Dorian Gray Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 ... Jeg tror du skal finne deg en gutt jeg.. Virker egentlig som om du er homofil eller bifil kanskje. Ikke noe negativt sagt om det. 5853381[/snapback] Det er helt utrolig at den personen i tråden som er eldst og har mest livserfaring, likevel har minst peiling på hvordan kjærlighet fungerer. Du, min kjære, er et steinaldermenneske. Du er rett og slett utdatert. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Derfor slår det meg at personen ikke er den han utgir seg for. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Tror jeg enda har til gode og møte en fyr som ikke mister litt av /hele tenningen når man tar initiativ selv. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Tror jeg enda har til gode og møte en fyr som ikke mister litt av /hele tenningen når man tar initiativ selv. 5854342[/snapback] Mener? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Tror jeg enda har til gode og møte en fyr som ikke mister litt av /hele tenningen når man tar initiativ selv. 5854342[/snapback] Mener? 5854418[/snapback] Det virker som om det ikke er like gøy lengre med en gang man viser at man er interessert tilbake..eller om man prøver å få noe i gang selv. "jakten" er visst viktig.. Men så er min erfaring ganske så begrenset da. Kanskje/forhåpentligvis forandres det med årene..mulig jeg bare har vært ganske uheldig. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Ikke at jeg er sånn kjempeerfaren heller... Men nesten alle gutter jeg har vært sammen med har jeg tatt initsiativ til... (litt rar setning, men dere skjønner hva jeg mener) Det er kanskje ikke så mange jenter som tør å ta initsiativ da.. Forståelig, det kan være kjempeskummelt. Men det er vel like skummelt for gutter Vil bare si at det er ikke alle jenter som er passive. Kanskje du bare ikke har møtt den rette enda? Eller kanskje en av dere bare må bryte grenser og tørre... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Derfor slår det meg at personen ikke er den han utgir seg for. 5854030[/snapback] Det er ikke noe negativt i å være feminin mann i utgangspuktet, men samfunnet er innrettet på den måten at det ikke er fordelaktig.. Personlig har jeg også noe imot det at guttene alltid skal være initiativtageren. EDIT: Seether, ikke for å rive ned selvtilliten din eller noe, men jeg tror den eneste grunnen til at jenter som sjekker opp ikke lykkes, er at guttene egentlig ikke liker dem så godt. Personlig blir jeg litt ekstra tent av at de sjekker meg opp, men det er jo en kjennsgjerning at de fleste som sjekker meg opp, har jeg absolutt 0 interesse av. Endret 2. april 2006 av smeboe Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Tror jeg enda har til gode og møte en fyr som ikke mister litt av /hele tenningen når man tar initiativ selv. 5854342[/snapback] Mener? 5854418[/snapback] Det virker som om det ikke er like gøy lengre med en gang man viser at man er interessert tilbake..eller om man prøver å få noe i gang selv. "jakten" er visst viktig.. Men så er min erfaring ganske så begrenset da. Kanskje/forhåpentligvis forandres det med årene..mulig jeg bare har vært ganske uheldig. 5854434[/snapback] Altså sex (og da spesielt one-night-stand) og forhold vil minste mye av det å være spennende hvis man ikke har en "jakt"-del inni bildet. Greia er bare det at noen må like å "jakte" og noen må like å bli "jaktet" på. Jeg liker ikke å "jakte", jeg liker å bli "jaktet" på. Der ligger spenningen for min del. Ikke at jeg er sånn kjempeerfaren heller... Men nesten alle gutter jeg har vært sammen med har jeg tatt initsiativ til... (litt rar setning, men dere skjønner hva jeg mener) Det er kanskje ikke så mange jenter som tør å ta initsiativ da.. Forståelig, det kan være kjempeskummelt. Men det er vel like skummelt for gutter Vil bare si at det er ikke alle jenter som er passive. Kanskje du bare ikke har møtt den rette enda? Eller kanskje en av dere bare må bryte grenser og tørre... 5854497[/snapback] Nei, jeg veit jo at det finnes de som ikke er passive. Er fullstendig klar over det, men ville du likt at en gutt hadde krøpet inn i din armkrok for trygghet og ikke motsatt? Det er der det ligger. Fortsetter den ikke-passive mentaliteten etter at man er ferdig med byen og innleder forhold? Endret 2. april 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Det er jo ikke bare èn type "ta initiativ" Hvis jenta plutselig blir plagsomt pågående kan det være turn-off. Men hvis hun blir sånn flørtete og smådristig kan det være drit pirrende. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Det er jo ikke bare èn type "ta initiativ" Hvis jenta plutselig blir plagsomt pågående kan det være turn-off. Men hvis hun blir sånn flørtete og smådristig kan det være drit pirrende. 5854755[/snapback] Selvsagt, men sånn er det da med gutter også ... Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Godt poeng Ernie. Når jeg leser det jeg selv skrev på nytt, ser jeg at det like godt kunne kommet fra ei jentes ståsted. