Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Denne stenges for opprydding.

 

Personangrep/personuthenging blir premiert med ferie fra forumet, slikt aksepteres ikke. Uavhengig av hvem som begynte.

 

Vil rydde litt opp her.

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm :)

 

Edit: Da er den åpnet igjen, en bruker har dessverre fått ferie. 7 poster fjernet, kjeklingen enkelte har seg imellom kan man ta andre steder og off topic likeså. Mer tull er ikke ønskelig.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff, virker som om det alltid kræsjer for oss. I dag spurte hun om jeg ville på kino, men det kunne jeg ikke. I morgen skulle vi også finne på noe, men så blir hun bedt i bursdag..  :hm:

5988314[/snapback]

Prøv å sette av litt dager dere kan ha sammen. Ikke la noe gå foran de dagene.

Lenke til kommentar
Prøv å sette av litt dager dere kan ha sammen. Ikke la noe gå foran de dagene.

5988352[/snapback]

Enkelte har en tendens til å alltid klare å måtte noe annet, selv en planlegger noe 2 uker før.

Har du funnet deg en slik burde du løpe vekk, fort.

 

Eventuelt komme med et ultimatum, selv om det stort sett fører til "nå liker jeg deg bare mindre".

 

I quit.

Lenke til kommentar
Prøv å sette av litt dager dere kan ha sammen. Ikke la noe gå foran de dagene.

5988352[/snapback]

Enkelte har en tendens til å alltid klare å måtte noe annet, selv en planlegger noe 2 uker før.

Har du funnet deg en slik burde du løpe vekk, fort.

 

Eventuelt komme med et ultimatum, selv om det stort sett fører til "nå liker jeg deg bare mindre".

 

I quit.

5988441[/snapback]

 

Jeg gjorde det med hun jeg er på dealern med. Men jeg merker ingen forskjell. Selv om hun faktisk tok det bra, og sa hun skulle skjerpe seg :p Har hvertfall spikret himmelfarts helgen. Da skal vi to på hytta mi i 5 dager :w00t: Også sier hun også at hvis noe skulle komme i veien så skal hun drite i det. :D

Lenke til kommentar
Uff, virker som om det alltid kræsjer for oss. I dag spurte hun om jeg ville på kino, men det kunne jeg ikke. I morgen skulle vi også finne på noe, men så blir hun bedt i bursdag..  :hm:

5988314[/snapback]

Planlegg skikkelig. Avtal en uke eller no i forveien. Virker lenge den første uka, men etter dette blir det jo normalt.

Lenke til kommentar

Update:

 

Jeg velger å kalle jenta jeg holder på med for Rikke heretter.

 

Som jeg har fortalt om, kom Rikke hit på søndag. Jeg hadde lagd min mors spesielle Pizza Margherita, som falt i smak. Etter vi hadde spist så vi på Mr. og Mrs. Smith mens vi lo sammen og jeg holdt rundt henne.

 

Har store forhåpninger for dette nå. Regner med å treffe henne igjen innen rimelig tid, kommer tilbake med mer når det skjer.

 

Takk nok en gang for tipsene.

Lenke til kommentar
Er det bare min X eller må alle X'er gni det inn hvor godt de har det med den nye typen og hvor mye bedre han er enn meg?  Jeg satt i ca en time og hørte på svada, måtte holde meg fast fra å ikke si noe så jeg ikke skulle virke sjalu.

5988826[/snapback]

Ikke bare din, men heller ikke alle. Har opplevd det selv. Hvis det er en trøst, så overdriver de som oftest.

Lenke til kommentar
Er det bare min X eller må alle X'er gni det inn hvor godt de har det med den nye typen og hvor mye bedre han er enn meg?  Jeg satt i ca en time og hørte på svada, måtte holde meg fast fra å ikke si noe så jeg ikke skulle virke sjalu.

5988826[/snapback]

 

Det er bare en måte de har for å tvinge seg selv til å tro at deres nye type er så mye bedre, mens de innerst inne kanskje ikke føler det slik?

Lenke til kommentar
Er det bare min X eller må alle X'er gni det inn hvor godt de har det med den nye typen og hvor mye bedre han er enn meg?  Jeg satt i ca en time og hørte på svada, måtte holde meg fast fra å ikke si noe så jeg ikke skulle virke sjalu.

5988826[/snapback]

 

Hun gjør jo det bare så du skal ha det kjipt.. Ved å bare drite i henne lar du ikke henne vinne. Glem henne og lev videre. Ikke rot med hennes vennine, da bare synker du ned på hennes nivå. Jenter kan være fæle. Mitt råd : drit i henne og den nye kjæresten :innocent:

Lenke til kommentar
Hun gjør jo det bare så du skal ha det kjipt.. Ved å bare drite i henne lar du ikke henne vinne. Glem henne og lev videre. Ikke rot med hennes vennine, da bare synker du ned på hennes nivå. Jenter kan være fæle. Mitt råd : drit i henne og den nye kjæresten  :innocent:

5988872[/snapback]

Vennina er fæl uansett så ta det med ro. Ja skal la dette kjølne litt, men vil jo egentlig ha henne tilbake da. Selv om jeg har benektet det lenge nå...

Lenke til kommentar
Hun gjør jo det bare så du skal ha det kjipt.. Ved å bare drite i henne lar du ikke henne vinne. Glem henne og lev videre. Ikke rot med hennes vennine, da bare synker du ned på hennes nivå. Jenter kan være fæle. Mitt råd : drit i henne og den nye kjæresten  :innocent:

5988872[/snapback]

Vennina er fæl uansett så ta det med ro. Ja skal la dette kjølne litt, men vil jo egentlig ha henne tilbake da. Selv om jeg har benektet det lenge nå...

5988887[/snapback]

 

En jente som sitter å skryter over den nye kjæresten sin foran deg. Når hun sikkert vet at det såret deg er ikke noe å samle på. Ikke sitt å depp over henne... Satt å deppa over min eks i 2-3 måneder.. Dummeste jeg har gjort ;)

Lenke til kommentar
En jente som sitter å skryter over den nye kjæresten sin foran deg. Når hun sikkert vet at det såret deg er ikke noe å samle på. Ikke sitt å depp over henne... Satt å deppa over min eks i 2-3 måneder.. Dummeste jeg har gjort  ;)

5988926[/snapback]

Du har helt sikkert rett, men hun er sikkert litt hevngjerrig etter enkelte episoder etter vi slo opp. Jeg rotet med ei ny iløpet av ei uke, masse bråk angående det.

 

Uansett så skal jeg prøve og gi faen en stund nå...

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
En jente som sitter å skryter over den nye kjæresten sin foran deg. Når hun sikkert vet at det såret deg er ikke noe å samle på. Ikke sitt å depp over henne... Satt å deppa over min eks i 2-3 måneder.. Dummeste jeg har gjort  ;)

5988926[/snapback]

Du har helt sikkert rett, men hun er sikkert litt hevngjerrig etter enkelte episoder etter vi slo opp.

5988937[/snapback]

 

Det er jo mulig.. Kanskje hun vil se deg lide litt. Hvorfor slo dere opp, om jeg tørr spørre..? Vist du var utro eller noe slikt, så kan jeg faktisk skjønne det... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...