Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Nei.

5961081[/snapback]

Er det ikke litt kjedelig å aldri gå ut med dama/typen da? :)

5961233[/snapback]

Jeg tror ikke det er snakk om å være med kjæresten-date, men når man inviterer en man ikke kjenner så godt ut på middag eller kino eller noe sånt for å bli kjent. Standard date-prosedyre som man finner eksempler av i alle filmer/tv-serier fra statene.

 

Jeg er personlig for date-ordningen framfor å rote med noen på fest, for så å spørre hva hun heter når festen er over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj? Høres ut som mindre vellykket klining i mine ører.

5961260[/snapback]

Nja, det var grisedigg om jeg skal være helt ærlig :)

 

Oovz:

Prøv å være deg selv, innsmurt med gode komplimenter. Om dere skal se film, kan du få fatt i to stykker. En "hyggelig" og en "skummel". Hyggelige først, så rekker dere å bli litt mer vandt til hverandre, så den skumle. Poenget er da at jenta lettere klynger seg til deg under film nr. 2 og det er alltid et bra tegn. Har fungert for meg.

 

Ellers så kan du se om dere har felles musikksmak, så kan du finne noe dere begge liker å sette på i bakgrunnen. Ikke mens dere ser på filmen selvfølgelig. Husk også at rap ****IKKE**** er romantisk musikk ;)

5961953[/snapback]

 

Hahah, jaja. Tror jeg vet hva jeg gjør nå, blir nok å få henne hjem hit og lage middag til henne. Tror det kan bli bra, takk for alle tipsene.

 

Btw, hun liker ikke rap, så ville ikke gjort det uansett. Men det er tydelig at du ikke har hørt noen av låtene til Common, for å si det sånn. Men musikkdebatt kan vi ta en annen gang. Takk for tipset uansett :)

Lenke til kommentar
Hun har klaget på at jeg skyver henne vekk fra meg.

 

I dag prøvde jeg å være hyggelg, imøtekommende og positiv. Tilbakemeldingen var spydigheter og det fullstendige inntrykket av at hun gir faen.

 

 

Når skal jeg være bra nok? :(

5964101[/snapback]

 

Kanksje dere ikke passer så bra sammen... Seff er du glad i henne og henne i deg. Men det kan jo være rett å slett at dere ikke er så bra for hverandre..?

Lenke til kommentar
Hun har klaget på at jeg skyver henne vekk fra meg.

 

I dag prøvde jeg å være hyggelg, imøtekommende og positiv. Tilbakemeldingen var spydigheter og det fullstendige inntrykket av at hun gir faen.

 

 

Når skal jeg være bra nok? :(

5964101[/snapback]

 

Kanksje dere ikke passer så bra sammen... Seff er du glad i henne og henne i deg. Men det kan jo være rett å slett at dere ikke er så bra for hverandre..?

5964133[/snapback]

 

Begynner å lure på akkruat det selv. Du har jo sikkert sett at vi har hatt omtrent konstante problemer siden vi ble sammen.

 

*sukk* :(

Lenke til kommentar
Hun har klaget på at jeg skyver henne vekk fra meg.

 

I dag prøvde jeg å være hyggelg, imøtekommende og positiv. Tilbakemeldingen var spydigheter og det fullstendige inntrykket av at hun gir faen.

 

 

Når skal jeg være bra nok? :(

5964101[/snapback]

 

Kanksje dere ikke passer så bra sammen... Seff er du glad i henne og henne i deg. Men det kan jo være rett å slett at dere ikke er så bra for hverandre..?

5964133[/snapback]

 

Begynner å lure på akkruat det selv. Du har jo sikkert sett at vi har hatt omtrent konstante problemer siden vi ble sammen.

 

*sukk* :(

5964138[/snapback]

 

Ja det virket for meg i vertfall at kommunikasjonen mellom dere to ikke er helt på topp. Er nok godt mulig at hun sitter hjemme å depper over akkuratt det samme som du gjør. Jeg skal ikke si om dere passer bra sammen eller ikke, der er jo opp til deg å finne ut. Men så mye som du depper over henne, er det verdt det? veier det positive opp for det negative..? Er kanskje det du må finne ut av.. ;)

Lenke til kommentar
Hun har klaget på at jeg skyver henne vekk fra meg.

