Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lukt henne i nakken.. Hun blir helt shaky av det.... Og ta henne steder som ikke er altfor nærgående... Hvis du VET hun liker deg,kan du ta nesten over alt, men selvfølgelig ikke på de tre "hovedpunktene" med en gang...

5929991[/snapback]

JA, ikke gå rett på godsakende :p da kan det gå galt..

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske jeg var kald og kynisk, og uten følelser. Da hadde livet vært så mye enklere. :(

5927955[/snapback]

Åh, gjett om. Det skulle jeg ønske jeg var også. Eller hvertfall at jeg kunne vært sånn en gang iblandt, fordi noen ganger er det egentlig det rette, men det bare går ikke :S
Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske jeg var kald og kynisk, og uten følelser. Da hadde livet vært så mye enklere. :(

5927955[/snapback]

Åh, gjett om. Det skulle jeg ønske jeg var også. Eller hvertfall at jeg kunne vært sånn en gang iblandt, fordi noen ganger er det egentlig det rette, men det bare går ikke :S

5932689[/snapback]

 

Alle ønsker det i blandt.. At man kunne bare drite i alt og alle noen ganger. Men sånn tror jeg ingen av oss er bygd opp. Jeg vil heller ha det litt jævlig noen ganger, enn å ikke føle noe i det hele tatt. Man lærer jo tross alt av det oxo ;)

Lenke til kommentar
Er totalt noob på slikt  :blush:

5927979[/snapback]

Regel nummer 1. Ikke si noob eller andre nerdeuttrykk. Sjansen for at hun tenkter "omgt, stfu og fucklolz mich" da er ikke så stor. At hun tenker "herlighet for en nerd. Jeg vil vekk, ikke ta på meg med de skittende datahendene!" er mer sansynelig.

5932178[/snapback]

Dette er meget viktig.. et annet eksempel er å bruke eks lol når det er noe morsomt..(i daglidags utale)..

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske jeg var kald og kynisk, og uten følelser. Da hadde livet vært så mye enklere. :(

5927955[/snapback]

Åh, gjett om. Det skulle jeg ønske jeg var også. Eller hvertfall at jeg kunne vært sånn en gang iblandt, fordi noen ganger er det egentlig det rette, men det bare går ikke :S

5932689[/snapback]

 

Alle ønsker det i blandt.. At man kunne bare drite i alt og alle noen ganger. Men sånn tror jeg ingen av oss er bygd opp. Jeg vil heller ha det litt jævlig noen ganger, enn å ikke føle noe i det hele tatt. Man lærer jo tross alt av det oxo ;)

5933645[/snapback]

 

Dere har et luksus problem, jeg mista en tante nå for 2 måneder siden. Kan jeg gråte? nei. Er jeg trist? nei.

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske jeg var kald og kynisk, og uten følelser. Da hadde livet vært så mye enklere. :(

5927955[/snapback]

Åh, gjett om. Det skulle jeg ønske jeg var også. Eller hvertfall at jeg kunne vært sånn en gang iblandt, fordi noen ganger er det egentlig det rette, men det bare går ikke :S

5932689[/snapback]

 

Alle ønsker det i blandt.. At man kunne bare drite i alt og alle noen ganger. Men sånn tror jeg ingen av oss er bygd opp. Jeg vil heller ha det litt jævlig noen ganger, enn å ikke føle noe i det hele tatt. Man lærer jo tross alt av det oxo ;)

5933645[/snapback]

 

Dere har et luksus problem, jeg mista en tante nå for 2 måneder siden. Kan jeg gråte? nei. Er jeg trist? nei.

5933866[/snapback]

 

Er trist med tanten din... Men folk har lov til å "ytre" sine problemer, små eller store. Seff kan jeg sammenligne meg med fattige barn i afrika å komme godt ut av det, men føler likevel jeg har rett til å være deppa over problemer jeg sliter med. Det vil alltid være noen som har det verre...thats life :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...