Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Finnes sikkert tusen andre grunner. Personlig har jeg lett for å forelske meg, og jeg tviler på at jeg hadde klart å holde fast ved følelsene for en person jeg ikke treffer daglig. Det eneste som holder forholdet sammen, er kjærligheten. Men er den sterk nok?

5950167[/snapback]

 

Så dersom man klarer det, kan avstandsforholdet videre føre til et sterkere forhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en Jente i klassen som er Über pen og snill, etter påsken så har hun liksom begynt å si hei og hade og hun smiler til meg hvert gang hun går forbi, før var det sånn at hun liksom ikke gadd å bry seg, tror dere hun er ineresert fordi hun gjør slikt eller er det bare sånt jenter gjør iblant?

Endret av Kevin S
Lenke til kommentar
Er det det at hun sier hei og hadet som gjør at du mener hun er snill? Om hun aldri har brydd seg før ville ikke jeg klassifisert henne som en kjempesnill jente, for å være ærlig.

 

Jeg ville vært forsiktig med å anta at hun er interessert kun fordi hun har blitt hyggeligere.

5950890[/snapback]

 

Altså hun begynner å prate med meg og når jeg kommer til skolen sier hun Hei og smiler og når jeg går så sier hun hade og smiler det er liksom en merkelig følelse....

Lenke til kommentar
Elsker man noen høyt nok så vil ikke litt avstand ødelegge, da får man det til uansett. Går bare mer på hvor mye du gidder å stresse med å få det til, hvor mye du gidder å "ofre" for den andre. Er det verdt det er vel det du må tenke..  ;)

5945607[/snapback]

 

Avstadsforhold er håpløst uansett i mine øyne.

Lenke til kommentar
Er det det at hun sier hei og hadet som gjør at du mener hun er snill? Om hun aldri har brydd seg før ville ikke jeg klassifisert henne som en kjempesnill jente, for å være ærlig.

 

Jeg ville vært forsiktig med å anta at hun er interessert kun fordi hun har blitt hyggeligere.

5950890[/snapback]

 

Altså hun begynner å prate med meg og når jeg kommer til skolen sier hun Hei og smiler og når jeg går så sier hun hade og smiler det er liksom en merkelig følelse....

5950921[/snapback]

 

Jeg fikk plutselig skikkelig flashback fra videregående når jeg leste det der :p Var sånn iblandt, så kunne jeg føle at en jente var interessert, smilte, hei hade etc., men grunnen til det, var bare fordi jeg plutselig la merke til det.. Jentene var sånn hele tiden, men det var bare at jeg sjeldent la merke til det, men når jeg først gjorde det så følte jeg alltid at de plutselig ble mer interesserte..

 

Men uansett da. Smile og si hei/hadet er noe man også sier til kassadama på kiwi liksom.. så ikke bli helt vill i nikkersen enda :p

Lenke til kommentar
hun liksom begynt å si hei og hade og hun smiler til meg hvert gang hun går forbi, før var det sånn at hun liksom ikke gadd  å bry seg, tror dere hun er ineresert fordi hun gjør slikt eller er det bare sånt jenter gjør iblant?

5950872[/snapback]

NÅ skjønner jeg hvorfor gutter tror en er interessert bare fordi en sier hei og smiler. Takk for det, har alltid lurt på hvorfor et lite smil ble tolket som at jeg var interessert. Kan en ikke få smile og si hei uten å være interessert også nå? Kanskje jeg får begynne å se ned i bakken når jeg skal si hei til gutter på jobb, skole osv.

Lenke til kommentar
hun liksom begynt å si hei og hade og hun smiler til meg hvert gang hun går forbi, før var det sånn at hun liksom ikke gadd  å bry seg, tror dere hun er ineresert fordi hun gjør slikt eller er det bare sånt jenter gjør iblant?

5950872[/snapback]

NÅ skjønner jeg hvorfor gutter tror en er interessert bare fordi en sier hei og smiler. Takk for det, har alltid lurt på hvorfor et lite smil ble tolket som at jeg var interessert. Kan en ikke få smile og si hei uten å være interessert også nå? Kanskje jeg får begynne å se ned i bakken når jeg skal si hei til gutter på jobb, skole osv.

5951547[/snapback]

Haha, da tror de du bare er sjenert.

Lenke til kommentar
hun liksom begynt å si hei og hade og hun smiler til meg hvert gang hun går forbi, før var det sånn at hun liksom ikke gadd  å bry seg, tror dere hun er ineresert fordi hun gjør slikt eller er det bare sånt jenter gjør iblant?

5950872[/snapback]

NÅ skjønner jeg hvorfor gutter tror en er interessert bare fordi en sier hei og smiler. Takk for det, har alltid lurt på hvorfor et lite smil ble tolket som at jeg var interessert. Kan en ikke få smile og si hei uten å være interessert også nå? Kanskje jeg får begynne å se ned i bakken når jeg skal si hei til gutter på jobb, skole osv.

5951547[/snapback]

 

Jeg smiler og sier hei til storsett alle... Prøver å være hyggelig bare. Så støtter deg der Ananas. :)

Lenke til kommentar
Elsker man noen høyt nok så vil ikke litt avstand ødelegge, da får man det til uansett. Går bare mer på hvor mye du gidder å stresse med å få det til, hvor mye du gidder å "ofre" for den andre. Er det verdt det er vel det du må tenke..  ;)

5945607[/snapback]

 

Avstadsforhold er håpløst uansett i mine øyne.

5951124[/snapback]

 

Vanskelig ja, umulig nei.... ;)

Lenke til kommentar

jeg er innvikla i en temmelig rar sak for tiden... kanskje noen her kan gi meg no hjelp...

 

Jeg er dritinteressert i en jente og hun interessert i meg. men det er mange problemer.

 

-hun har type

-hun er x'en til en dritgod venn

-hun er player

 

hun har type ja, men de har visst ikke vært sammen lenge.. og de ble sammen uten at hun egentlig var med på det. Det med at hun er x'en til en god venn er ikke helt sant, de var nemlig aldri sammen, men de var temmelig innvolverte. Han har nå en ny jente, men jeg vet ikke jeg...

 

på det siste kan jeg detaljere meg litt mer. Det finnes jenter som liker å kose. det betyr ikke at de mener det på noen måte, men de forstår bare ikke at de sårer folk.. hun er sånn, men jeg vet ikke om jeg kanskje kunne greid å gjøre noe med det... :) det er skikkelig utfordrende og jeg liker det...

 

og hun er så utrolig søt... nesten sånn at det føles som om alt sammen er kødd bare for å lure meg... jeg er litt paranoid etter forrige dama :whistle:

 

det er ikke noe spessielt spørsmål, men kanskje noen kan tolke situasjonen jeg er i. ikke for å virke utaknemlig, men jeg vil helst ha gjennomtenkte svar av mennesker med litt erfaring :love:

Lenke til kommentar
Aldri i verden tolk hintene fra ei jente selv, det blir som skyte seg selv i hodet med avsagd hagle.

5950902[/snapback]

 

Ja, uff :/

 

Lettere å tro at de er mer interesserte enn de er, ja.

5957769[/snapback]

Aye! So true, so true. Heretter skal jeg ikke tro at noen er interessert. :D

Lenke til kommentar
Distanseforhold funker ikke. Aldri. Du tror de fungerer, du er sikker på at akkurat ditt skal vare. Det har ingenting å si hvem dere er eller hvor perfekt det virker; det funker ikke og det vil aldri gjøre det.

5940550[/snapback]

 

WORD.

 

Jeg har for øvrig lest denne tråden lenge og ikke postet noe før nå, men jeg kan i alle fall bekrefte dette. Er man i et avstandsforhold, vil dama før eller siden gjøre det slutt fordi hun har funnet seg en annen. Har erfart dette to ganger så langt :hrm:

5940654[/snapback]

Vel, det var ikke akkurat tilfellet. Vi innså at vi ikke kom til å flytte nærmere hverandre, og det var for langt, dyrt og sjeldent til at det var verdt det. Som noen andre sa; veldig leit å avslutte et forhold så tidlig pga distansen, uten at man noengang vil vite om det var potensiale til noe mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...