 

I dag prøvde jeg å være hyggelg, imøtekommende og positiv. Tilbakemeldingen var spydigheter og det fullstendige inntrykket av at hun gir faen.

 

 

Når skal jeg være bra nok? :(

5964101[/snapback]

 

Kanksje dere ikke passer så bra sammen... Seff er du glad i henne og henne i deg. Men det kan jo være rett å slett at dere ikke er så bra for hverandre..?

5964133[/snapback]

 

Begynner å lure på akkruat det selv. Du har jo sikkert sett at vi har hatt omtrent konstante problemer siden vi ble sammen.

 

*sukk* :(

5964138[/snapback]

 

Ja det virket for meg i vertfall at kommunikasjonen mellom dere to ikke er helt på topp. Er nok godt mulig at hun sitter hjemme å depper over akkuratt det samme som du gjør. Jeg skal ikke si om dere passer bra sammen eller ikke, der er jo opp til deg å finne ut. Men så mye som du depper over henne, er det verdt det? veier det positive opp for det negative..? Er kanskje det du må finne ut av.. ;)

5964160[/snapback]

 

Har tenkt mye på det.

 

Jeg føler meg ganske enkelt underlegen. Det er jeg som må arbeide for forholdet, det er jeg som er skyld i at ting ikke funker, det er alltid jeg som starter kranglene.

 

And the list goes on. Slik er det bare. Jeg sliter også enormt med å tilpasse med situasjonen, da hun er 19 og jeg er 17. Bare det at hun er over 18 i en så mye større grad gjør at jeg føler meg veldig fremmed og liten i forhold til henne...

Lenke til kommentar

Lenny Williams- 'cause I love you :love:

 

Girl, you know I love you

No matter what you do

And I hope you understand me

Every word I say is true

‘Cause I love you

 

Baby, I’m thinkin’ of you

Tryin’ to be more of a man for you

And I don’t have much riches

But we gonna see it through

‘Cause I love you

 

oh...oh...oh...

 

Some men need lots of women

For their passions to feel

But I want only you, girl

If it’s in, if it’s in, if it’s in God’s will

‘Cause I, ‘cause I love you

 

I, I love you, baby

With all my heart and soul

Oh, oh, oh, oh

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh

 

I Love you

I need you

I want you

I need you

 

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh your love makes me grow stronger

It keeps goin’ on, oh, baby

I’m glad I found you

I just love to be around you, oh, baby

You’ve been so good to me

Oh, baby

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh

 

Hmm, hmm

Hmm...hmm...mmm...

You know

One time things got so bad until

I had to go to one of my friends and talk to him

And I told him, I said, “You know

I’m having problems with the woman that I love

It seems that I call her on the phone and I just can’t get her to answer

And then I went to her house and I saw a car parked in the driveway

I knocked on the door, but still my knocks went unanswered

And then I went home and I-I watched television until television went off

And then I played my records until I just didn’t want to hear them anymore

And finally I went to bed, but I found myself waking up a few hours later

And the tears were running down my face”

And my friend told me, he said, “Lenny,

You just oughta forget about her”

But I told my friend, I said, “You know

Maybe you’ve never been in love like I’ve been in love

And maybe you’ve never felt the things that I’ve felt”

But this is what I told my friend

I said, “You know, sometimes you get lonely

You get lonely, you get lonely”

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh

And I cry, I cry

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh

And the tears would fill up in the wells

In the wells of my eyes, aww baby

And then it got so bad, it got so bad

Till one time I thought I’d roll myself up in a big ol’ ball and die

And then I met you, darlin’

And you smiled at me

Oh, oh, it was such a pretty smile, yes, it was

And you reached out your hand

You helped me (Helped), you helped me (Helped me), you helped, oh

I’m glad, baby, I’m glad, baby

Oh, oh, oh, baby, ey, ey, ey

I won't ever leave you, baby

I won't ever grieve you, baby

I’m gonna love you, oh, oh, oh, baby

I’m glad, I’m glad, baby

Oh, oh, yeah, baby, oh, oh, oh

I love you, I love you

I love you, I love you, oh

I love you, I love you

I love you, I love you

I love you, I love you

I love you

 

 

helt utrolig bra sang :) måtte bare poste den her, alle som er i det amorøse hjørnet, hør på denne :yes:

Lenke til kommentar
Hun har klaget på at jeg skyver henne vekk fra meg.

 

I dag prøvde jeg å være hyggelg, imøtekommende og positiv. Tilbakemeldingen var spydigheter og det fullstendige inntrykket av at hun gir faen.

 

 

Når skal jeg være bra nok? :(

5964101[/snapback]

 

Kanksje dere ikke passer så bra sammen... Seff er du glad i henne og henne i deg. Men det kan jo være rett å slett at dere ikke er så bra for hverandre..?

5964133[/snapback]

 

Begynner å lure på akkruat det selv. Du har jo sikkert sett at vi har hatt omtrent konstante problemer siden vi ble sammen.

 

*sukk* :(

5964138[/snapback]

 

Ja det virket for meg i vertfall at kommunikasjonen mellom dere to ikke er helt på topp. Er nok godt mulig at hun sitter hjemme å depper over akkuratt det samme som du gjør. Jeg skal ikke si om dere passer bra sammen eller ikke, der er jo opp til deg å finne ut. Men så mye som du depper over henne, er det verdt det? veier det positive opp for det negative..? Er kanskje det du må finne ut av.. ;)

5964160[/snapback]

 

Har tenkt mye på det.

 

Jeg føler meg ganske enkelt underlegen. Det er jeg som må arbeide for forholdet, det er jeg som er skyld i at ting ikke funker, det er alltid jeg som starter kranglene.

 

And the list goes on. Slik er det bare. Jeg sliter også enormt med å tilpasse med situasjonen, da hun er 19 og jeg er 17. Bare det at hun er over 18 i en så mye større grad gjør at jeg føler meg veldig fremmed og liten i forhold til henne...

5964175[/snapback]

 

Kan jo ikke bare være din skyld.. Virker ikke ut som hun gjør det noe lettere for deg heller. Men selv om hun er eldre enn deg betyr jo ikke at du har lov til å stille visse krav i et forhold. Er du kanskje litt reddere for å miste henne, enn hun har med deg? Lett å la seg tråkke på da, holde fast så godt man kan å godta det meste.. Som man vanligvis ikke hadde gjort ;)

Lenke til kommentar

 

Kan jo ikke bare være din skyld.. Virker ikke ut som hun gjør det noe lettere for deg heller. Men selv om hun er eldre enn deg betyr jo ikke at du har lov til å stille visse krav i et forhold. Er du kanskje litt reddere for å miste henne, enn hun har med deg? Lett å la seg tråkke på da, holde fast så godt man kan å godta det meste.. Som man vanligvis ikke hadde gjort  ;)

5964216[/snapback]

 

*sukk*

Du har vel rett. Som alltid.

 

 

Faen at jeg ikke passer sammen med noen.

Lenke til kommentar

 

Kan jo ikke bare være din skyld.. Virker ikke ut som hun gjør det noe lettere for deg heller. Men selv om hun er eldre enn deg betyr jo ikke at du har lov til å stille visse krav i et forhold. Er du kanskje litt reddere for å miste henne, enn hun har med deg? Lett å la seg tråkke på da, holde fast så godt man kan å godta det meste.. Som man vanligvis ikke hadde gjort  ;)

5964216[/snapback]

 

*sukk*

Du har vel rett. Som alltid.

 

 

Faen at jeg ikke passer sammen med noen.

5964346[/snapback]

 

No må du ikke bare stole blindt på meg heller. Jeg vet jo ikke hvordan det er med dere to i real life. Kan godt være dere finner ut av det vettu.. Men at du ikke passer sammen med noen kan jeg si at det er i vertfall ikke sant. Alle passer sammen med noen. Er bare ikke alltid så lett..Du virker som en kjempe kjekk gutt, jeg er sikker på du vil finne en flott jente som setter pris på deg til slutt.

 

Hun tar kanskje ikke forholdet deres like seriøst som du gjør. Du må bare ikke la deg tråkke på, eller godta alt mulig i et forhold. Du har på en måte allerede vist at du er "underlegen" i forhold til henne, når du gjør det. At du alltid føler skyld vist dere har kranglet, selv om det ikke er din feil. Da er det noe som ikke er helt rett.. Er min mening i vertfall.

Lenke til kommentar

No må du ikke bare stole blindt på meg heller. Jeg vet jo ikke hvordan det er med dere to i real life. Kan godt være dere finner ut av det vettu.. Men at du ikke passer sammen med noen kan jeg si at det er i vertfall ikke sant. Alle passer sammen med noen. Er bare ikke alltid så lett..Du virker som en kjempe kjekk gutt, jeg er sikker på du vil finne en flott jente som setter pris på deg til slutt.

 

Hun tar kanskje ikke forholdet deres like seriøst som du gjør. Du må bare ikke la deg tråkke på, eller godta alt mulig i et forhold. Du har på en måte allerede vist at du er "underlegen" i forhold til henne, når du gjør det. At du alltid føler skyld vist dere har kranglet, selv om det ikke er din feil. Da er det noe som ikke er helt rett.. Er min mening i vertfall.

5964409[/snapback]

 

Enkelt og greit er det noe som ikke stemmer. Må bare finne ut hva.

Lenke til kommentar

Marley:

Du bør skaffe deg mer innflytelse over livet ditt, ikke la jenta få det siste ordet i alt. Dette vil jeg si er viktig for først og fremst din egen selvfølelse, og igjen vil dette smitte positivt inn på henne og forholdet. Hvordan kan du gjøre dette? Det finnes ingen fasitsvar, men det første du må passe på, er at du ikke gjør alt på hennes måte. Foreslår hun å gå ut og gjøre noe, kan du for eksempel ha et motforslag klart.

 

Vis henne at hun må ha respekt for deg og at du har et liv ved siden av henne. Hun er ikke alt for deg, kanskje få henne til å tenke at hun er heldig som har akkurat deg. Vis henne at du kan få hvilken som helst jente, på en eller annen måte, men du må jo ikke glemme at hun er den du helst vil ha, vis det. Dessuten må du sørge for å ikke alltid være den som tar kontakt, da kan du virke mer desperat...

 

Men husk, uansett hvor deprimert du nå virker å være, det kommer alltid nye sjanser og nye jenter. Ikke la dette være alt eller ingenting...

Lenke til kommentar
Marley, er du mann eller er du mus?

 

Lar du damene får overhånd så tråkker de på deg ved hver minste anledning. Si hva du mener om oppførselen hennes så får det bære eller briste. Det kan uansett ikke bli noe verre enn det er nå.

5964625[/snapback]

 

For øyeblikket mus. Er fristet til å bare si rett ut hva jeg synes om det. Før eller siden må jeg. Først skal jeg bare være litt jævlig, bittelitt hard to get. Skal se om hun kryper for meg.

 

smeboe: Du har rett, og det irriterer meg. Jeg skal få gjort noe med det, og det har begynt. I går sa jeg rett ut at hun gir inntrykk av å gi faen. Selvfølgelig var det noe jeg gjorde feil. :nei:

Lenke til kommentar
Marley, er du mann eller er du mus?

 

Lar du damene får overhånd så tråkker de på deg ved hver minste anledning. Si hva du mener om oppførselen hennes så får det bære eller briste. Det kan uansett ikke bli noe verre enn det er nå.

5964625[/snapback]

 

Dette er et godt poeng, alle har en maktsyk djevel inni seg. Vit at det er helt okay om hun behandler deg dårlig, hvis du tolererer det og ikke er avhengig av henne.

Lenke til kommentar
Ikke det du vil høre marley, men om hun gir faen i deg skjønner jeg ikke at du fortsetter forholdet. Si takk og farvell og finn deg ei som virkelig bryr seg om deg.

5965695[/snapback]

Det er den tanken som har surret i hodet mitt de siste to ukene....

5965750[/snapback]

I så fall er det ganske klart hva du burde gjøre? Snakk med henne først, se om hun endrer seg. Gi henne en uke eller noe slikt. Forbedrer hun seg ikke, dump henne og finn noen bedre.

 

Og ja, det er lettere for meg å si, enn for deg å gjøre. Det vet jeg godt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...