Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh. Det "forholdet" jeg er på trappene til nå er noe av det merkeligste jeg har vært borti. Vi ble faktisk enige om å "utsette" forholdet frem mot lysere tider :p Ble skjønt enige om at vi var så glade i hverandre at om vi ble sammen nå, eller om 1-2 måneder kunne være det samme. Grunnen er at vi begge egentlig ikke har tid til å være "sammen" i det begrepets rette forstand. Og det er forsåvidt bedre enn å gå rundt fremover nå og prøve og feile. For for oss begge er vi så mye verdt for hverandre at det er bedre å være 100% sikker før vi begir oss ut på noe mer, enn at det kan havarere totalt...

Lenke til kommentar
Blir litt rart hvis man "ikke er sammen" men likevel venter på den andre. Jeg mener, i såfall har det jo bare med hva man legger i begrepet å være sammen?

5864576[/snapback]

Dere henger sammen når dere får tid, liker hverandre begge to, mulig dere er veldig glad i hverandre. Likevel er dere ikke "sammen". Virker for meg en litt tullete måte å slippe presset... Dere lurer dere selv ;)

Lenke til kommentar
Er nok det siste..  Virker som hun svarer så kort som mulig på alt. Samtidig som hun får skikkelig god kontakt med en god venn av meg. (klandrer seff ikke han for noe, er jo hun som bestemmer)

En herlig blanding.:(

5857355[/snapback]

Men du blir litt sjalu allikevel ;) I know the situation... Bare ta det helt med ro i forhold til henne, ikke stress, så kan det hende det blir bedre....

5863748[/snapback]

serriøst, jeg er i helt samme situasjon....bortsett fra at kameraten min er sammen med ei da...så hu prøver på noe som ikke går siden han allerede er sammen med noen.

Lenke til kommentar
Blir litt rart hvis man "ikke er sammen" men likevel venter på den andre. Jeg mener, i såfall har det jo bare med hva man legger i begrepet å være sammen?

5864576[/snapback]

Dere henger sammen når dere får tid, liker hverandre begge to, mulig dere er veldig glad i hverandre. Likevel er dere ikke "sammen". Virker for meg en litt tullete måte å slippe presset... Dere lurer dere selv ;)

5864586[/snapback]

Nei det virker kanskje veldig rart for dere som ikke kjenner situasjonen slik jeg gjør det. Når man er sammen så mener jeg man burde ha tid til å være sammen litt oftere enn bare 1, noen ganger 2 ganger i uka slik som det er nå, så blir det bare krampe hvis vi skulle vært sammen. Men dere har et poeng. Må nok snakke med henne om det at hvis det går for lang tid så blir man til slutt lei av å vente..

Lenke til kommentar

Pfft funker fint å se hverandre 1-2-3 ganger i uken. Ekstra kos når man ser hverandre igjen da. Noen ganger er det tøft, men man tar det man får eyh.

Meg og typen har vært sammen i 10 måneder nå :love: og det går perioder der vi kanskje ser hverandre 1 gang i uken. Det er kjipt, men vi holder no ut :)

All you need is love :green:

Lenke til kommentar
Pfft funker fint å se hverandre 1-2-3 ganger i uken. Ekstra kos når man ser hverandre igjen da. Noen ganger er det tøft, men man tar det man får eyh.

Meg og typen har vært sammen i 10 måneder nå :love:  og det går perioder der vi kanskje ser hverandre 1 gang i uken. Det er kjipt, men vi holder no ut :)

5866452[/snapback]

Folk er jo forskjellige da. Jeg hadde aldri klart å kun se kjærsten 1 gang i uken. En dag på jobb er mer enn nok for oss :)

Lenke til kommentar

Meg og typen har vært sammen i 10 måneder nå :love:  og det går perioder der vi kanskje ser hverandre 1 gang i uken. Det er kjipt, men vi holder no ut :)

5866452[/snapback]

Jeg ser kjæresten et par ganger i måneden. Begynner å tvile på henne...:(

Lenke til kommentar

hva får deg til å tro at hun ikke er til å stole på? klarer du ikke å stole på henne, tror jeg nok desverre ting har en tendens til å gå til h... bare prøv å stol på henne.. "forholdet" til ei venninde gikk nettopp til h.... nettopp på grunn av dette.. ikke noe jeg har imot forsåvidt, ettersom jeg har ett godt øye til henne selv, og jeg vet "typen" har vært utro etc mens de surra sammen.. fant vel ut at det ikke er noen vits å fortelle henne dette, ettersom det ikke er noe mellom dem lenger anyway, vil vel bare såre henne..

Endret av nerval
Lenke til kommentar
hva får deg til å tro at hun ikke er til å stole på? klarer du ikke å stole på henne, tror jeg nok desverre ting har en tendens til å gå til h... bare prøv å stol på henne.. "forholdet" til ei venninde gikk nettopp til h.... nettopp på grunn av dette.. ikke noe jeg har imot forsåvidt, ettersom jeg har ett godt øye til henne selv, og jeg vet "typen" har vært utro etc mens de surra sammen.. fant vel ut at det ikke er noen vits å fortelle henne dette, ettersom det ikke er noe mellom dem lenger anyway, vil vel bare såre henne..

5868560[/snapback]

Vel... Hun er veldig selvsentrert.. Og jeg trenger noen som bryr seg om meg.. Det kræsjer litt...

Lenke til kommentar

Mulig det bare virker sånn fordi du får så mye tid til å tenke ..og tvile. Tærer nok på forholdet å se hverandre såpass sjelden som du og kjæresten din gjør. Du kan få det til å funke vettu..prøv å ikke fokusere på det negative hele tiden selv om det ofte er det "letteste" å gjøre.

Lenke til kommentar
Noen som har tips om hva som burde gjøres når man skal "komme over" ekser? Er endel månder siden nå, men har ser ho litt nå om dagen. Og det gjør bare ting værre.

5871129[/snapback]

Tid.

Ikke forvent å komme 120% over henne å glemme henne. Jeg var bare forelska i ei og kom ikke sammen en gang, men etter 2 år så greier jeg ikke å glemme henne. Men heartbreaken har gått vekk da. :)

Lenke til kommentar
Noen som har tips om hva som burde gjøres når man skal "komme over" ekser? Er endel månder siden nå, men har ser ho litt nå om dagen. Og det gjør bare ting værre.

5871129[/snapback]

Tid.

Ikke forvent å komme 120% over henne å glemme henne. Jeg var bare forelska i ei og kom ikke sammen en gang, men etter 2 år så greier jeg ikke å glemme henne. Men heartbreaken har gått vekk da. :)

5871327[/snapback]

Ble slutt med ho i slutten av desember. Januar var drit, Februar/Mars var for det meste greit. Men nå tilbake igjen :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...