Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjæresten min går på skolen.. så traff hun liksom gjennom ei venninde.. så snakka vi mye på msn osv.. så begynte vi å være litt sammen på skolen osv så ble vi venner:) og vips var vi kjærester :p Vi har vært sammen i 4 mnd nå snart, ikke så lenge men det har vært de 4 beste mndene i hele mitt liv! Min første kjærlighet :love:

 

men som et ortak sier: sorg, er kjærlighetens pris...

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål til dere som har kone/kjæreste/ekser.

 

Hvor/hvordan møttes dere? Gjennom kjente eller ute på fester etc.?

5939867[/snapback]

 

 

Nettet. Og det funker ikke. :)

5939906[/snapback]

 

 

På byen. Og det funker ikke det heller.

5939962[/snapback]

 

 

På byen. Og det funker ikke det heller.

5939962[/snapback]

Alle mine har vært på skole. Og ikke funket.

5939987[/snapback]

 

 

Kort fortalt: Du kan bare gi opp.

5939997[/snapback]

 

HER ER VI OPTIMISTISKE! :D

Lenke til kommentar

Tidligere: gjennom kjente/skolen/fest

 

Hun jeg prater med nå: jobb.

 

Ganske greit med jobb.. virker som det funker bedre enn alt annet jeg har vært borti :p Skole blir liksom litt for mye kontakt for meg.. på jobb så treffes vi hvertfall en gang i uka, minus de gangene vi treffes privat (1-3 dager i uka).

Lenke til kommentar

Jeg møtte kjæreste min på et kurs for over ett år siden, og da la jeg ikke særlig mye merke til henne/snakket ikke sååå mye med henne. Men så fikk jeg tak i mailadressen hennes, og da utvekslet vi mailer og snakket endel på msn. Vi bestemte oss til slutt for å møtes i vinterferien, og det ble full klaff på første daten.

 

Nå nærmer det seg 1 år og 2 mnd :love:

 

Så til dere som sier "msn duger ikke".... :tease:

 

EDIT: Måtte jo selvfølgelig legge til at vi møttes etter å ha snakket sammen på msn en stund! :p

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar

Vel, MSN er en smart måte å kontakte folk og snakke med folk på.

 

Det kan gå andre veien. Ei jente som går på skolen min og jeg snakke veldig mye. Det utvikla seg ganske mye, men ikke til mer enn en flørt.

 

Vi har hatt sex, men snakker aldri sammen på skolen. Ikke ett kløyva ord.

 

See? IRL er også viktig.

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål til dere som har kone/kjæreste/ekser.

 

Hvor/hvordan møttes dere? Gjennom kjente eller ute på fester etc.?

5939867[/snapback]

 

Samboeren min bodde i samme kommune som meg, og jeg viste hvem han var fordi han hadde jobba i lokalbutikken, men jeg hadde aldri snakka med han siden han hang med andre folk enn meg og slik (2 år eldre). En gang jeg var på spraydate ( :blush: ) fant jeg profilen hans, og tok kontakt med en melding i gjesteboken. Da han kom tilbake fra militæret begynte vi å snakke på msn. Han fikk tak i mobilnumret mitt da han var på fylla og sendte meg en sms, og vi bestemte oss for å treffes ikke lenge etter. Da hadde vi sikkert snakka hver dag på msn i 3 mnd.

 

Han gikk på samme skole som meg også, men jeg var litt sjenert ovenfor han for jeg var så forelska :love:

 

Nå har vi vært sammen i 2,5 år snart (mai), og bodd sammen i 1 år og 9 mnd :ohmy:

Lenke til kommentar
Her kommet et sjokk. Jeg anbefaler alle å sette seg, for dette kommer nok som et sjokk:

Distanseforhold funker ikke. Aldri. Du tror de fungerer, du er sikker på at akkurat ditt skal vare. Det har ingenting å si hvem dere er eller hvor perfekt det virker; det funker ikke og det vil aldri gjøre det.

5940550[/snapback]

 

Her har man peiling ser jeg... :hmm:

Lenke til kommentar
Distanseforhold funker ikke. Aldri. Du tror de fungerer, du er sikker på at akkurat ditt skal vare. Det har ingenting å si hvem dere er eller hvor perfekt det virker; det funker ikke og det vil aldri gjøre det.

5940550[/snapback]

 

WORD.

 

Jeg har for øvrig lest denne tråden lenge og ikke postet noe før nå, men jeg kan i alle fall bekrefte dette. Er man i et avstandsforhold, vil dama før eller siden gjøre det slutt fordi hun har funnet seg en annen. Har erfart dette to ganger så langt :hrm:

Lenke til kommentar
Distanseforhold funker ikke. Aldri. Du tror de fungerer, du er sikker på at akkurat ditt skal vare. Det har ingenting å si hvem dere er eller hvor perfekt det virker; det funker ikke og det vil aldri gjøre det.

5940550[/snapback]

 

WORD.

 

Jeg har for øvrig lest denne tråden lenge og ikke postet noe før nå, men jeg kan i alle fall bekrefte dette. Er man i et avstandsforhold, vil dama før eller siden gjøre det slutt fordi hun har funnet seg en annen. Har erfart dette to ganger så langt :hrm:

5940654[/snapback]

 

Synd for deg. Men sånn er det ikke for alle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...