Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scenario: Jeg og ei jente sitter i en seng og ser på film, begge liker hverandre. Hvordan skal jeg gå frem?

5927958[/snapback]

har vært borti det der for 1 måned siden. Det jeg gjorde var nå bare å gi henne ett kyss. værre var det faktisk ikke

5934211[/snapback]

 

 

så enkelt kan det også være :)

lettere er det kanskje om man har øyekontakt, så plutselig bare glir man sammen i et kyss.. jeg synes det hvertfall er lettere da ;p

Lenke til kommentar
lukt henne i nakken.. Hun blir helt shaky av det....

5929991[/snapback]

Fy faen, så deilig det er.

5933941[/snapback]

Jah! får frysninger nedover hele ryggen når typen gjør det. Skulle ønske han gjorde det litt oftere da :p kyssing i nakken er også helt himmelsk *sukk*

Lenke til kommentar
lukt henne i nakken.. Hun blir helt shaky av det....

5929991[/snapback]

Fy faen, så deilig det er.

5933941[/snapback]

Jah! får frysninger nedover hele ryggen når typen gjør det. Skulle ønske han gjorde det litt oftere da :p kyssing i nakken er også helt himmelsk *sukk*

5937080[/snapback]

 

Hvis jeg hadde vært jente så ville jeg tennkt litt rart om det men....Er dere seriøse?

Lenke til kommentar
Vel, kanskje ikke sånn skikkelig sniffing. Men det er litt søtt når typen står bak deg og sier at du lukter godt. Men kyssing er bedre :)

5937234[/snapback]

Nakken har ganske tynn hud, og er dermed veldig følsom. Kyssing er nok best, men jeg føler at det er best å starte å bare berøre lett med snuten, så evt. kysse etterpå...

Lenke til kommentar
Vel, kanskje ikke sånn skikkelig sniffing. Men det er litt søtt når typen står bak deg og sier at du lukter godt. Men kyssing er bedre :)

5937234[/snapback]

Nakken har ganske tynn hud, og er dermed veldig følsom. Kyssing er nok best, men jeg føler at det er best å starte å bare berøre lett med snuten, så evt. kysse etterpå...

5937990[/snapback]

jepp..det er sweet :cool:

Lenke til kommentar
Dårlig gjort å si det til deg når hun visste at du likte henne da. Kanskje hun prøver å hinte til at du bør gå videre elns. Er hun interessert i to av vennene dine så burde det være et tydelig nok tegn i hvert fall.. kjipe greier.

5938488[/snapback]

Ja det var dårlig gjort av hun! Men men sånn er livet..

Lenke til kommentar
Dårlig gjort å si det til deg når hun visste at du likte henne da. Kanskje hun prøver å hinte til at du bør gå videre elns. Er hun interessert i to av vennene dine så burde det være et tydelig nok tegn i hvert fall.. kjipe greier.

5938488[/snapback]

Ja det var dårlig gjort av hun! Men men sånn er livet..

5938532[/snapback]

 

takk for gode råd......*stønn*....får vel bare move on... :(

 

men når hun sa det stakk det... :cry: det svei...

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar

Quote fra tråden om man savner noe...

 

Loeve.  Noen å være glad i :/

 

Når jeg først har connectet med noen og føler at alt klikker, så er jeg for lite frempå og direkte til at det noensinne blir noe mer enn et vennskap, så blir hun snappet foran nesa på meg :/

 

The same old story repeats itself.

 

helt samme historien for meg :(

når jenter først er frampå med meg, blir jeg ikke klar over det før etterpå, da er det for sent :(

har ganske god kontakt med ei i klassen nå, for se hva som skjer...

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Dårlig gjort å si det til deg når hun visste at du likte henne da. Kanskje hun prøver å hinte til at du bør gå videre elns. Er hun interessert i to av vennene dine så burde det være et tydelig nok tegn i hvert fall.. kjipe greier.

5938488[/snapback]

Ja det var dårlig gjort av hun! Men men sånn er livet..

5938532[/snapback]

 

takk for gode råd......*stønn*....får vel bare move on... :(

 

men når hun sa det stakk det... :cry: det svei...

5938634[/snapback]

Kom igjen, mann. Vet det svir nå, men det går bedre etterhvert. Hold hodet ditt høyt, det kommer bedre tider!

 

Anbefalt terapi: Eminem - Superman

Lenke til kommentar
Dårlig gjort å si det til deg når hun visste at du likte henne da. Kanskje hun prøver å hinte til at du bør gå videre elns. Er hun interessert i to av vennene dine så burde det være et tydelig nok tegn i hvert fall.. kjipe greier.

5938488[/snapback]

Ja det var dårlig gjort av hun! Men men sånn er livet..

5938532[/snapback]

 

takk for gode råd......*stønn*....får vel bare move on... :(

 

men når hun sa det stakk det... :cry: det svei...

5938634[/snapback]

Kom igjen, mann. Vet det svir nå, men det går bedre etterhvert. Hold hodet ditt høyt, det kommer bedre tider!

 

Anbefalt terapi: Eminem - Superman

5938870[/snapback]

 

 

Skal begynne og høre på den nå...(hørte på den hele tiden før.....skal gjøre det nå og ......husker den så godt.....terapi musikk)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...