Luchy Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Scenario: Jeg og ei jente sitter i en seng og ser på film, begge liker hverandre. Hvordan skal jeg gå frem? 5927958[/snapback] har vært borti det der for 1 måned siden. Det jeg gjorde var nå bare å gi henne ett kyss. værre var det faktisk ikke Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Scenario: Jeg og ei jente sitter i en seng og ser på film, begge liker hverandre. Hvordan skal jeg gå frem? 5927958[/snapback] har vært borti det der for 1 måned siden. Det jeg gjorde var nå bare å gi henne ett kyss. værre var det faktisk ikke 5934211[/snapback] så enkelt kan det også være lettere er det kanskje om man har øyekontakt, så plutselig bare glir man sammen i et kyss.. jeg synes det hvertfall er lettere da ;p Lenke til kommentar
Seether Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 lukt henne i nakken.. Hun blir helt shaky av det.... 5929991[/snapback] Fy faen, så deilig det er. 5933941[/snapback] Jah! får frysninger nedover hele ryggen når typen gjør det. Skulle ønske han gjorde det litt oftere da kyssing i nakken er også helt himmelsk *sukk* Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) den jeg liker veldig godt (og hun vet det) har sagt til meg at hun liker 2 av mine bestevenner. måtte bare si det...siden det sved noe sykt... Endret 17. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 lukt henne i nakken.. Hun blir helt shaky av det.... 5929991[/snapback] Fy faen, så deilig det er. 5933941[/snapback] Jah! får frysninger nedover hele ryggen når typen gjør det. Skulle ønske han gjorde det litt oftere da kyssing i nakken er også helt himmelsk *sukk* 5937080[/snapback] Hvis jeg hadde vært jente så ville jeg tennkt litt rart om det men....Er dere seriøse? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg også synes det hørtes litt sært ut. Hadde følt meg mer komfortabel med å kysse i nakken, enn å lukte.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Vel, kanskje ikke sånn skikkelig sniffing. Men det er litt søtt når typen står bak deg og sier at du lukter godt. Men kyssing er bedre Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Vel, kanskje ikke sånn skikkelig sniffing. Men det er litt søtt når typen står bak deg og sier at du lukter godt. Men kyssing er bedre 5937234[/snapback] Nakken har ganske tynn hud, og er dermed veldig følsom. Kyssing er nok best, men jeg føler at det er best å starte å bare berøre lett med snuten, så evt. kysse etterpå... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Vel, kanskje ikke sånn skikkelig sniffing. Men det er litt søtt når typen står bak deg og sier at du lukter godt. Men kyssing er bedre 5937234[/snapback] Nakken har ganske tynn hud, og er dermed veldig følsom. Kyssing er nok best, men jeg føler at det er best å starte å bare berøre lett med snuten, så evt. kysse etterpå... 5937990[/snapback] jepp..det er sweet Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 den jeg liker veldig godt (og hun vet det) har sagt til meg at hun liker 2 av mine bestevenner. måtte bare si det...siden det sved noe sykt... 5937113[/snapback] ikke noe tips`? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ^^Godta det, det er vel bare sånn det er. Du vil vel ikke være sammen med noen du vet har et godt øye til dine kompiser? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Dårlig gjort å si det til deg når hun visste at du likte henne da. Kanskje hun prøver å hinte til at du bør gå videre elns. Er hun interessert i to av vennene dine så burde det være et tydelig nok tegn i hvert fall.. kjipe greier. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Dårlig gjort å si det til deg når hun visste at du likte henne da. Kanskje hun prøver å hinte til at du bør gå videre elns. Er hun interessert i to av vennene dine så burde det være et tydelig nok tegn i hvert fall.. kjipe greier. 5938488[/snapback] Ja det var dårlig gjort av hun! Men men sånn er livet.. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Dårlig gjort å si det til deg når hun visste at du likte henne da. Kanskje hun prøver å hinte til at du bør gå videre elns. Er hun interessert i to av vennene dine så burde det være et tydelig nok tegn i hvert fall.. kjipe greier. 5938488[/snapback] Ja det var dårlig gjort av hun! Men men sånn er livet.. 5938532[/snapback] takk for gode råd......*stønn*....får vel bare move on... men når hun sa det stakk det... det svei... Endret 17. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Seether Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 takk for gode råd......*stønn*....får vel bare move on... 5938634[/snapback] Du greier deg skal du se bedre å gå videre nå enn å vente til du er enda mer forgapt i henne. Finn deg heller en jente som er interessert i deg også. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Quote fra tråden om man savner noe... Loeve. Noen å være glad i :/ Når jeg først har connectet med noen og føler at alt klikker, så er jeg for lite frempå og direkte til at det noensinne blir noe mer enn et vennskap, så blir hun snappet foran nesa på meg :/ The same old story repeats itself. helt samme historien for meg når jenter først er frampå med meg, blir jeg ikke klar over det før etterpå, da er det for sent har ganske god kontakt med ei i klassen nå, for se hva som skjer... Endret 17. april 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Dårlig gjort å si det til deg når hun visste at du likte henne da. Kanskje hun prøver å hinte til at du bør gå videre elns. Er hun interessert i to av vennene dine så burde det være et tydelig nok tegn i hvert fall.. kjipe greier. 5938488[/snapback] Ja det var dårlig gjort av hun! Men men sånn er livet.. 5938532[/snapback] takk for gode råd......*stønn*....får vel bare move on... men når hun sa det stakk det... det svei... 5938634[/snapback] Kom igjen, mann. Vet det svir nå, men det går bedre etterhvert. Hold hodet ditt høyt, det kommer bedre tider! Anbefalt terapi: Eminem - Superman Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Dårlig gjort å si det til deg når hun visste at du likte henne da. Kanskje hun prøver å hinte til at du bør gå videre elns. Er hun interessert i to av vennene dine så burde det være et tydelig nok tegn i hvert fall.. kjipe greier. 5938488[/snapback] Ja det var dårlig gjort av hun! Men men sånn er livet.. 5938532[/snapback] takk for gode råd......*stønn*....får vel bare move on... men når hun sa det stakk det... det svei... 5938634[/snapback] Kom igjen, mann. Vet det svir nå, men det går bedre etterhvert. Hold hodet ditt høyt, det kommer bedre tider! Anbefalt terapi: Eminem - Superman 5938870[/snapback] Skal begynne og høre på den nå...(hørte på den hele tiden før.....skal gjøre det nå og ......husker den så godt.....terapi musikk) Lenke til kommentar
Canute Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har et lite spørsmål til dere som har kone/kjæreste/ekser. Hvor/hvordan møttes dere? Gjennom kjente eller ute på fester etc.? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Nettet. Og det funker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg