Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

jeg er forelsket.. men det suger faktisk max tro det eller ei

 

greien er den at jeg har møtt tidenes mest fantastiske dame, og hun føler det samme for meg :love:

 

alt høres supert ut til nå, gjør det ikke?

 

vell, her kommer nedturen. hun bor i Iowa :cry:

 

det koster 4k ++ og besøke henne, og det sier seg selv at det ikke blir mange turene i året for en fattig student..

 

jeg elsker henne, og hadde glatt flyttet til u.s for henne, men kan ikke gi opp studiene mine, som jeg er halveis i. hun har akkurat samme problemet

 

er ikke noen deppetråd dette, vil bare advare dere mot å forelske dere i folk som bor i "langtvekkistan".. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare et spørsmål av ren nygjerrighet, hvordan har klart å bli forelska i noen som bor så langt unna? :huh:

5890431[/snapback]

 

det begynnte på irc, så eskalerte det fram til at hun fløy over "dammen" for å møte meg.. etter det har vi holdt det gående..

Lenke til kommentar
Bare et spørsmål av ren nygjerrighet, hvordan har klart å bli forelska i noen som bor så langt unna? :huh:

5890431[/snapback]

 

det begynnte på irc, så eskalerte det fram til at hun fløy over "dammen" for å møte meg.. etter det har vi holdt det gående..

5890466[/snapback]

Ahh ... skjønner :)

Lenke til kommentar
vil bare advare dere mot å forelske dere i folk som bor i "langtvekkistan"..  :blush:

5890388[/snapback]

Verre og være forelsket i nabojenta hvis du ikke kan få henne

5891533[/snapback]

 

er ingenting som heter "cant have"

det heter: "har ikke prøvd hardt nok" :thumbup:

 

menne srsly, føler med deg :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg holder litt på med en fyr, men vet ikke helt om jeg kan stole på ham. Han kan være verdens snilleste og mest sjarmerende fyr, men avogtil får han skikkelig drittsekk tendenser. Som å love at han skal ringe meg neste dag, så ringte han tre dager senere og mumlet noe om feil nummer før han la på. Eller da han stakk av etter at han voknet opp på sofaen ved siden av meg (vi hadde ikkje gjort noe, bare rota) og sa at han angret( han viste vi ikke hadde gjort noe). Og mange andre tilfeller. Jeg vet ikke om han spiller drittsekk, eller om han faktisk er det. Og om han spiller, så ser jeg ingen motiv for det.

5889074[/snapback]

 

Han burde behandle deg bra, case closed. Hvis han er drittsekk (da mener jeg ordentlig), si at du ikke gidder mer. Sjekk reaksjonen.

Lenke til kommentar

Var på fest i helgen og møtte den søteste jenta jeg noen gang har vært borti, vi fikk veldig god kontakt, og rotet hele kvelden/natten. Vi har sendt noen meldinger til hverandre etter festen og avtalt å møtes en dag for å se film eller bare finne på noe sammen. Jeg lurer bare på om noen av dere kanskje har noen tips for hvordan jeg kan gjøre et godt inntrykk på jenta, når vi møtes. Hva slags film er lurt å velge. Og til slutt; jeg tenkte litt på å sende henne noen blomster i påskeferien, noen roser e.l.

Er det lurt eller virker jeg litt for "pågående`?"

Lenke til kommentar
Var på fest i helgen og møtte den søteste jenta jeg noen gang har vært borti, vi fikk veldig god kontakt, og rotet hele kvelden/natten. Vi har sendt noen meldinger til hverandre etter festen og avtalt å møtes en dag for å se film eller bare finne på noe sammen. Jeg lurer bare på om noen av dere kanskje har noen tips for hvordan jeg kan gjøre et godt inntrykk på jenta, når vi møtes. Hva slags film er lurt å velge. Og til slutt; jeg tenkte litt på å sende henne noen blomster i påskeferien, noen roser e.l.

Er det lurt eller virker jeg litt for "pågående`?"

5899676[/snapback]

 

Blomstene er kanskje litt mye... Men det andre hørtes jo veldig koselig ut da :):love:

Virker ut som du har truffet en flott jente. Lykke til =)

Lenke til kommentar
Var på fest i helgen og møtte den søteste jenta jeg noen gang har vært borti, vi fikk veldig god kontakt, og rotet hele kvelden/natten. Vi har sendt noen meldinger til hverandre etter festen og avtalt å møtes en dag for å se film eller bare finne på noe sammen. Jeg lurer bare på om noen av dere kanskje har noen tips for hvordan jeg kan gjøre et godt inntrykk på jenta, når vi møtes. Hva slags film er lurt å velge. Og til slutt; jeg tenkte litt på å sende henne noen blomster i påskeferien, noen roser e.l.

Er det lurt eller virker jeg litt for "pågående`?"

5899676[/snapback]

Litt kynisk, men sett på en grinefilm. Da blir hu emosjonell og så har du et flott alibi til å kose og klemme :p

Lenke til kommentar
Jeg kjøpe et kjempestort påskegg fullt av godteri til hun jeg er interessert i :D

5901090[/snapback]

Og mens du trekker fram dongpakken fra mellom troikaen og smurfpakken i egget hennes, utbryter du:

 

"Næmmen se på dette! nå var vi riktig heldige!"

 

 

Herlig, Feh. Bare husk å ta det helt kul og ikke stresse... Har etterhvert skjønt viktigheten av det, så hun ikke blir skremt.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpe et kjempestort påskegg fullt av godteri til hun jeg er interessert i :D

5901090[/snapback]

Og mens du trekker fram dongpakken fra mellom troikaen og smurfpakken i egget hennes, utbryter du:

 

"Næmmen se på dette! nå var vi riktig heldige!"

 

 

Herlig, Feh. Bare husk å ta det helt kul og ikke stresse... Har etterhvert skjønt viktigheten av det, så hun ikke blir skremt.

5901412[/snapback]

 

Haha. ja... nei jeg skal bort i påsken, og hun kunne uheldigvis ikke være med (hadde planlagt dette med venner siden nyttår, så kunne liksom ikke ditche de for å være hjemme med henne. Syntes det hadde blitt feil), så jeg bare leverte egget til henne da hun jobbet i dag, snakket litt, ga henne et kyss og så dro jeg :p

 

Og btw... det var bare godteri i egget :p

 

Men. Nå går det heldigvis mye bedre.. Nå trenger jeg liksom ikke planlegge lenge i forveien og mase om ting hele tiden, det begynner å komme noe tilbake også liksom :) Da jeg sa jeg kom hjem en dag tidligere fra påskeferie enn først planlagt ble hun glad og sa vi måtte finne på noe da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...