Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jeg har ett lite problem... Jeg har vært på skoletur nå, og en av dagene satt vi og drakk vi på hotell rommet mitt. Det er en gutt og en jente i klassen som holder på å bli sammen nå, og de er sinnsykt søte ilag, jeg har skikkelig sansen for begge. Den dagen hadde hun gått å lagt seg, og det var bare meg, en annen veninne og ham på rommet. Jeg var temelig beruset, og lå på sengen å koset litt med ham (på dette tidspunktet visste jeg ikke noe om veninnden min og ham). Helt uskyldig. Men så begynnte han å prøve å fingre meg, opptil flere ganger. Jeg tok hånden hans bort hver gang, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Burde jeg fortelle veninnden min det? Han var jo ikke akurat edru han heller da, men er det en god nok unskyldning? Jeg nevnte det ikke for ham dagen etter, og har ingen planer om å si noe heller. Det blir for rart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ett lite problem... Jeg har vært på skoletur nå, og en av dagene satt vi og drakk vi på hotell rommet mitt. Det er en gutt og en jente i klassen som holder på å bli sammen nå, og de er sinnsykt søte ilag, jeg har skikkelig sansen for begge. Den dagen hadde hun gått å lagt seg, og det var bare meg, en annen veninne og ham på rommet. Jeg var temelig beruset, og lå på sengen å koset litt med ham (på dette tidspunktet visste jeg ikke noe om veninnden min og ham). Helt uskyldig. Men så begynnte han å prøve å fingre meg, opptil flere ganger. Jeg tok hånden hans bort hver gang, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Burde jeg fortelle veninnden min det? Han var jo ikke akurat edru han heller da, men er det en god nok unskyldning? Jeg nevnte det ikke for ham dagen etter, og har ingen planer om å si noe heller. Det blir for rart.

5851242[/snapback]

 

Hva er problemet?

 

Det folk ikke vet har de ikke godt av å vite heller, så bare la det være. Du har vel ikke gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Jeg har ett lite problem... Jeg har vært på skoletur nå, og en av dagene satt vi og drakk vi på hotell rommet mitt. Det er en gutt og en jente i klassen som holder på å bli sammen nå, og de er sinnsykt søte ilag, jeg har skikkelig sansen for begge. Den dagen hadde hun gått å lagt seg, og det var bare meg, en annen veninne og ham på rommet. Jeg var temelig beruset, og lå på sengen å koset litt med ham (på dette tidspunktet visste jeg ikke noe om veninnden min og ham). Helt uskyldig. Men så begynnte han å prøve å fingre meg, opptil flere ganger. Jeg tok hånden hans bort hver gang, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Burde jeg fortelle veninnden min det? Han var jo ikke akurat edru han heller da, men er det en god nok unskyldning? Jeg nevnte det ikke for ham dagen etter, og har ingen planer om å si noe heller. Det blir for rart.

5851242[/snapback]

 

Hva er problemet?

 

Det folk ikke vet har de ikke godt av å vite heller, så bare la det være. Du har vel ikke gjort noe galt.

5851397[/snapback]

Neimen det har jo han :hm: Er jo forsåvidt enig med det i at det man ikke veit har man ikke godt av, men man fortjener vel også sannhet? :hmm: Jeg mener, det er jo ikke helt moralsk passende å holde på med flere samtidig sånn :hmm:

Lenke til kommentar
Spesiellt ikke siden det er en veldig god veninne. Og i dag hadde jeg en flere timer lang samtale med henne, hvor hun fortalte meg hvor glad hun er i ham, men ikke vet om han er til å stole på.

5851415[/snapback]

Tror det er koker ned til om du tror han vil gjøre det igjen eller ikke. Har de det bra sammen og han ikke gjør det igjen så ser jeg lite poeng i risikere å bryte opp et fint par. Derimot, tror du han kan gjøre det igjen så synes jeg det nesten er litt greit å vite det :hmm:

 

men det her hjalp vel mye :roll:

Lenke til kommentar
Spesiellt ikke siden det er en veldig god veninne. Og i dag hadde jeg en flere timer lang samtale med henne, hvor hun fortalte meg hvor glad hun er i ham, men ikke vet om han er til å stole på.

5851415[/snapback]

 

Han er jo ikke sammen med noen av dere og heller ingen andre, og da har ikke ho venninda de enerett her ENDA hvertfall. Klår han på andre når han er sammen med noen så er han jo ikke noe å samle på selvsagt.

Lenke til kommentar

Men han er en kompis av meg, som jeg vet har vært borte i litt av hvert. Han er veldig sjarmerende, og har aldri fått nei i hele sitt liv. Jeg pratet med ham om saken her en dag (ikke det med meg altså), og han fortalte meg at han elsker henne, noe som jeg vet han ikke tar lett på, og han sier han kunne aldri ha gjort henne noe eller såret henne. Men hvordan kunne han gjøre noe sånt da?

Lenke til kommentar
Men han er en kompis av meg, som jeg vet har vært borte i litt av hvert.  Han er veldig sjarmerende, og har aldri fått nei i hele sitt liv. Jeg pratet med ham om saken her en dag (ikke det med meg altså), og han fortalte meg at han elsker henne, noe som jeg vet han ikke tar lett på, og han sier han kunne aldri ha gjort henne noe eller såret henne. Men hvordan kunne han gjøre noe sånt da?

5851662[/snapback]

Det er jo mulig at han faktisk tror at han ikke har gjort noe galt. Hvis de ikke var offisielt sammen (noe du sier de er nå), tenker han kanskje ikke over at det han gjorde med deg var galt. Hvis det er tilfellet, er det vel egentlig ingenting å bekymre seg for. Han kommer ikke til å gjøre det igjen, så lenge de er sammen.

