Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så glad for at det er påskeferie. Blir kjempekos for en gangs skyld. Både meg og typen er hjemme samtidig og får altså vært med hverandre litt ekstra :love:

 

Det er utrolig greit å ha tid med ham og likevel ha tid til å være med andre folk også. Go' gutten min! :D

Lenke til kommentar
Er så glad for at det er påskeferie. Blir kjempekos for en gangs skyld. Både meg og typen er hjemme samtidig og får altså vært med hverandre litt ekstra :love:

 

Det er utrolig greit å ha tid med ham og likevel ha tid til å være med andre folk også. Go' gutten min! :D

5885262[/snapback]

Gni det inn, gni det inn!

Lenke til kommentar
Hvorfor? Å sitte og vente på det er vel bortkastet tid og følelser. Er ikke snakk om først eller sist.

 

btw: Rune_f du går fortsatt i barneskolen.

5887652[/snapback]

Kjæresten hans kan være i tvil, som hun kanskje kommer over.

 

Folkeskolen blir delt i to; barneskolen, og ungdomsskolen.

Jeg går i 10. klasse, altså siste året på ungdomsskolen. Om jeg går på barneskolen eller ei, er helt irrelevant.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Kjæresten hans kan være i tvil, som hun kanskje kommer over.

 

Folkeskolen blir delt i to; barneskolen, og ungdomsskolen.

Om jeg går på barneskolen eller ei, er helt irrelevant.

5887669[/snapback]

Jeg sa også at han bare skulle gjøre det om han var 100% sikker da.

 

Ok, men det heter vel egentlig grunnskolen da.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Kjæresten hans kan være i tvil, som hun kanskje kommer over.

5887669[/snapback]

Jeg sa også at han bare skulle gjøre det om han var 100% sikker da.

5887679[/snapback]

Hvordan kan han være 100% sikker? Da må hun evt. ha sagt til han at hun skal slå opp med han snart. Hvor sannsynlig er det?

Lenke til kommentar
Hvordan kan han være 100% sikker? Da må hun evt. ha sagt til han at hun skal slå opp med han snart. Hvor sannsynlig er det?

5887684[/snapback]

Hvordan vet vel faen ikke jeg. Er han som er i situasjonen så du får spørre han.

 

Men generelt. Nevnes ordet pause, da er det f.eks like greit å pakke snipsekken sin og finne nye jaktmarker.

Lenke til kommentar
Hvordan kan han være 100% sikker? Da må hun evt. ha sagt til han at hun skal slå opp med han snart. Hvor sannsynlig er det?

5887684[/snapback]

Men generelt. Nevnes ordet pause, da er det f.eks like greit å pakke snipsekken sin og finne nye jaktmarker.

5887701[/snapback]

Det er en annen sak.

Jeg kan forresten ikke være mer enig.

Lenke til kommentar
Hvorfor? Å sitte og vente på det er vel bortkastet tid og følelser. Er ikke snakk om først eller sist.

5887652[/snapback]

Her er jeg enig. Hadde jeg blitt satt på "vent" hadde jeg blitt veldig såret og antageligvis ikke funnet meg i det (håper jeg). Hvorfor være sammen med noen som er usikker på forholdet:S

Jeg er sikkert ikke erfaren nok til å uttale meg, men...

Lenke til kommentar
Nåwh, beklager smeboe :(  *gi en god klem* bedre? :)

5886137[/snapback]

snufs! mjo, litt :p

 

Angående det der med å ta pause; det spørs helt hvor mye man vil at det skal ordne seg. Vil du det veldig, bør du holde på henne og finne ut hvorfor det må bli pause. Om hun har seg med andre (e.l.), syns jeg derimot ikke det er verdt det

Lenke til kommentar

Jeg holder litt på med en fyr, men vet ikke helt om jeg kan stole på ham. Han kan være verdens snilleste og mest sjarmerende fyr, men avogtil får han skikkelig drittsekk tendenser. Som å love at han skal ringe meg neste dag, så ringte han tre dager senere og mumlet noe om feil nummer før han la på. Eller da han stakk av etter at han voknet opp på sofaen ved siden av meg (vi hadde ikkje gjort noe, bare rota) og sa at han angret( han viste vi ikke hadde gjort noe). Og mange andre tilfeller. Jeg vet ikke om han spiller drittsekk, eller om han faktisk er det. Og om han spiller, så ser jeg ingen motiv for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...