Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, jeg holder på med den søteste jenta ever, men vi får aldri funnet på noe. Enten er det noe som dukker opp for meg, eller så er det noe for henne. I tillegg har vi aldri noe sted å være, hun vil ikke være hos seg og jeg ikke hos meg. Burde jeg ta henne med hit? Har lyst til å være sammen med henne, men ikke her. Familien min er helt grusomme.

 

Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Uff, jeg holder på med den søteste jenta ever, men vi får aldri funnet på noe. Enten er det noe som dukker opp for meg, eller så er det noe for henne. I tillegg har vi aldri noe sted å være, hun vil ikke være hos seg og jeg ikke hos meg. Burde jeg ta henne med hit? Har lyst til å være sammen med henne, men ikke her. Familien min er helt grusomme.

 

Hva bør jeg gjøre?

5968606[/snapback]

 

noen som vet?

jeg er i samme situasjon :w00t: nei, det var feil smiley.dette er riktig :no:

har 3 småsøsken, er ikke en sjans i verden at jeg tar med no jente hit

Lenke til kommentar

Var kanskje litt overdrevet, men blir så utrolig mye spørsmål. "Har du pult henne?", "Har du fått deg kjæreste", "Hvordan ble du kjent med henne da?" osv.

 

Burde føyd til at de er grusomme hvis jeg har jenter på besøk

 

Tror jeg får gjøre som fredrikrb sier..

 

En gang i fremtiden må du jo ta henne med deg hjem hvis det blir noe varig.

 

Ja, men vil gjerne vite om det blir noe, siden vi er bare i starten av noe.

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Var kanskje litt overdrevet, men blir så utrolig mye spørsmål. "Har du pult henne?", "Har du fått deg kjæreste", "Hvordan ble du kjent med henne da?" osv.

 

Burde føyd til at de er grusomme hvis jeg har jenter på besøk

 

Tror jeg får gjøre som fredrikrb sier..

 

En gang i fremtiden må du jo ta henne med deg hjem hvis det blir noe varig.

 

Ja, men vil gjerne vite om det blir noe, siden vi er bare i starten av noe.

5969092[/snapback]

 

Hør her.

 

Jeg vet ikke hvor gammel du er, hva slags person du er, eller hvordan familien din er. Men sannsynligvis er deres høyeste ønske at du skal være lykkelig. Dermed bør det være mulig å ta henne med hjem uten at foreldrene dine forstyrrer deg.

 

Apropos min lille historie, så kommer jenta jeg har skrevet litt om hit i morgen. Ønsk meg lykke til! :w00t:

Lenke til kommentar

Hvis jeg veit jeg skal ha med ei hjem så pleier jeg å si ifra først. Eller egentlig uansett hvem jeg har med meg hjem så sier jeg ifra. Hvis det er ei jente så hender det jeg må si til fattern at han får holde kjeften og ikke grave og spørre så jævelig :p

 

Nå... På fredag gjorde jeg noe som er ganske uvanlig :p Jeg hadde snakket med "Hege" som jeg er på dealern med før helgen og vi skulle ha funnet på noe, men det ble ikke av. Slik har det vært ganske mange helger egentlig. Så nå blei jeg dritt lei. Så jeg satt meg ned i senga klokka 00.10 fredag kveld. Og skrev mail. Det var min 3de mail skrevet og sendt noensinne :p Men, saken var. Det var en måtte det briste eller bære mail. Skrev masse om hva jeg syns/følte/mente om forskjellige ting som hadde med henne å gjøre. Tok vel 1.5 time med bare skriving før jeg var ferdig. Og i dag fikk jeg svar. Og det bar :p Så nå er jeg rimelig glad. Hehe.

Lenke til kommentar

Pappaen min er helt grusom når jeg har med guttevenner hjem, spesialt da typer. Han er en stor og skummel kar, og spør og graver. Om han ikke er fornøyd med noen (og Det er ikke mange han er fornøyd med) så gjør han det helt klart. Derfor får ingen gutter lov til å hente meg ved huset, jeg møter dem heller litt unna huset, bare for å unngå styr. Mamma derimot er alltid over vennlig, skal prate hele tiden, og inviterer dem med på alt mulig. De er håpløse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...