste. Skjønner jeg godt er avskremmende. Men når en gutt tar meg med i framtidsplanene sine, tenker hvor vi vil være om et år eller to så blir jeg glad jeg. Viser at forholdet vårt ikke bare er en tullete greie som er greit for øyeblikket...  ;)

5998227[/snapback]

Problemet lå jo i at kjæresten min er på en alder mange jenter får barn.

Lenke til kommentar

Er 19 en alder hvor mange jenter får barn? :ohmy: Skal faen ikke ha unge før eg e 40.

Edit: ok, kanskje ikke 40, men i hvert fall ikke før jeg er ferdig å utdanne meg og har jobbet en stund. Og så må jeg jo ha en mann også da..

Endret av Seether
Lenke til kommentar

Jeg skal faen ikke ha noe unge før jeg er minst 25. Men heller ikke seinere enn 30. Hvis noe uforutsett skulle skje før jeg blir 25, skulle jeg tatt mitt ansvar, men jeg gidder ikke å planlegge en unge før det.

Ingen av samtlige jenter jeg gikk på skole med på videregående har fått unger nå, og de er i alderen 19/20. Bortsett fra det veit jeg om ei jeg gikk på ungdomskolen som har unge..

Lenke til kommentar
Jeg skal faen ikke ha noe unge før jeg er minst 25. Men heller ikke seinere enn 30. Hvis noe uforutsett skulle skje før jeg blir 25, skulle jeg tatt mitt ansvar, men jeg gidder ikke å planlegge en unge før det.

Ingen av samtlige jenter jeg gikk på skole med på videregående har fått unger nå, og de er i alderen 19/20. Bortsett fra det veit jeg om ei jeg gikk på ungdomskolen som har unge..

5998594[/snapback]

Kunne ikke vært enig. <25,30> er den beste tiden å få det første barnet, iallefall for meg.. Gjelder kanskje å skaffe seg dame først da. Men hva mener du med at du må ha mann, Seether? Vil du ikke ha barn utenfor ekteskap eller har du plutselig blitt singel?

Lenke til kommentar

Neida, har fortsatt kjæreste jeg :love: og ikke for å være altfor pessimistisk her, men hvem vet hvordan livet mitt er så langt fram i tid. For alt jeg vet så er jeg singel da. Hvor mange ender opp med å gifte seg med den første kjæresten sin?

Men joh, jeg vil være gift før jeg får barn. Eller..jeg vil i hvert fall ha en slags fast ramme rundt forholdet. :)

Lenke til kommentar

Hehe, husker jeg planla at 26 år var en fin alder å bli far på. Jaja, er 26 nå og er far... Men den ene ungen er 6, den andre 3 så kan trygt si jeg bommet litt der. (Men så har jeg jo fått nye unger i år i form av fredrikrb, SteffyBoy, Dahl m.m....)

Kunne ikke tenke meg å leve helt frem til nå uten ungene.

Nei, mener du å ha funnet den rette så er unger en fin ting. Men ikke tro det blir lett og jeg garanterer deg at du vil bekymre deg resten av livet.

Lenke til kommentar
Etter 20, men før 30...  :)

5998633[/snapback]

Jepp, jepp! Noen av fordelene ved å være attpåkladd, er at man ofte har mye eldre søsken og som har fått barn - så innen jeg blir far til min egen unge, stjeler de små onkelbarna mye av oppmerksomheten min :)

5998910[/snapback]

mhm, det er sant, søstra mi har fått en gutt nå, er jo artig med en liten krabat som er glad som ei sol. :D

Ingen ting er som et smilende barn, som ler å smiler når du leker med han/hun.

Får meg til å glemme bekymringer og problemer.

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Jepp. Da har jeg fått et ultimatum. Enten slå opp med henne og aldri snakke med henne igjen, eller fortsette og være ulykkelig.

Jeg hater ultimatumer.

6001828[/snapback]

En gang må man velge, vettu... Og husk på at det er MASSE andre fisker i havet, og mange av dem er helt sikkert bedre enn henne. Velg riktig nå, marley...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...