Lenke til kommentar

Blæææææ ... hvorfor skal det være slik at menn er dominante og kvinner er underlegne/"svake"? Hvorfor skal det være slik at menn skal "jakte" på kvinner? Hva er det egentlig med dette kjønnsmønsteret? Hvorfor skal gutta "alltid" ta initiativ mens jenter bare skal stå/sitte/whatever som noen passive dukker og motta hele tiden? Altså, jeg mener, hvorfor skal det være "the only path"? Hvorfor ikke slik at jenter kan ta inititiv og gutter er passive?

 

La meg si det men en gang: Jeg er ikke dominant og "pådrivende", jeg er passiv og har plenty med feminine trekk og vil aldri passe med de jentene/kvinnene jeg hele tiden må ta initiativene og være "pådriver" for å få (jeg er passiv + hun er passiv = null fremdrift i forholdet). Hvorfor kan ikke jenter/kvinner være initiativtaker og "pådrivere"? Det jeg trenger en dominant jente/kvinne som jeg kan krype inn i armkroken på og føle meg trygg hos, ikke noen som kryper inn i min armkork for å føle seg trygg.

 

Signed Ernie og TLZ

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Men han er en kompis av meg, som jeg vet har vært borte i litt av hvert.  Han er veldig sjarmerende, og har aldri fått nei i hele sitt liv. Jeg pratet med ham om saken her en dag (ikke det med meg altså), og han fortalte meg at han elsker henne, noe som jeg vet han ikke tar lett på, og han sier han kunne aldri ha gjort henne noe eller såret henne. Men hvordan kunne han gjøre noe sånt da?

5851662[/snapback]

 

Jeg ler hardt inni meg. Han har ALDRI fått et nei? .... Jaja...

 

Hvordan vet dere det? Uansett så hadde jeg bare driti i han hvis jeg var venninda de BARE fordi han sa det der.

Lenke til kommentar
Blæææææ ... hvorfor skal det være slik at menn er dominante og kvinner er underlegne/"svake"? Hvorfor skal det være slik at menn skal "jakte" på kvinner? Hva er det egentlig med dette kjønnsmønsteret? Hvorfor skal gutta "alltid" ta initiativ mens jenter bare skal stå/sitte/whatever som noen passive dukker og motta hele tiden? Altså, jeg mener, hvorfor skal det være "the only path"? Hvorfor ikke slik at jenter kan ta inititiv og gutter er passive?

 

La meg si det men en gang: Jeg er ikke dominant og "pådrivende", jeg er passiv og har plenty med feminine trekk og vil aldri passe med de jentene/kvinnene jeg hele tiden må ta initiativene og være "pådriver" for å få (jeg er passiv + hun er passiv = null fremdrift i forholdet). Hvorfor kan ikke jenter/kvinner være initiativtaker og "pådrivere"? Det jeg trenger en dominant jente/kvinne som jeg kan krype inn i armkroken på og føle meg trygg hos, ikke noen som kryper inn i min armkork for å føle seg trygg.

 

Signed Ernie og TLZ

5852829[/snapback]

 

Har du vært i et forhold før? Pleier du å være på by'n i helgene?

 

Isåfall skjønner du raskt at ganske mange jenter prøver å sjekke en opp og i et forhold gjør de like mye som mannen for forholdet.

 

 

... Jeg tror du skal finne deg en gutt jeg.. Virker egentlig som om du er homofil eller bifil kanskje. Ikke noe negativt sagt om det.

Lenke til kommentar

Hehe nei ... jeg har aldri fått et nei. Har heller aldri prøvd meg hvis jeg ikke har vært ustyrlig in love og gjort en voldsom innsats. Så av de 2 gangene det har skjedd meg (6års forhold til samme) og de 6 gangene med bare tulle-forhold (av en grunn alle gutter vet hvorfor) ... så har jeg aldri fått nei!

 

Ikke for å være kvalm! Men det er sant!

Lenke til kommentar
... Jeg tror du skal finne deg en gutt jeg.. Virker egentlig som om du er homofil eller bifil kanskje. Ikke noe negativt sagt om det.

5853381[/snapback]

En er ikke automatisk homofil/bifil fordi en bryter med kjønnsrollene. :shrug:

(Det du skriver stemmer i hvertfall ikke for min del)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
... Jeg tror du skal finne deg en gutt jeg.. Virker egentlig som om du er homofil eller bifil kanskje. Ikke noe negativt sagt om det.

5853381[/snapback]

Altså, jeg skal ikke nekte for at jeg er bifil her, MEN jeg har primært en hetrofil legning. At jeg ikke er like maskulin som andre menn betyr overhode ikke at jeg MÅ være homofil. Det er dessverre en idiotisk sammenheng folk har en tendens til å ha. Feminine menn er liksom pent nødt til å være homofile. Det er bare det at det ikke er sant. Det finnes feminine menn som i aller høyeste grad bare har en hetrofil legning. Det er bare det at de ikke er på utkikk etter en kvinne som er 100% feminin og passiv, og det er fy-fy hvis man skal følge samfunnsnormene.

 

Samfunnet har liksom bestemt at du som mann være dominant overfor kvinnen du velger. Kan du ikke være det så er du en idiot og ikke ekte mann. Derfor må du være homofil og velge en mann i stedet som "straff". Sånn er innstillingen samfunnet har. For samfunnet finnes det ikke menn som vil snu opp-ned på kjønnsrollene, problemet er at de finnes det mange nok av.

 

En ting kan jeg jo trøste meg med, det finnes flere av "henne" enn det finnes av "meg". Primært fordi det er en "skam" å være feminin mann, men også fordi kvinner har kommet mange, mange skritt lengre på det her.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...