V-by Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Må man forelske seg? Er det ingen person som har levd et liv uten forelskelse? Jeg, lei av kjärlighetssorg, er beredt på et liv med meg selv + 9 katter, elns 5991872[/snapback] Tenkt akkurat det samme et par ganger, men så går det litt tid og du er ovverlykkelig for at du er singel. Det er jo så mange fisk i havet Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Må man forelske seg? Er det ingen person som har levd et liv uten forelskelse? Jeg, lei av kjärlighetssorg, er beredt på et liv med meg selv + 9 katter, elns 5991872[/snapback] Du er sånn 14 år gammel. Tror neppe du trenger å gi opp kjærligheten med det første 5991879[/snapback] Nåja, ikke "sånn 14 år". Er vel mer 15 ^^ Og når jeg blir voksen vil jeg ikke få tid til noen gutt/mann. Sounds stupid, but that's my reality. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Nåja, ikke "sånn 14 år". Er vel mer 15 ^^ Og når jeg blir voksen vil jeg ikke få tid til noen gutt/mann. Sounds stupid, but that's my reality. 5991894[/snapback] He he..Okei, 15 da. Hvorfor vil du ikke få tid til gutter? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Må man forelske seg? Vel, det er jo ikke akkurat noe man bestemmer seg for. Jeg valgte det i hvertfall ikke. Er det ingen person som har levd et liv uten forelskelse? Vet ikke. Tviler. Jeg, lei av kjärlighetssorg, er beredt på et liv med meg selv + 9 katter, elns 5991872[/snapback] Jeg er også lei ting rundt kjærlighet, ikke at jeg har opplevd så mye rundt det...men føler jeg aldri finner noen som passer og 2 år etter min først forelskelse så greier jeg forsatt ikke å få henne helt ut av tankene på tross av at jeg omtrent aldri ser henne. Men på en annen side så virker det utrolig koselig med ei å dele livet med. Problemet mitt er vel det at jeg ikke lar folk komme inn på meg(generelt, gjelder ikke bare potensielle kjærester). Jeg har store problemer med å stole på folk og når folk først begynner i nærme seg(som sagt, gjelder også venner) så har jeg en fæl tendens til å støte dem bort. =/ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 cre8ive. Tenk litt realisktisk. Du sier selv at du aldri vil få tid til en mann. Hvorfor tror du det? Du vil få like god til til en mann senere i livet, som du vil få til jobben. Du vet, forelskelse gjør artige ting med deg. Mvh, dau-Lars Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Hvis du har en travel uke, så er jo alltids helgene ledige, dra ut å feste. Du er bare 15 enda, og har mange år igjen før du begynner å få lite tid. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Sånn, da var tråden 5 sider kortere. Dotten skrev en advarsel om krangling i går, og jeg skriver en ny. Fortsett denne evneveike fjortis-krangelen deres i denne tråden, og dere forsvinner fra forumet i lang tid. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Jeg skal feste me jenta jeg liker i helga Vi fant ut av det nå i sta, sitti og prata sammen på msn i hele kveld Så nå hper jeg det blir noe.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Hvorfor sletta du mitt kompliment til Mirans avatar? :-( Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Marley:Om dere ikke passer sammen, si det til henne før hun gjør noe drastisk som å slutte modellopplegget sitt. Ellers kommer hun til å hate deg for at du ødela livet hennes i lang tid framover. 5991492[/snapback] Jeg nekter henne å gi det opp uansett. Hun får bare ikke lov. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 HUN BABLER OM BARN FOR FAEN! 5988955[/snapback] Jeg babler også om barn, betyr ikke at jeg vil ha det akkurat NÅ for det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Jeg nekter henne å gi det opp uansett. Hun får bare ikke lov. 5994876[/snapback] Det er bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 HUN BABLER OM BARN FOR FAEN! 5988955[/snapback] Jeg babler også om barn, betyr ikke at jeg vil ha det akkurat NÅ for det. 5995130[/snapback] Fysj! Å snakke om barn er fy-fy, spesielt i din alder. Det skremmer gutter vekk på null komma svisj. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 (hvem ville vel ikke like toite Hyrlen? inv_biggrin.gif ) Jenter som har en syk forkjærlighet for skinny gutter. 5991447[/snapback] My kinda girls SteffyBoy; kanskje AnAnAs klarer seg med den ene hun har? Og sånn er de fleste jenter, alt skal overplanlegges til minste detalj ti år inn i framtida. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 sånn er de fleste jenter, alt skal overplanlegges til minste detalj ti år inn i framtida. 5995236[/snapback] Jeg overplanlegger da ikke.. sier bare at jeg kunne tenke meg en liten jævel med han en vakker dag, men den vakre dagen er faen ikke enda. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 sånn er de fleste jenter, alt skal overplanlegges til minste detalj ti år inn i framtida. 5995236[/snapback] Jeg overplanlegger da ikke.. sier bare at jeg kunne tenke meg en liten jævel med han en vakker dag, men den vakre dagen er faen ikke enda. 5995290[/snapback] Bare det er klart, er det jo greit. Jeg har også lyst på en liten hær med Steffy-er og Stefanie-er som kan overta verden for meg, men ikke før jeg er noen-og-tyve. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 sånn er de fleste jenter, alt skal overplanlegges til minste detalj ti år inn i framtida. 5995236[/snapback] Jeg overplanlegger da ikke.. sier bare at jeg kunne tenke meg en liten jævel med han en vakker dag, men den vakre dagen er faen ikke enda. 5995290[/snapback] Jeg siterer "Og når du velger meg til å få ditt barn...." Da blir man skremt. Veldig skremt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 "Og når du velger meg til å få ditt barn...." Da blir man skremt. Veldig skremt. 5995554[/snapback] Da hadde jeg løpt med pikken mellom bena ja. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 "Og når du velger meg til å få ditt barn...." Da blir man skremt. Veldig skremt. 5995554[/snapback] Da hadde jeg løpt med pikken mellom bena ja. 5995559[/snapback] And so I did. Den gikk i forsvarsposisjon. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2006 Rapporter Del Skrevet 27. april 2006 Hvorfor er det så skummelt? Mannfolk nå om dagen ser ut til å ta ting litt for seriøst. Jeg og frøkna har mange ganger snakka om både hvordan vi kommer til å oppdra våre barn, hva de skal hete og hvor mange vi skal ha. Vi har vært og sett på gifteringer og snakka om brudekjole og ingenting av dette skremmer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg