Den Røde Tsar Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg føler at jeg har alt! Bortsett fra at jeg har cyborg smil:P Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg foretrekker at gutta er ærlige jeg da. Og liker jeg de ikke da, så kommer jeg ikke til å like dem noe mer om de er uærlige heller. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg føler at jeg har alt! Bortsett fra at jeg har cyborg smil:P 5054737[/snapback] Sant nok, du har et freaky smil. Men ellers har du karisma og er sjarmerende Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Alle! hør på more than words sangen! listen and learn 5054389[/snapback] Hvem har den? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Westlife. Hører på den. HATER melodien, men teksten er grei. Men pleier aldri å lyve. Bortsett fra når jeg ikke får det jeg vil.... Er alltid åpen... Det er bare en lei tendens at alle damene jeg har lyst på er enten 14, eller opptatt.... Jeg er ikke av den typen som banger 14åringer... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Extreme Edit: Westlife har bare en støgg coverlåt der!! tyvene tar og ødelegger fiine sangen. De burde bli skutt Endret 24. oktober 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Lurer på om det kommer en hardrocka satanistlåt nå.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Lurer på om det kommer en hardrocka satanistlåt nå.... 5054937[/snapback] Vel, Susperia har jo kovret en av låtene til Aha... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) The Moffats har jo en som inneholder de ordene: I miss you like crazy, even more than words can say... Husker extreme nå når du sier det ja. Hørte mye på den da jeg gikk på u-skolen for en del år siden. Konsert i morgen. Da kommer på vorspiel her, så ut på konsert. Gah, hvorfor skal jeg kludre til et flott vennskap med slike idiotiske følelser? Din tåpe! Endret 24. oktober 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Neida..Extreme sin versjon e veldig fin..selv om vokalisten høres litt kastrert ut til tider men her e fiine sangen for deg: Nobodys baby now/Into my arms And I don't believe in the existence of angels But looking at you I wonder if that's true But if I did I would summon them together And ask them to watch over you To each burn a candle for you To make bright and clear your path And to walk, like Christ, in grace and love And guide you into my arms nyydelig kjærlighetssang Edit: Fixe tittel Endret 24. oktober 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 *leter febrilsk etter sang* Hvem har den egentlig? Nick Cave har en lik sang som heter Into My Arms. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Det e den...Nobodys baby now/Into my arms..av Nick Cave Endret 24. oktober 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Praktsang. Bare til å komme med flere. Satan, skulle legge meg for 2 timer siden jeg. Satt oppe til 4 i natt som var, hadde første forelesning 8 i dag tidlig. God natt folk Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 God natt Nostradamus. Bra du likte sangen Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Uff, sa rett ut til henne i dag at jeg likte henne... Ho ble så og si ikke sinna og var veldig hyggelig å snakke med etterpå.. Men det å vite at du aldri kan få henne er JÆVLIG Edit: Ett reip virker fullstendig fristende akkuratt nå Endret 25. oktober 2005 av Ustedalen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Klarte å si til henne at "hun prøvde alltid å være noen annen enn den hun var. Vet ikke hvorfor. Det bare datt ut av meg..... And it's always little things That to the surface brings The comfort in the pain The fear behind the smile We lose along the way The things we leave behind Along the precipice Of things we should not climb And I'm the first in line There's an anchor around my heart Dragging me down Beneath the waves in silence I fall There's a halo above my head Spinning me 'round 'Cause I don't know if I'm alive or dead A dagger in my hand Bleeding me dry And it's always little things That to the surface brings The space you need to breathe Before the curtain call The light that leads the way Before you hit the wall The mountain that you climb Just to take a fall For blind among the blind There's an anchor around my heart Dragging me down Beneath the waves in silence I fall There's a halo above my head Spinning me 'round 'Cause I don't know if I'm alive or dead There's a dagger in my hand Bleeding me dry And all we have to lose is time And what we lose we leave behind Stay around and we will shine Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jepp, er på P15 på gløshaugen nå. Akkurat vært på Wyclef-konsert. Kovinnfolka er på dass (bl. a. ), og alle gutta sitter på datasalen. Haha, morsomt. Nerder lang vei Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nydelig RxjOn fine bilder, liker symbolikk o.l. siste del var veldig fin. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Sitter her å sippgriner mens jeg hører på sangen. Er så jævli irriterende dette"livet" skal være... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg