Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Er man i et avstandsforhold, vil dama før eller siden gjøre det slutt fordi hun har funnet seg en annen. Har erfart dette to ganger så langt

Surt, men det er ikke alltid slik ting fungerer. Men det kommer jo fult og helt ann på hvor ofte partene i forholdet ser hverandre da. Er det en gang hver annen måned pluss ferier, sier det seg selv at ting ikke vil fungere så lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri i verden tolk hintene fra ei jente selv, det blir som skyte seg selv i hodet med avsagd hagle.

5950902[/snapback]

Ja, uff :/

Lettere å tro at de er mer interesserte enn de er, ja.

5957769[/snapback]

Aye! So true, so true. Heretter skal jeg ikke tro at noen er interessert. :D

5957963[/snapback]

Og det funker fint det. Til du i ettertid får høre at den personen du var hodestupsforelsket i følte det samme og du blir stående å dunke hodet i veggen i rein frustrasjon over din egen idioti.

Lenke til kommentar

Og det funker fint det. Til du i ettertid får høre at den personen du var hodestupsforelsket i følte det samme og du blir stående å dunke hodet i veggen i rein frustrasjon over din egen idioti.

5958373[/snapback]

Been there, done that.

Men hey, jeg trodde jo at ei jente likte meg når hun ville gå ut på date med meg. Men neida.

Lenke til kommentar

5958373[/snapback]

Been there, done that.

Men hey, jeg trodde jo at ei jente likte meg når hun ville gå ut på date med meg. Men neida.

5958574[/snapback]

:omg:. Jenter ass. Blir skikkerlig glad når en du liker blir med på date, men så gjør vedkommende det bare for "å være grei" eller lignende. Pfffft :hrm:

Lenke til kommentar

5958373[/snapback]

Been there, done that.

5958574[/snapback]

:omg:. Jenter ass. Blir skikkerlig glad når en du liker blir med på date, men så gjør vedkommende det bare for "å være grei" eller lignende. Pfffft :hrm:

5958721[/snapback]

Sånn er livet. Har aldri spurt ut ei jente etter det. Nå går jeg rett på sak.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke vært på date med noen uten at jeg er sammen med dem. Og da kan det ikke kalles date lenger, kan det?

5958857[/snapback]

Var på date en gang med hun jeg er sammen med nå og når kvelden var omme hadde jeg mer an hennes spytt i munnen enn mitt eget, så jeg vil si det var ganske så vellykket. Men etter det har vi på en måte bare holdt oss for oss selv, eller vært sammen med venner. Ikke noe serlig flying på byen, og det er da like greit det..

Lenke til kommentar

Hm, ok, jeg trenger kreative innspill her.

Jeg hooket opp med en utrolig søt jente i London for et par uker siden. Tok henne med til en koselig italiensk restaurant første gang jeg traff henne i Oslo, og nå er det på tide å treffe henne igjen. Hva skal jeg foreslå at vi gjør? Føler at kino er litt sånn fjortiss-aktig, pluss at jeg ikke får pratet mye med henne i en kinosal. Noen som har noen tips? Skal helst sjarmere henne helt ned i knærne....

Lenke til kommentar
Jeg har ikke vært på date med noen uten at jeg er sammen med dem. Og da kan det ikke kalles date lenger, kan det?

5958857[/snapback]

Var på date en gang med hun jeg er sammen med nå og når kvelden var omme hadde jeg mer an hennes spytt i munnen enn mitt eget, så jeg vil si det var ganske så vellykket. Men etter det har vi på en måte bare holdt oss for oss selv, eller vært sammen med venner. Ikke noe serlig flying på byen, og det er da like greit det..

5958947[/snapback]

Æsj? Høres ut som mindre vellykket klining i mine ører.

Lenke til kommentar
. Hva skal jeg foreslå at vi gjør?

be henne hjem på en romantisk middag, som DU lager :)

5961253[/snapback]

Ja, har tenkt på det, er bare litt kjipt at vi holder på å bygge om kjøkkenet/stua her nå, men jeg tror faktisk det kan gå allikevel.

Takk for innspillet, iallefall. Til resten av dere: kom med ideer! ;)

Lenke til kommentar
Ja, har tenkt på det, er bare litt kjipt at vi holder på å bygge om kjøkkenet/stua her nå, men jeg tror faktisk det kan gå allikevel.

Takk for innspillet, iallefall. Til resten av dere: kom med ideer! ;)

5961733[/snapback]

Fyr opp ovnen, hiv inn en pizza og sett på Champions League på TV3! Alltid en slager. Få henne til å hente øl, selvsagt.

Lenke til kommentar
Æsj? Høres ut som mindre vellykket klining i mine ører.

5961260[/snapback]

Nja, det var grisedigg om jeg skal være helt ærlig :)

Oovz:

Prøv å være deg selv, innsmurt med gode komplimenter. Om dere skal se film, kan du få fatt i to stykker. En "hyggelig" og en "skummel". Hyggelige først, så rekker dere å bli litt mer vandt til hverandre, så den skumle. Poenget er da at jenta lettere klynger seg til deg under film nr. 2 og det er alltid et bra tegn. Har fungert for meg.

Ellers så kan du se om dere har felles musikksmak, så kan du finne noe dere begge liker å sette på i bakgrunnen. Ikke mens dere ser på filmen selvfølgelig. Husk også at rap ****IKKE**** er romantisk musikk ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...