Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke bare det at du vil ha ei dame, men du må finne ei som passer deg. Det er det som er så helvetes vanskelig. Og når du tror du har funnet ei, går det rett at helvete, gang på gang, og av og til er du heldig nok til å finne deg ei som faktisk passer, men da driter du deg ut. Yay!

Lenke til kommentar

Hvor er den idielle plassen å møte gutter igrunn? Byen funker rett og slett ikke. Der er det alt for mange som bare tar hva de får, playere eller av typen som aldri tør å være frempå. Eller de som bare er interesserte i veninnen din. Jeg var på byen med en veninne i går som er sinnsykt pen. Jeg har aldri følt meg så dørmatte i hele mitt liv, slikt kan en bli utrolig deprimert av. Dessuten er hovedmotivasjonen til 80% av guttene på byen kun å få seg noe.

Lenke til kommentar
Hvor er den idielle plassen å møte gutter igrunn? Byen funker rett og slett ikke. Der er det alt for mange som bare tar hva de får, playere eller av typen som aldri tør å være frempå. Eller de som bare er interesserte i veninnen din. Jeg var på byen med en veninne i går som er sinnsykt pen. Jeg har aldri følt meg så dørmatte i hele mitt liv, slikt kan en bli utrolig deprimert av. Dessuten er hovedmotivasjonen til 80% av guttene på byen kun å få seg noe.

5918604[/snapback]

Bare komme her :innocent:

med eller uten vennine.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Hvor er den idielle plassen å møte gutter igrunn? Byen funker rett og slett ikke. Der er det alt for mange som bare tar hva de får, playere eller av typen som aldri tør å være frempå. Eller de som bare er interesserte i veninnen din. Jeg var på byen med en veninne i går som er sinnsykt pen. Jeg har aldri følt meg så dørmatte i hele mitt liv, slikt kan en bli utrolig deprimert av. Dessuten er hovedmotivasjonen til 80% av guttene på byen kun å få seg noe.

5918604[/snapback]

 

Byen suger uansett om du er på jakt eller ikke. Koster penger å komme inn på steder, pilsen er dyr og du må kanskje bruke masse spenn på å ta taxi hjem. Fester er så evig mye bedre. Da har man også muligheten til å gå litt unna og ta en rolig prat om ting hvis det skulle være ønskelig :)

Lenke til kommentar
Hvor er den idielle plassen å møte gutter igrunn? Byen funker rett og slett ikke. Der er det alt for mange som bare tar hva de får, playere eller av typen som aldri tør å være frempå. Eller de som bare er interesserte i veninnen din. Jeg var på byen med en veninne i går som er sinnsykt pen. Jeg har aldri følt meg så dørmatte i hele mitt liv, slikt kan en bli utrolig deprimert av. Dessuten er hovedmotivasjonen til 80% av guttene på byen kun å få seg noe.

5918604[/snapback]

Begynner å lure litt på det samme selv egentlig. Byen virker liksom litt som "Jeg vil bare ha meg noe her og nå". Jeg vil derimot ha noe litt mer langvarig enn akkurat bare "her og nå".

Lenke til kommentar
er inne i en periode der jeg faktisk ikke har behov for dame.. sinnsykt deilig ass... :)

5911995[/snapback]

Jeg har joinet den klubben, jeg og... Men jeg er stadig på sjekker'n da, det må jeg innrømme. Men jeg mener det er bare for sjekkingens skyld, og ikke for å få meg dame :w00t:

5913684[/snapback]

 

 

Kan faktisk hende at jeg også har kommet dit :|

Jeg har faktisk ikke lyst på damer mer ( Nei, jeg har ikke lyst på gutter heller ! )

Men seff, er jo på sjekkern når jeg blir litt.. :p

 

 

Jeg har rett og slett dreti meg ut, en dame jeg liker har en hytte, vi 2 var der alene i sist sommer, jeg klarte og seff og miste glasset mitt med cola da, hun satt seg ned for å tørke opp ( : love: ) og jeg gjorde det samme, da øynene våre møtes, helt klart for å gi et ømtålig kyss , så tørte jeg ikke. jeg hater meg selv.

 

Nå er hun sammens med en forbanna tulling som er 2år eldre, og har strøket 4ganger på bil lappen :faen_:

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Gleder meg til sommeren jeg, håper det blir sving på sakene da... :) Akkurat nå er jeg fornøyd med å være singel. Men vet ikke hvor lenge det varer. Bor i ei lita bygd, og er skikkelig lei av guttene her nå. Kjenner jo alle som min bror. Utenom de som er et par år eldre, men de er jo forbudte såklart. ;)

Lenke til kommentar
Gleder meg til sommeren jeg, håper det blir sving på sakene da... :) Akkurat nå er jeg fornøyd med å være singel. Men vet ikke hvor lenge det varer. Bor i ei lita bygd, og er skikkelig lei av guttene her nå. Kjenner jo alle som min bror. Utenom de som er et par år eldre, men de er jo forbudte såklart.  ;)

5920130[/snapback]

 

Ett par år eldre er vel ikke forbud.. helt vanlig det vel :)

 

Jeg og typen kommer fra samme lille bygd, han er 22 og jeg er 20 :love: Samme med broren min, han er 16 og dama er 14.

 

Apropo typen min, savner han utrolig mye nå... jeg er hos foreldrene mine i påskeferien, og så lenge har jeg aldri vært borte fra han før :cry:

Lenke til kommentar
Hvor er den idielle plassen å møte gutter igrunn? Byen funker rett og slett ikke. Der er det alt for mange som bare tar hva de får, playere eller av typen som aldri tør å være frempå. Eller de som bare er interesserte i veninnen din. Jeg var på byen med en veninne i går som er sinnsykt pen. Jeg har aldri følt meg så dørmatte i hele mitt liv, slikt kan en bli utrolig deprimert av. Dessuten er hovedmotivasjonen til 80% av guttene på byen kun å få seg noe.

5918604[/snapback]

Begynner å lure litt på det samme selv egentlig. Byen virker liksom litt som "Jeg vil bare ha meg noe her og nå". Jeg vil derimot ha noe litt mer langvarig enn akkurat bare "her og nå".

5918704[/snapback]

 

Du trenger jo ikke å ta noe der og da :) Byen er en fin plass å møte søte jenter, og om du spiller korta dine riktig får du nummeret hennes, og kan ringe neste dag og be om å få treffe henne igjen :love:

Lenke til kommentar
Hvor er den idielle plassen å møte gutter igrunn? Byen funker rett og slett ikke. Der er det alt for mange som bare tar hva de får, playere eller av typen som aldri tør å være frempå. Eller de som bare er interesserte i veninnen din. Jeg var på byen med en veninne i går som er sinnsykt pen. Jeg har aldri følt meg så dørmatte i hele mitt liv, slikt kan en bli utrolig deprimert av. Dessuten er hovedmotivasjonen til 80% av guttene på byen kun å få seg noe.

5918604[/snapback]

Begynner å lure litt på det samme selv egentlig. Byen virker liksom litt som "Jeg vil bare ha meg noe her og nå". Jeg vil derimot ha noe litt mer langvarig enn akkurat bare "her og nå".

5918704[/snapback]

 

Du trenger jo ikke å ta noe der og da :) Byen er en fin plass å møte søte jenter, og om du spiller korta dine riktig får du nummeret hennes, og kan ringe neste dag og be om å få treffe henne igjen :love:

5921009[/snapback]

Joa, mulig det. Er bare ikke så aktiv/søkende at byen er noe uannsett. Ikke drikker jeg heller ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...