Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Var på fest i helgen og møtte den søteste jenta jeg noen gang har vært borti, vi fikk veldig god kontakt, og rotet hele kvelden/natten. Vi har sendt noen meldinger til hverandre etter festen og avtalt å møtes en dag for å se film eller bare finne på noe sammen. Jeg lurer bare på om noen av dere kanskje har noen tips for hvordan jeg kan gjøre et godt inntrykk på jenta, når vi møtes. Hva slags film er lurt å velge. Og til slutt; jeg tenkte litt på å sende henne noen blomster i påskeferien, noen roser e.l.

Er det lurt eller virker jeg litt for "pågående`?"

5899676[/snapback]

Litt kynisk, men sett på en grinefilm. Da blir hu emosjonell og så har du et flott alibi til å kose og klemme :p

5901061[/snapback]

 

Trenger man egentlig noe "alibi" som du kaller det for å kunne kose å klemme? :p Av mine erfaringer spiller det ingen rolle hva slags film det er. Hvis hun er interessert i deg koser de uansett. Dog det er koseligere å kose seg til en koselig film, enn action filmer :p Men poenget er.. er hun interessert spiller det ingen rolle. Blir hun med på film burde det være pga deg, og ikke filmen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OMG!

 

Jeg skal se film med jente på torsdag om en uke! What to do!?

Er det greit å klå litt, holde rundt, ligge inntil?

Skal jeg lage mat? Sensuell mat duger? Østers, jorbær, ceranoskinke, asparges etc...?

 

Trenger hjelp, aldri gjort noe sånt før.

5905495[/snapback]

Ta ting som det kommer. By på potetgull og smågodt f.eks

Dette blir nok koselig :D

Lenke til kommentar
OMG!

 

Jeg skal se film med jente på torsdag om en uke! What to do!?

Er det greit å klå litt, holde rundt, ligge inntil?

Skal jeg lage mat? Sensuell mat duger? Østers, jorbær, ceranoskinke, asparges etc...?

 

Trenger hjelp, aldri gjort noe sånt før.

5905495[/snapback]

 

Tror ikke du trenger dra det så langt som østers og sånt. Bare noe snacks duger vel. Men hvis du lager popcorn, så ikke ta det inn på rommet før hun kommer, for popcorn lukter ikke alltid digg.

Lenke til kommentar
OMG!

 

Jeg skal se film med jente på torsdag om en uke! What to do!?

Er det greit å klå litt, holde rundt, ligge inntil?

Skal jeg lage mat? Sensuell mat duger? Østers, jorbær, ceranoskinke, asparges etc...?

 

Trenger hjelp, aldri gjort noe sånt før.

5905495[/snapback]

 

Ikke velg en film noen kjeder seg med. Det gjelder Black Hawk Down såvel som Sleepless in Seattle.

Lenke til kommentar

har noen en løsning på problemet mitt?

problemet er: jeg har skilte foreldre, og 3 "halvsøsken" på hver side.

(samme far på ene siden,samme mor på andre siden).

de er fra 4.klasse og nedover og begeret renner snart over fordi jeg blir så irritert at jeg aldri får privatliv.

de kommer bokstavelig talt inn på rommet mitt hvert 5 minutt, og bare maser.

 

pga dette har jeg ikke tatt med no jenter hjem fordi jeg har mange små troll( ikke småtroll, men små troll) som løper rundt.

jeg er aldri alene hjemme i en hel dag av gangen heller...

til sommeren skal vi bygge garasje, og hvis det blir plass kan jeg kanskje få en plass der...men jeg blir så frustrert, fordi jeg prater med jenter på skolen hele dagen(en av grunnene til ikke så gode karakterer :p ), men kan ikke si "blir du med hjem for å se en film?"

 

noen tips?

jeg bør forlange ominnredning av rommet, pluss mye mer privatliv...

Lenke til kommentar

ja...

Jeg har såvidt rota me ei idag, ho babla på at ho nesten hadde type, men je er dritforelska i ho. vi har rota litt i kveld, men ho bable hele tia på at ho er utro selv om ho ikke er sammen med noen (bare nesten, ho prøve se på en anna).

Ho bor litt unna me, men je har alikevell veldig lyst på ho,

men serr, noen som har noen tips tel å je ska gjøre??

 

Rettelse kommer når jeg er edru igjen hvis det er mye ;)

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
ja...

Jeg har såvidt rota me ei idag, ho babla på at ho nesten hadde type, men je er dritforelska i ho. vi har rota litt  i kveld, men ho bable hele tia på at ho er utro selv om ho ikke er sammen med noen (bare nesten, ho prøve se på en anna).

Ho bor litt unna me, men je har alikevell veldig lyst på ho,

men serr, noen som har noen tips tel å je ska gjøre??

 

Rettelse kommer når jeg er edru igjen hvis det er mye ;)

5907432[/snapback]

Jenter er som apekatter... De slipper ikke den forrige greina før de får tak i den neste.

 

Vill gjetting: Hu roter med deg bare for å rote, men hu vi ha han andre. Hmmm... Forresten: Jenter er ikke logiske, så ikek prøv å forstå dem =P

Lenke til kommentar

Ah, the sweet feeling of luuuuv...

 

Har forelsket meg i verdens nydeligste jente, og i følge venninnene hennes tenker hun på meg hele tiden. Kan ikke tro at jeg er så heldig...hun er helt nydelig! Det beste er at jeg har villet dette i et halvt år!

 

Til dere som fortsatt sliter, det ordner seg til slutt. Kanskje det faktisk ordner seg når dere tror dere har driti dere ut. Fortsett å tenke positivt, og vær dere selv.

 

:love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...