Coke lovin chick Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Den røde Tsar: Jupps, akkurat det eg mente thx Endret 23. oktober 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Vet ikke helt om du forstod det her smeboe. Men det hun skrev er at å like lukten til andre er en normal ting, ikke en fetisj. Fetisjer er sånne rare ting som egentlig ikke har noe med det å være menneske å gjøre. 5048503[/snapback] [latinolover-mode] Men... for meg er det det indre som teller hos jenter, så hvordan hun lukter har ingenting med jenta å gjøre. Ergo fetisj. [/latinolover-mode] Men hvis jeg liker henne pga den sexy tannbørsten hennes da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Om du tenner på selve tannbørsten hennes, så har du en fetisj. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 ...Da har du et problem Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har blitt så forelska i kompisen min jeg... Kjipe greier... Liker det ikke! Er ikke så lett å ikke like han heller. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Liker Kenzo jeg. Husker ikke hva den heter nå da. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Men haha? Sa nettopp til den jeg aldri kan få at jeg ikke var foreska i henne(løgn). Føltes helt fælt inni meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. Følte jeg måtte gjøre det for å prøve dette sjalusi bs'et Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Var nok lurt gjort. Selv har jeg gått for stragien med å si det rett ut, har fungert jævelig dårlig kan man si. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Tror denne her funka like dårlig.... Men jeg sa jo at jeg var gla i a først. Så nå sier jeg det motsatte. Håper ikke hu får et feil inntrykk av meg... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sannheten pleier jo å funke... Godt mulig hun jenten tror at du bare vil være venn med hun no. Og det var vel ikke heelt det du var ute etter? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja... Dere gutter sier at jenter sier en ting men mener noe annet. Hello? dere er faen meg ikke noe bedre selv.... Hvorfor ikke bare si "jeg liker deg" å slippe alt det stresset..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hvorfor ikke bare si "jeg liker deg" å slippe alt det stresset..? 5054333[/snapback] Fordi da blir man bare deppa. Enten kommer det, 'jeg liker deg jo som venn', 'eh, la oss snakke om noe annet', 'jeg er betatt av xxx jeg' eller 'nei, jeg har jo kjæreste'. Koz. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Alle! hør på more than words sangen! listen and learn Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) ...Da har du et problem 5049646[/snapback] Hvorfor det? Hvorfor ikke bare si "jeg liker deg" å slippe alt det stresset..? 5054333[/snapback] Fordi da blir man bare deppa. Isj, ingen vits å utsette det. Get it over with it. Bedre enn å leve i uvisshet, dessuten vil en jo bli deppa etterhvert hvis svaret er nei uansett... Endret 24. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ...Da har du et problem 5049646[/snapback] Hvorfor det? Hvorfor ikke bare si "jeg liker deg" å slippe alt det stresset..? 5054333[/snapback] Fordi da blir man bare deppa. Isj, ingen vits å utsette det. Get it over with it. Bedre enn å leve i uvisshet, dessuten vil en jo bli deppa etterhvert hvis svaret er nei uansett... 5054440[/snapback] Akkuratt...Kan skjønne det at det er litt trøst og leve i håpet. Men er det ikke mye bedre at vist du får et nei så vet du det. SLik at du kan komme deg videre i livet... Og finne en ny jente..? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Tenner på tannbørster elns Men Det er ikke problemet. Jenter sier de liker en som fighter litt... Prøvde være ærlig først. Det funka ikke. Så nå prøver jeg å være uærlig. Det går heller ikke. Prøver å vinne et hjerte her... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du må ikke prøve å vinne det. Du må stjele det ! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Sjokolademelken på Rimi? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 http://www.forskning.no/Artikler/2005/mai/1117107924.29 Sjarm, kaller vi det. Mange her kan sikkert lære en del om hvordan man lykkes som et sjarmerende menneske med karisma. De viktigste punktene er: - Du har en åpen kroppsholdning, og har sjelden armene og beina i kors eller hendene foran ansiktet. - Du smiler naturlig og lar folk føle at de betyr noe. - Du nikker til folk du snakker med, og rører gjerne ved overarmen deres. - Du snakker i bilder som folk lett kan se for seg. - Du forandrer gjerne toneleiet på stemmen og snakker i varierende tempo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg