Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
først må jeg si konge nick :)

 

Si det til henne! jeg var i akuratt samme posisjon og feiga ut! Har aldri angra så mye.

5981827[/snapback]

Enig i dette, det beste er å få et svar, uansett hva det blir. Blir uansett vanskelig for deg å endre hennes oppfatning av deg nå, når dere har vært så gode venner en stund.

Lenke til kommentar
Det er en jente jeg liker veldig godt, men er usikker på om hun liker meg. Vi er veldig gode venner og sånt, men jeg vil noe mer. Men jeg vil likevel ikke ødelegge vennskapet på noen måte. Dessuten er jeg redd for at jeg feiger ut, og ikke forteller henne det, og en annen gutt kaprer henne. What to do?

5981515[/snapback]

Bedre å få det ut. Er noe dritt å holde det inne. Smi mens jernet er varmt, er det noe som heter. :)
Lenke til kommentar
Det er en jente jeg liker veldig godt, men er usikker på om hun liker meg. Vi er veldig gode venner og sånt, men jeg vil noe mer. Men jeg vil likevel ikke ødelegge vennskapet på noen måte. Dessuten er jeg redd for at jeg feiger ut, og ikke forteller henne det, og en annen gutt kaprer henne. What to do?

5981515[/snapback]

Bedre å få det ut. Er noe dritt å holde det inne. Smi mens jernet er varmt, er det noe som heter. :)

5981955[/snapback]

 

Det er ikke lett å bare hoppe ut i det.. Men de sier jo at folk flest angrer ikke på hva de har gjort, men hva de ikke gjorde... ;)

Lenke til kommentar
Det er en jente jeg liker veldig godt, men er usikker på om hun liker meg. Vi er veldig gode venner og sånt, men jeg vil noe mer. Men jeg vil likevel ikke ødelegge vennskapet på noen måte. Dessuten er jeg redd for at jeg feiger ut, og ikke forteller henne det, og en annen gutt kaprer henne. What to do?

5981515[/snapback]

 

Det lille jeg har erfart med den situasjonen du er i, er at det egentlig ikke skadet vennskapet (det jeg snakker om er noe som skjedde for noen år tilbake). Man vet jo aldri hva den andre føler før man sier det. Jeg sa hva jeg følte, men hun kunne ikke si det samme, men vi fortsatte å være gode venner for det. Men uansett hva som skulle skje, så kan jeg love deg at i ettertid uansett utfall, spesielt hvis utfallet blir slik du vil ha det, at du ikke vil angre på det.

 

Og uansett. Hvis vennskapet mellom dere skulle blitt ødelagt pga det, så hadde hun ikke vært noe å spare på uansett :p Det er ingen grunn til at hun skal føle at dere ikke kan være venner lenger bare pga du sier hva du føler.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Personlig sa jeg det ikke direkte til henne; gjør jeg noe sånt, føler jeg at jeg gir fra meg all makt og kaster den i trynet på jenta, men...

 

Jeg lot det skinne igjennom at jeg gjerne ville noe mer. I starten var det respons, men etterhvert uteble den, og jeg fikk tilslutt nok personlig, og antakelig fikk hun også nok. Allikevel følte jeg at jeg kom veldig styrket ut av det, og jeg var, i motsetning til hva noen kunne tro, enda mer selvsikker etter "avslaget", dessuten klarte jeg å bruke det at hun antakelig ikke likte meg til å klare å komme meg over henne. Jeg er realist, og skjønner at dersom det ikke er vilje fra henne, er det ikke noe poeng i å prøve.

Lenke til kommentar
Det er en jente jeg liker veldig godt, men er usikker på om hun liker meg. Vi er veldig gode venner og sånt, men jeg vil noe mer. Men jeg vil likevel ikke ødelegge vennskapet på noen måte. Dessuten er jeg redd for at jeg feiger ut, og ikke forteller henne det, og en annen gutt kaprer henne. What to do?

5981515[/snapback]

Minner meg litt om starten av forholdet mitt med min nåværende kjæreste. Vi starta som gode venner, men drev og flørta litt. Selvfølgelig sa hjernen min at det skulle bli noe mer. Det var hun uinteressert i. Mye fordi hun ikke ville ødelegge vennskapet og ikke ville risikere å ødelegge meg mentalt.

Jeg sa bare "skit samma, det som skjer skjer og er det meninga vi skal være sammen så er det det".

Vi har nå snart vært sammen i 4 måneder :)

 

Du taper uansett ingenting på å fortelle henne det. Jeg var veldig interessert i ei jente i klassa mi på ungdomsskolen (ja, det er lenge siden). Jeg fortalte henne det, vi ble venner i 9.klasse og har nå vært bestevenner siden da. Vi blir 20 i år.

 

Mulig du ikke har like flaks som meg, men jeg anbefaller deg å hoppe i det

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Han hadde klippet seg kort og farget håret svart

5983150[/snapback]

Uff da, jeg er lei meg på dine vegne.

5983169[/snapback]

Hehe, det trenger du ikke :wee: Var på tide at han klippet seg nå. Frisyren ble veldig tøff. Hårfargen må jeg nok venne meg til da. Meen, overlevde jeg lilla så takler jeg vel svart også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Også skal han jeg liker flytte til høsten :( så forbanna typisk å ha noe sånt rett under nesen din et helt år, men tør ikke ta initiativ og trøster seg med at vedkommende kommer til å fortsette å være der... Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, faktisk prøve meg og få det jævlig til høsten eller trekke meg unna nå? Jeg liker ikke dette :(

Lenke til kommentar
Også skal han jeg liker flytte til høsten :( så forbanna typisk å ha noe sånt rett under nesen din et helt år, men tør ikke ta initiativ og trøster seg med at vedkommende kommer til å fortsette å være der... Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, faktisk prøve meg og få det jævlig til høsten eller trekke meg unna nå? Jeg liker ikke dette :(

5987684[/snapback]

Prøv å få han til å bli. Ikke trekk deg unna. Da kan du miste mye glede, du ellers ville ha fått..

Lenke til kommentar

For lenge siden, skrev jeg her om ei som jeg likte men som ikke likte meg eller noe om at ho hadde fått type eller noe, og jeg var skikkelig <3 i hu, men nå er ho singel igjen. Og gjett hvem ho sender meld til dagen etter det blir slutt :cool: meg ja!

Gleder meg sjukt til å feste med ho i helga nå :wee:

Lenke til kommentar
Jeg synes det blir litt lite kjærlighet i denne tråden, nå. Det er veldig lite som  skiller mellom kjærlighet og hat.. x]

5987932[/snapback]

 

Grunnet stengingen av SO4 blir det vel mye "generelt snakk" spredt utover de andre trådene, naturlig nok.

 

Men hvorfor ikke la krangelen ligge? (Dumt spørsmål, jeg vet)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...