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Men han er en kompis av meg, som jeg vet har vært borte i litt av hvert. Han er veldig sjarmerende, og har aldri fått nei i hele sitt liv. Jeg pratet med ham om saken her en dag (ikke det med meg altså), og han fortalte meg at han elsker henne, noe som jeg vet han ikke tar lett på, og han sier han kunne aldri ha gjort henne noe eller såret henne. Men hvordan kunne han gjøre noe sånt da? 5851662[/snapback] Jeg ler hardt inni meg. Han har ALDRI fått et nei? .... Jaja... Hvordan vet dere det? Uansett så hadde jeg bare driti i han hvis jeg var venninda de BARE fordi han sa det der. 5853362[/snapback] At han aldri har fått nei overasker meg ikke, og da han pratet med meg om det, så han det som ett problem. Det kan være at han overdriver, det vet ikke jeg. Han har ihvertfall fått ett nei fra meg nå da. Og det var for så vidt ikke lett. Jeg tar ofte initiativet. Eller, jeg går sjeldent bort til en fyr og begynner å prate, men gjerne ser litt på ham og lar ham vite jeg er interessert. Lar ham tro at han har kontroll hele tiden, men det er som oftest ikke tilfellet. Jeg elsker jakten, og jeg elsker å være utspekulert. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Jeg tar ofte initiativet. Eller, jeg går sjeldent bort til en fyr og begynner å prate, men gjerne ser litt på ham og lar ham vite jeg er interessert. Lar ham tro at han har kontroll hele tiden, men det er som oftest ikke tilfellet. Jeg elsker jakten, og jeg elsker å være utspekulert. 5854935[/snapback] Dette viser jo bare at det er sett er på som "feil" at jenter skal ta initiativ. Du sitter der og "lokker" guttene til å jakte på deg og som du selv sier: lar han tro han har kontroll hele tiden. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 EDIT: Seether, ikke for å rive ned selvtilliten din eller noe, men jeg tror den eneste grunnen til at jenter som sjekker opp ikke lykkes, er at guttene egentlig ikke liker dem så godt. Personlig blir jeg litt ekstra tent av at de sjekker meg opp, men det er jo en kjennsgjerning at de fleste som sjekker meg opp, har jeg absolutt 0 interesse av. 5854662[/snapback] Ja, du har nok rett smeboe. Skjønner at folk "gir opp" etter mange mislykkede sjekkeforsøk. Fikk ikke mye lyst til å prøve igjen etter å ha fått hjerte reglerett knust et par ganger. Tror ikke jeg hadde hatt kjæreste nå om det ikke var for skoleturen vi var på sammen. Var med hverandre hele tiden..lettere å se om noen er interessert då. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 EDIT: Seether, ikke for å rive ned selvtilliten din eller noe, men jeg tror den eneste grunnen til at jenter som sjekker opp ikke lykkes, er at guttene egentlig ikke liker dem så godt. Personlig blir jeg litt ekstra tent av at de sjekker meg opp, men det er jo en kjennsgjerning at de fleste som sjekker meg opp, har jeg absolutt 0 interesse av. 5854662[/snapback] Ja, du har nok rett smeboe. Skjønner at folk "gir opp" etter mange mislykkede sjekkeforsøk. Fikk ikke mye lyst til å prøve igjen etter å ha fått hjerte reglerett knust et par ganger. Tror ikke jeg hadde hatt kjæreste nå om det ikke var for skoleturen vi var på sammen. Var med hverandre hele tiden..lettere å se om noen er interessert då. 5855032[/snapback] Hei, jeg sa du ikke skulle ta det sånn! Du har en som elsker deg over alt annet, det er helt utrolig. Personlig har jeg til gode å oppleve sånn gjensidig kjærlighet. I'm still waiting for the one Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Hehe, og jeg tok det ikke sånn heller. Ble bare litt trist av å tenke tilbake Skjønte hva du mente, og jeg skjønte det den gangen også.. Ikke lett å være på sjekkeren. Glad jeg slipper det nå jah. Pusen min Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Når er det man bør gi opp å komme ordentlig i kontakt med noen?! (tenker venn->flørt/kjæreste) En jente jeg kjenner er veldig hyggelig, og pen og alt, men alltid når jeg spør om ting eller prøver å snakke med henne blir samtalen falsk og kort og ekkel... Helt i starten da vi først såvidt begynte å snakke var hun enkel og ekte å snakke med, mens nå går alt galt... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Når er det man bør gi opp å komme ordentlig i kontakt med noen?! (tenker venn->flørt/kjæreste) En jente jeg kjenner er veldig hyggelig, og pen og alt, men alltid når jeg spør om ting eller prøver å snakke med henne blir samtalen falsk og kort og ekkel... Helt i starten da vi først såvidt begynte å snakke var hun enkel og ekte å snakke med, mens nå går alt galt... 5857055[/snapback] Er det du som er shaky eller føler du at det er hun som ikke gir deg noe igjen? Enten stagnerer du fordi du tenker på henne på en annen måte enn før, eller så kan det hende hun ikke er like interessert av deg som før... Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 snip*5857055[/snapback] Er det du som er shaky eller føler du at det er hun som ikke gir deg noe igjen? Enten stagnerer du fordi du tenker på henne på en annen måte enn før, eller så kan det hende hun ikke er like interessert av deg som før... 5857146[/snapback] Er nok det siste.. Virker som hun svarer så kort som mulig på alt. Samtidig som hun får skikkelig god kontakt med en god venn av meg. (klandrer seff ikke han for noe, er jo hun som bestemmer) En herlig blanding. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Er nok det siste.. Virker som hun svarer så kort som mulig på alt. Samtidig som hun får skikkelig god kontakt med en god venn av meg. (klandrer seff ikke han for noe, er jo hun som bestemmer) En herlig blanding. 5857355[/snapback] Men du blir litt sjalu allikevel I know the situation... Bare ta det helt med ro i forhold til henne, ikke stress, så kan det hende det blir bedre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg