Skilpadde Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 På byen. Og det funker ikke det heller. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 På byen. Og det funker ikke det heller. 5939962[/snapback] Alle mine har vært på skole. Og ikke funket. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kort fortalt: Du kan bare gi opp. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Nettet,skole og byen funker ikke... hvor da? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kjæresten min går på skolen.. så traff hun liksom gjennom ei venninde.. så snakka vi mye på msn osv.. så begynte vi å være litt sammen på skolen osv så ble vi venner:) og vips var vi kjærester Vi har vært sammen i 4 mnd nå snart, ikke så lenge men det har vært de 4 beste mndene i hele mitt liv! Min første kjærlighet men som et ortak sier: sorg, er kjærlighetens pris... Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 De har fortalt at de har truffet kjærste/x på byen skolen og nettet. Men at ikke noen av forholdene har vart Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 La oss alle bli aseksuelle og utrydde menneskeheten. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 møtte eksen igjennom en venns venn var venninda til dama til kammeraten min.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har et lite spørsmål til dere som har kone/kjæreste/ekser. Hvor/hvordan møttes dere? Gjennom kjente eller ute på fester etc.? 5939867[/snapback] Nettet. Og det funker ikke. 5939906[/snapback] På byen. Og det funker ikke det heller. 5939962[/snapback] På byen. Og det funker ikke det heller. 5939962[/snapback] Alle mine har vært på skole. Og ikke funket. 5939987[/snapback] Kort fortalt: Du kan bare gi opp. 5939997[/snapback] HER ER VI OPTIMISTISKE! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Man må ikke være så negativ! det hjelper ikke akkurat-- Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Tidligere: gjennom kjente/skolen/fest Hun jeg prater med nå: jobb. Ganske greit med jobb.. virker som det funker bedre enn alt annet jeg har vært borti Skole blir liksom litt for mye kontakt for meg.. på jobb så treffes vi hvertfall en gang i uka, minus de gangene vi treffes privat (1-3 dager i uka). Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Jeg møtte kjæreste min på et kurs for over ett år siden, og da la jeg ikke særlig mye merke til henne/snakket ikke sååå mye med henne. Men så fikk jeg tak i mailadressen hennes, og da utvekslet vi mailer og snakket endel på msn. Vi bestemte oss til slutt for å møtes i vinterferien, og det ble full klaff på første daten. Nå nærmer det seg 1 år og 2 mnd Så til dere som sier "msn duger ikke".... EDIT: Måtte jo selvfølgelig legge til at vi møttes etter å ha snakket sammen på msn en stund! Endret 18. april 2006 av PhoboS87 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vel, MSN er en smart måte å kontakte folk og snakke med folk på. Det kan gå andre veien. Ei jente som går på skolen min og jeg snakke veldig mye. Det utvikla seg ganske mye, men ikke til mer enn en flørt. Vi har hatt sex, men snakker aldri sammen på skolen. Ikke ett kløyva ord. See? IRL er også viktig. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) See? IRL er også viktig. 5940462[/snapback] Så enig, så enig! Endret 18. april 2006 av PhoboS87 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har et lite spørsmål til dere som har kone/kjæreste/ekser. Hvor/hvordan møttes dere? Gjennom kjente eller ute på fester etc.? 5939867[/snapback] Samboeren min bodde i samme kommune som meg, og jeg viste hvem han var fordi han hadde jobba i lokalbutikken, men jeg hadde aldri snakka med han siden han hang med andre folk enn meg og slik (2 år eldre). En gang jeg var på spraydate ( ) fant jeg profilen hans, og tok kontakt med en melding i gjesteboken. Da han kom tilbake fra militæret begynte vi å snakke på msn. Han fikk tak i mobilnumret mitt da han var på fylla og sendte meg en sms, og vi bestemte oss for å treffes ikke lenge etter. Da hadde vi sikkert snakka hver dag på msn i 3 mnd. Han gikk på samme skole som meg også, men jeg var litt sjenert ovenfor han for jeg var så forelska Nå har vi vært sammen i 2,5 år snart (mai), og bodd sammen i 1 år og 9 mnd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Her kommet et sjokk. Jeg anbefaler alle å sette seg, for dette kommer nok som et sjokk: Distanseforhold funker ikke. Aldri. Du tror de fungerer, du er sikker på at akkurat ditt skal vare. Det har ingenting å si hvem dere er eller hvor perfekt det virker; det funker ikke og det vil aldri gjøre det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Men hver eneste gang man innleder et, så gjør kjærlighet blind, og man har i realiteten ødelagt et forhold man knapt har påbegynt. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Her kommet et sjokk. Jeg anbefaler alle å sette seg, for dette kommer nok som et sjokk:Distanseforhold funker ikke. Aldri. Du tror de fungerer, du er sikker på at akkurat ditt skal vare. Det har ingenting å si hvem dere er eller hvor perfekt det virker; det funker ikke og det vil aldri gjøre det. 5940550[/snapback] Her har man peiling ser jeg... Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Distanseforhold funker ikke. Aldri. Du tror de fungerer, du er sikker på at akkurat ditt skal vare. Det har ingenting å si hvem dere er eller hvor perfekt det virker; det funker ikke og det vil aldri gjøre det. 5940550[/snapback] WORD. Jeg har for øvrig lest denne tråden lenge og ikke postet noe før nå, men jeg kan i alle fall bekrefte dette. Er man i et avstandsforhold, vil dama før eller siden gjøre det slutt fordi hun har funnet seg en annen. Har erfart dette to ganger så langt Lenke til kommentar
2ern Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Distanseforhold funker ikke. Aldri. Du tror de fungerer, du er sikker på at akkurat ditt skal vare. Det har ingenting å si hvem dere er eller hvor perfekt det virker; det funker ikke og det vil aldri gjøre det. 5940550[/snapback] WORD. Jeg har for øvrig lest denne tråden lenge og ikke postet noe før nå, men jeg kan i alle fall bekrefte dette. Er man i et avstandsforhold, vil dama før eller siden gjøre det slutt fordi hun har funnet seg en annen. Har erfart dette to ganger så langt 5940654[/snapback] Synd for deg. Men sånn er det ikke for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg