Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

En jente som sitter å skryter over den nye kjæresten sin foran deg. Når hun sikkert vet at det såret deg er ikke noe å samle på. Ikke sitt å depp over henne... Satt å deppa over min eks i 2-3 måneder.. Dummeste jeg har gjort  ;)

5988926[/snapback]

Du har helt sikkert rett, men hun er sikkert litt hevngjerrig etter enkelte episoder etter vi slo opp.

5988937[/snapback]

 

Det er jo mulig.. Kanskje hun vil se deg lide litt. Hvorfor slo dere opp, om jeg tørr spørre..? Vist du var utro eller noe slikt, så kan jeg faktisk skjønne det... ;)

5988944[/snapback]

Jeg var ikke utro. Vi slo opp siden jeg sov hele tiden, å i den tiden jeg var våken spiste jeg og trente. Så fikk liksom ikke så mye tid til henne i ukedagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En jente som sitter å skryter over den nye kjæresten sin foran deg. Når hun sikkert vet at det såret deg er ikke noe å samle på. Ikke sitt å depp over henne... Satt å deppa over min eks i 2-3 måneder.. Dummeste jeg har gjort  ;)

5988926[/snapback]

Du har helt sikkert rett, men hun er sikkert litt hevngjerrig etter enkelte episoder etter vi slo opp.

5988937[/snapback]

 

Det er jo mulig.. Kanskje hun vil se deg lide litt. Hvorfor slo dere opp, om jeg tørr spørre..? Vist du var utro eller noe slikt, så kan jeg faktisk skjønne det... ;)

5988944[/snapback]

Jeg var ikke utro. Vi slo opp siden jeg sov hele tiden, å i den tiden jeg var våken spiste jeg og trente. Så fikk liksom ikke så mye tid til henne i ukedagene.

5988961[/snapback]

 

Hehe... Sorry å måtte si det men da kan jeg faktisk skjønne hvorfor dere slo opp. Er utrolig kjip følelse og være sammen med noen å ikke føle seg prioritert. At alt kommer før henne... Å bruke unnskyldninger som at du sov, spiste og trente er vel midt sagt litt tynt? Tror de fleste av oss som er sammen med noen klarer å få tid til kjæresten og sove, spise og trene.. ;) Det går ann duh.. Du tok deg ikke tid til å være sammen med kjæresten din. Da går det som det går... Hadde gjort det samme om jeg var henne.. ;)

Lenke til kommentar
Herregud, akutthjelp trengs.

 

Snakker med kjæresten. Hun babler om å flytte hit, gi opp modellkarrieren, gi opp jobben og studiene for å flytte hin.

 

HUN BABLER OM BARN FOR FAEN! :cry:

 

 

Sorry for sterk ordbruk, men hva i helvete skal jeg gjøre?

5988955[/snapback]

 

Si at du er glad i henne, og at hun betyr myr for deg. Me vær ærlig å si at dette går litt for fort for deg... ;) Det lønner seg i lengden :)

Lenke til kommentar
Herregud, akutthjelp trengs.

 

Snakker med kjæresten. Hun babler om å flytte hit, gi opp modellkarrieren, gi opp jobben og studiene for å flytte hin.

 

HUN BABLER OM BARN FOR FAEN! :cry:

 

 

Sorry for sterk ordbruk, men hva i helvete skal jeg gjøre?

5988955[/snapback]

 

Si at du er glad i henne, og at hun betyr myr for deg. Me vær ærlig å si at dette går litt for fort for deg... ;) Det lønner seg i lengden :)

5988978[/snapback]

 

Hvordan skal jeg forklare ei jente som tydeligvis har blitt psykotisk at vi ikke passer sammen?

 

 

Uten at jeg skal føle meg skikkelig dårlig etterpå, that is.

Lenke til kommentar
Herregud, akutthjelp trengs.

 

Snakker med kjæresten. Hun babler om å flytte hit, gi opp modellkarrieren, gi opp jobben og studiene for å flytte hin.

 

HUN BABLER OM BARN FOR FAEN! :cry:

 

 

Sorry for sterk ordbruk, men hva i helvete skal jeg gjøre?

5988955[/snapback]

 

Si at du er glad i henne, og at hun betyr myr for deg. Me vær ærlig å si at dette går litt for fort for deg... ;) Det lønner seg i lengden :)

5988978[/snapback]

 

Hvordan skal jeg forklare ei jente som tydeligvis har blitt psykotisk at vi ikke passer sammen?

 

 

Uten at jeg skal føle meg skikkelig dårlig etterpå, that is.

5988985[/snapback]

 

Det er ingen "lett" måte å slå opp med noen.. Dårlig etterpå vil du føle deg etterpå uansett.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Crap. Jeg orker ikke å føle meg mer dårlig. Jeg sliter nok som det er.

5988998[/snapback]

 

Men å være sammen med noen bare fordi du er redd for å slå opp er ikke løsningen heller. Det vil tære på samvittighten din det å. Du får ta det som en mann, være ærlig å slå opp med henne( om det er det du har bestemt deg for.)

Lenke til kommentar
Crap. Jeg orker ikke å føle meg mer dårlig. Jeg sliter nok som det er.

5988998[/snapback]

 

Men å være sammen med noen bare fordi du er redd for å slå opp er ikke løsningen heller. Det vil tære på samvittighten din det å. Du får ta det som en mann, være ærlig å slå opp med henne( om det er det du har bestemt deg for.)

5989006[/snapback]

 

Hvor problemet da er at hun vil bli ekstremt opprørt. Og da mener jeg ekstremt. Hun brøt sammen da jeg nevnte såvidt at jeg følte meg litt utilpass i forholdet, da kan du tenke deg et brudd.

Lenke til kommentar
Crap. Jeg orker ikke å føle meg mer dårlig. Jeg sliter nok som det er.

5988998[/snapback]

 

Men å være sammen med noen bare fordi du er redd for å slå opp er ikke løsningen heller. Det vil tære på samvittighten din det å. Du får ta det som en mann, være ærlig å slå opp med henne( om det er det du har bestemt deg for.)

5989006[/snapback]

 

Hvor problemet da er at hun vil bli ekstremt opprørt. Og da mener jeg ekstremt. Hun brøt sammen da jeg nevnte såvidt at jeg følte meg litt utilpass i forholdet, da kan du tenke deg et brudd.

5989012[/snapback]

 

Hmm.. snakker vi "ustabil" her..? Kan ikke si til deg hva som er rett svar her. Du må nesten bare følge hjertet, magefølelsen. Er kjipt situasjon du er i, men sånn er livet. Man møter på en del kjipe ting som man helst vil unngå, men desverre ikke kan.. ;)

Lenke til kommentar
Hehe... Sorry å måtte si det men da kan jeg faktisk skjønne hvorfor dere slo opp. Er utrolig kjip følelse og være sammen med noen å ikke føle seg prioritert. At alt kommer før henne... Å bruke unnskyldninger som at du sov, spiste og trente er vel midt sagt litt tynt? Tror de fleste av oss som er sammen med noen klarer å få tid til kjæresten og sove, spise og trene.. ;) Det går ann duh.. Du tok deg ikke tid til å være sammen med kjæresten din. Da går det som det går... Hadde gjort det samme om jeg var henne..  ;)

5988973[/snapback]

Ja klar over at det var min feil, men jeg jobber 7skift i uka, og jobber på natta i helgene. I tillegg trener jeg 4-5 ganger i uka. Å får jeg ikke trent blir jeg deppa, og da kan jeg ikke være ilag med noen. Å i den tiden slet jeg med allergier i tillegg, så var trøtt og tett hele tiden. Så se det litt fra min side å. Og all den tiden jeg ikke sov eller trente på var jeg ilag med henne, å jeg spurte henne flere ganger om hun ville jeg skulle slutte og trene men det nektet hun meg.

 

Å hun var prioritet nr 1, tok meg fri fra jobb flere dager for å kun være ilag med henne.Skulket noen treninger å. Å når jeg sov, så sov som regel hun ilag med meg.

Lenke til kommentar

Hmm.. snakker vi "ustabil" her..? Kan ikke si til deg hva som er rett svar her. Du må nesten bare følge hjertet, magefølelsen. Er kjipt situasjon du er i, men sånn er livet. Man møter på en del kjipe ting som man helst vil unngå, men desverre ikke kan..  ;)

5989021[/snapback]

 

Ustabil? Tja, det er et sterkt ord.

 

Men jeg har den effekten hos jenter. Enten liker de meg ikke, så bikker de over og blir psykotiske. :ermm:

 

Seriøst. det er slik uten unntak.

Lenke til kommentar
Prøv å sette av litt dager dere kan ha sammen. Ikke la noe gå foran de dagene.

5988352[/snapback]

Enkelte har en tendens til å alltid klare å måtte noe annet, selv en planlegger noe 2 uker før.

Har du funnet deg en slik burde du løpe vekk, fort.

 

Eventuelt komme med et ultimatum, selv om det stort sett fører til "nå liker jeg deg bare mindre".

 

I quit.

5988441[/snapback]

 

Jeg kan jo ikke gjøre det, siden det har vært flere ganger det har vært jeg som har avlyst.

 

Hun var syk i går og på mandag. I dag er jeg syk :roll:

Lenke til kommentar
Er det bare min X eller må alle X'er gni det inn hvor godt de har det med den nye typen og hvor mye bedre han er enn meg?  Jeg satt i ca en time og hørte på svada, måtte holde meg fast fra å ikke si noe så jeg ikke skulle virke sjalu.

5988826[/snapback]

Jeg vil tippe at hun ikke har det så bra med han, hun bare sier det for å gjøre deg sjalu. Men antageligvis så liker hun deg.

 

Herregud, akutthjelp trengs.

 

Snakker med kjæresten. Hun babler om å flytte hit, gi opp modellkarrieren, gi opp jobben og studiene for å flytte hin.

 

HUN BABLER OM BARN FOR FAEN! :cry:

5988955[/snapback]

Nå er tiden for å være ærlig :)

Lenke til kommentar
Er det bare min X eller må alle X'er gni det inn hvor godt de har det med den nye typen og hvor mye bedre han er enn meg?  Jeg satt i ca en time og hørte på svada, måtte holde meg fast fra å ikke si noe så jeg ikke skulle virke sjalu.

5988826[/snapback]

Jeg vil tippe at hun ikke har det så bra med han, hun bare sier det for å gjøre deg sjalu. Men antageligvis så liker hun deg.

5991143[/snapback]

Herregud, ikke sett griller i hodet på han da! JO, det er mulig hun liker han (hvem ville vel ikke like toite Hyrlen? :D ), men det betyr nødvendigvis ikke bety at hun liker han på DEN måten...

 

marley; hun dama du er sammen med virker ikke helt normal. Ett øyeblikk sier du at det kanskje går mot slutten (hvis jeg har forstått det riktig), så snakker hun om barn og etablering? ÆÆÆH! frika! Si til henne at du kanskje ikke er klar for sånt. Men du må også vurdere om du liker henne også, jeg tror kanskje ikke du er helt sikker på det selv?

Lenke til kommentar
Er det bare min X eller må alle X'er gni det inn hvor godt de har det med den nye typen og hvor mye bedre han er enn meg?  Jeg satt i ca en time og hørte på svada, måtte holde meg fast fra å ikke si noe så jeg ikke skulle virke sjalu.

5988826[/snapback]

Jeg vil tippe at hun ikke har det så bra med han, hun bare sier det for å gjøre deg sjalu. Men antageligvis så liker hun deg.

5991143[/snapback]

Vil tippe det jeg å, har drevet på slik lenge nå. Å jeg er ikke uskyldig når det kommer til og gjøre henne sjalu da. At hun vil ha meg tilbake sa hun lenge, men jeg ville på det punktet ikke ha henne siden jeg da måtte gjøre det på hennes premisser. Trappe ned på trening, slutte og være besatt av kosthold. Prøve og kutte ned på arbeid o.l. Ble rett og slett for mye, jeg vil gjerne ha i pose og sekk. Men det kan jeg ikke få med henne, så må bare innfinne meg med det. Eventuelt prøve og forbedre meg til mitt neste forhold....

 

(hvem ville vel ikke like toite Hyrlen? inv_biggrin.gif )
Jenter som har en syk forkjærlighet for skinny gutter.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...