dan1el Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Blæh.......... Endret 16. april 2006 av dan1el Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jeg skulle ønske jeg var kald og kynisk, og uten følelser. Da hadde livet vært så mye enklere. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Scenario: Jeg og ei jente sitter i en seng og ser på film, begge liker hverandre. Hvordan skal jeg gå frem? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Scenario: Jeg og ei jente sitter i en seng og ser på film, begge liker hverandre. Hvordan skal jeg gå frem? 5927958[/snapback] Ta hånda hennes, ser hvordan hun reagerer. Enten klemmer hun, eller så flytter hun den vekk. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Scenario: Jeg og ei jente sitter i en seng og ser på film, begge liker hverandre. Hvordan skal jeg gå frem? 5927958[/snapback] hold i hånden, stryk på ryggen/evt. låret..se på henne og smile søtt.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Er vi liksom sammen da eller? Er totalt noob på slikt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Er vi liksom sammen da eller? Er totalt noob på slikt 5927979[/snapback] Nei. Du gjør et move. Du avventer respons. Positiv eller negativ. Jeg regner med at du kan merke forksjell på dem. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) edit: kom med verdens mest useriøse svar, så fjerner det like godt selv Endret 16. april 2006 av nerval Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 lukt henne i nakken.. Hun blir helt shaky av det.... Og ta henne steder som ikke er altfor nærgående... Hvis du VET hun liker deg,kan du ta nesten over alt, men selvfølgelig ikke på de tre "hovedpunktene" med en gang... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 lukt henne i nakken.. Hun blir helt shaky av det.... Og ta henne steder som ikke er altfor nærgående... Hvis du VET hun liker deg,kan du ta nesten over alt, men selvfølgelig ikke på de tre "hovedpunktene" med en gang... 5929991[/snapback] JA, ikke gå rett på godsakende da kan det gå galt.. Lenke til kommentar
Grishnack Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Det er så sårende å bli totalt ignorert av noen man liker... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Hvorfor skal det være så faen i helvetes vanskelig å få noen som du liker til å like deg? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Er totalt noob på slikt 5927979[/snapback] Regel nummer 1. Ikke si noob eller andre nerdeuttrykk. Sjansen for at hun tenkter "omgt, stfu og fucklolz mich" da er ikke så stor. At hun tenker "herlighet for en nerd. Jeg vil vekk, ikke ta på meg med de skittende datahendene!" er mer sansynelig. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jeg skulle ønske jeg var kald og kynisk, og uten følelser. Da hadde livet vært så mye enklere. 5927955[/snapback] Åh, gjett om. Det skulle jeg ønske jeg var også. Eller hvertfall at jeg kunne vært sånn en gang iblandt, fordi noen ganger er det egentlig det rette, men det bare går ikke :S Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Jeg skulle ønske jeg var kald og kynisk, og uten følelser. Da hadde livet vært så mye enklere. 5927955[/snapback] Åh, gjett om. Det skulle jeg ønske jeg var også. Eller hvertfall at jeg kunne vært sånn en gang iblandt, fordi noen ganger er det egentlig det rette, men det bare går ikke :S 5932689[/snapback] Alle ønsker det i blandt.. At man kunne bare drite i alt og alle noen ganger. Men sånn tror jeg ingen av oss er bygd opp. Jeg vil heller ha det litt jævlig noen ganger, enn å ikke føle noe i det hele tatt. Man lærer jo tross alt av det oxo Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Er totalt noob på slikt 5927979[/snapback] Regel nummer 1. Ikke si noob eller andre nerdeuttrykk. Sjansen for at hun tenkter "omgt, stfu og fucklolz mich" da er ikke så stor. At hun tenker "herlighet for en nerd. Jeg vil vekk, ikke ta på meg med de skittende datahendene!" er mer sansynelig. 5932178[/snapback] Dette er meget viktig.. et annet eksempel er å bruke eks lol når det er noe morsomt..(i daglidags utale).. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg skulle ønske jeg var kald og kynisk, og uten følelser. Da hadde livet vært så mye enklere. 5927955[/snapback] Åh, gjett om. Det skulle jeg ønske jeg var også. Eller hvertfall at jeg kunne vært sånn en gang iblandt, fordi noen ganger er det egentlig det rette, men det bare går ikke :S 5932689[/snapback] Alle ønsker det i blandt.. At man kunne bare drite i alt og alle noen ganger. Men sånn tror jeg ingen av oss er bygd opp. Jeg vil heller ha det litt jævlig noen ganger, enn å ikke føle noe i det hele tatt. Man lærer jo tross alt av det oxo 5933645[/snapback] Dere har et luksus problem, jeg mista en tante nå for 2 måneder siden. Kan jeg gråte? nei. Er jeg trist? nei. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 How come the loneliest poeple where the ones who always told the truth - Kings of convenience Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 lukt henne i nakken.. Hun blir helt shaky av det.... 5929991[/snapback] Fy faen, så deilig det er. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. april 2006 Rapporter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg skulle ønske jeg var kald og kynisk, og uten følelser. Da hadde livet vært så mye enklere. 5927955[/snapback] Åh, gjett om. Det skulle jeg ønske jeg var også. Eller hvertfall at jeg kunne vært sånn en gang iblandt, fordi noen ganger er det egentlig det rette, men det bare går ikke :S 5932689[/snapback] Alle ønsker det i blandt.. At man kunne bare drite i alt og alle noen ganger. Men sånn tror jeg ingen av oss er bygd opp. Jeg vil heller ha det litt jævlig noen ganger, enn å ikke føle noe i det hele tatt. Man lærer jo tross alt av det oxo 5933645[/snapback] Dere har et luksus problem, jeg mista en tante nå for 2 måneder siden. Kan jeg gråte? nei. Er jeg trist? nei. 5933866[/snapback] Er trist med tanten din... Men folk har lov til å "ytre" sine problemer, små eller store. Seff kan jeg sammenligne meg med fattige barn i afrika å komme godt ut av det, men føler likevel jeg har rett til å være deppa over problemer jeg sliter med. Det vil alltid være noen som har det verre...thats life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg