Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelder dette med Bad Boy holdningen, så vil jeg si at det har funket for meg i alle mine yngre dager. Å være en bad boy vil ikke si at man skal være tøffing ovenfor en jente og være slem e.l. Man skal være snill og grei mot jenter, men mot andre gutter så kn du være tøffing, da ser jo jentene at du har makt og at andre respekterer deg. Dessuten sitter det i genene at en mann skl være tøff og sterk for å beskytte kone og barn. Det er ikke nødvendig i dagens samfunn, men det ligger i oss forde.

Ikke det jeg snakker om i hele tatt. Å være tøff i trynet mot andre gutter funker til en viss grad med noen kvinnfolk. Men det er absolutt ikke en positiv løsning på 'bad boy problemet'. Den beste løsningen er å være litt frekk med jentene på en morsom måte. Og det MÅ være morsomt. Fordi da forstår de at det bare er en spøk, samtidig som det viser det at du har nok selvtillitt til å være frekk med dem. Gutter flest pleier å presenterte seg selv som mindreverdig i forhold til nydelige kvinnfolk. De blir skremt av dem. Og det må vi ikke gjøre. Derfor funker 'cocky comedy' (som DeAngelo kaller det). Det handler også om å være sjefen. Du skal være den som bestemmer. Du må være en alfahann. Nettopp fordi det ligger i genene som du nevner. Kvinner syns gutter med makt er tiltrekkende. Ikke bli for opptatt med dem, ikke begynn å drøm om at dette er dama du skal gifte deg med, ikke kom logrende med halen hver gang du ser henne. Vær too cool for school. De skal tro at de må jobbe litt for å ha sjangs på deg.

5845287[/snapback]

 

Jeg har selv lest bøker av både DeAngelo, Gunwitch og diverse andre folk inn og ut. Fortell meg hva en bad boy er... Det du fortalte om nå var "Cocky Comedy", ja det inngår i Bad Boy attituden, men det var en liten del.

 

For meg så virker det som om du har lest masse bra bøker, men du har enda ikke testa dette ut på jenter i "virkelighten". Det er HELT individuelt hva som fungerer og ikke og det samme med hvilken oppfatning man har av hva David og de andre EGENTLIG mener. Selv noen av de beste tipsene til David (Som funker best for han) fungerer f.eks ikke for meg, og omvendt.

Lenke til kommentar

En liten oppklaring i hva jeg mener så det ikke blir noen misforståelser:

 

1. Bryt med "siklende bikkje"-stereotypen

En attraktiv kvinne får ofte flere titalls tilnærmelser hver dag (av forskjellig grad). Når de hører for fjortende gang den kvelden hvor fin kjolen deres er eller hvor vakre øyne de har, har det mistet sjarmen for lenge siden. Hvis du bruker den vanlige taktikken med å pøse på med komplimenter og vise masse interesse, legger du opp til å bli avvist. Du gir henne all makt. Hvis du derimot er litt mer tilbakelent og har holdningen at "Du virker interessant og er litt søt, men la meg prate med deg litt først for å se om du er en person jeg vil bli bedre kjent med" så er plutselig situasjonen snudd på hodet. HUN må overbevise DEG om at hun er bra nok. Man skal ikke stikke under en stol at mange kvinner er "på sjekkern" for å få validering. Men hvis du gir henne alt med en gang, er du ikke lenger interessant eller noen utfordring. Du er bare en av de evinnelige typene som "liker" henne.

 

Et par relaterte avsporinger nedenfor:

 

- Du kan snu situasjonen helt på hodet og anklage henne for bare å være ute etter kroppen din e.l.

 

- En annen mulighet er å (så tidlig som mulig) si at dette forholdet kommer ikke til å funke. Når hun så spør om hvorfor, kan du komme opp med flere gode grunner - "Vi er altfor like", "Du er altfor høy / lav for meg" osv. Det er gøy, fordi det tar for gitt at dere har noe på gang (noe som er moro hvis du har kjent henne i 2 minutter), samtidig som du viser at du ikke er villig til å hoppe på henne bare fordi hun er søt.

 

- Hvis hun i løpet av samtalen bringer opp sex er det gjerne en glimrende mulighet for å erte henne for å være frustrert / bare ute etter en ting osv.

 

Merk at hvis du gjør dette på den rette måten, skjønner jentene at det ikke er alvorlig ment. De skjønner at du flørter og vil gjerne flørte tilbake

 

2. Send blandede signaler

Dette er en av de beste måtene å være interessant overfor kvinner. I tillegg kan det være fantastisk moro. Noen tilfeldige eksempler nedenfor:

 

- Være venner

Denne kan brukes på mange måter... Be henne med ut på noe og si at hun virker som om hun kan bli en god venninne. Dette er utrolig forvirrende for kvinner. Ikke minst hvis du flørter og erter samtidig. En positiv sideeffekt er at det tar presset av situasjonen. Eller du kan kysse henne, se henne inn i øynene og si "Du er en så god venn". Merk at det er forskjell på å si at noen er en god venn og det å si at du BARE vil være venner. Det første er faktisk sant (forhåpentligvis), samtidig som det er morsomt og interessant. Det siste er mer manipulerende, og vil lett virke mot sin hensikt (hvis hun tror du faktisk bare VIL være venner).

 

- Vær gentleman, men samtidig ertende

Kvinner liker at du åpner dører, tar jakken deres, går på utsiden av fortauet og så videre. Men hvis du kombinerer det med en ertende holdning, blir det enda mer virkningsfullt.

 

- Kombinasjon av fysisk hengiven og verbalt avvisende.

Stryk henne over armen før du stopper og sier "Du fortjener ikke dette, du har vært så krevende i dag". Legg frem hånden, la henne ta den, før du stopper brått og sier "Jeg holder ikke hender på første date". La dette gjenta seg flere ganger. Hvis dere kysser og hun spør "Likte du det?" svarer du "Veeel... Du likte det i hvert fall".

 

3. Vær uforutsigbar

Du kan ikke kjede en kvinne til å føle seg tiltrukket av deg. Slutt å snakke om jobben din og andre kjedelige ting. Slutt å følge alle konvensjoner og slutt å bry deg hva andre mener om deg. Selvsagt er det en grense hvor man går fra å være leken og spontan til å bli psycho. Men de fleste ser nok den forskjellen ganske lett.

 

Til slutt, selv er jeg ikke så tilhenger av å kjøre for mange teknikker (bare som krydder innimellom). Først og fremst må du være deg selv. Men hvis du kan slutte å være en siklende hundevalp, samtidig som du tør å være litt leken og uforutsigbar, vil du nesten garantert få en stor opptur.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Sir Winston: Det er kopiert og lagret på PCen min. Takk for alle tipsene :) Jeg bøyer meg i støvet for deg.

 

All ære til deg! ;)

 

EDIT: Får jeg putte det opp i bloggen min? Jeg skal si at det er du som har skrevet det! Og at du fortjener all æren! Can I *se på med engleøyne*

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Sir Winston: Det er kopiert og lagret på PCen min. Takk for alle tipsene :) Jeg bøyer meg i støvet for deg.

 

All ære til deg! ;)

 

EDIT: Får jeg putte det opp i bloggen min? Jeg skal si at det er du som har skrevet det! Og at du fortjener all æren! Can I *se på med engleøyne*

5846181[/snapback]

 

Gjør hva du vil du :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Sir Winston: Det er kopiert og lagret på PCen min. Takk for alle tipsene :) Jeg bøyer meg i støvet for deg.

 

All ære til deg! ;)

 

EDIT: Får jeg putte det opp i bloggen min? Jeg skal si at det er du som har skrevet det! Og at du fortjener all æren! Can I *se på med engleøyne*

5846181[/snapback]

 

Gjør hva du vil du :)

5846216[/snapback]

Tuuusen hjertlig takk :love:

Lenke til kommentar
Jeg har selv lest bøker av både DeAngelo, Gunwitch og diverse andre folk inn og ut. Fortell meg hva en bad boy er... Det du fortalte om nå var "Cocky Comedy", ja det inngår i Bad Boy attituden, men det var en liten del.

Det var en liten del, fordi jeg orker ikke å gå i for store detaljer. Folk kan lese videre selv.

 

For meg så virker det som om du har lest masse bra bøker, men du har enda ikke testa dette ut på jenter i "virkelighten". Det er HELT individuelt hva som fungerer og ikke og det samme med hvilken oppfatning man har av hva David og de andre EGENTLIG mener. Selv noen av de beste tipsene til David (Som funker best for han) fungerer f.eks ikke for meg, og omvendt.

Jeg har bare lest DeAngelo (+ litt Gunwitch). Definer 'prøvd ut i virkeligheten'. Jeg har ikke prøvd ut ALT. Jeg hørte ikke om DeAngelo før i slutten av Januar, og har nettopp blitt skikkelig interessert i å finne ut hvordan kvinnfolk funker. Og etter flere år med å bli opplært hvordan man er en god ektemann, så tar det litt tid å få en personlighet kvinnfolk syns er attraktivt. Men etter å ha vært borti det meste av hans utgivelser, så har livet mitt på kvinnefronten forrandret seg totalt. Absolutt til det positive.

 

Han sier jo at du må prøve ut forskjellige ting, og teste hva som funker for deg. Noen av anbefalingene hans funker ikke fordi... De passer deg rett og slett ikke deg. Noen fordi du er ikke på det samme 'nivået' som forskjellige teknikker krever.

Lenke til kommentar
Jeg har selv lest bøker av både DeAngelo, Gunwitch og diverse andre folk inn og ut. Fortell meg hva en bad boy er... Det du fortalte om nå var "Cocky Comedy", ja det inngår i Bad Boy attituden, men det var en liten del.

Det var en liten del, fordi jeg orker ikke å gå i for store detaljer. Folk kan lese videre selv.

 

For meg så virker det som om du har lest masse bra bøker, men du har enda ikke testa dette ut på jenter i "virkelighten". Det er HELT individuelt hva som fungerer og ikke og det samme med hvilken oppfatning man har av hva David og de andre EGENTLIG mener. Selv noen av de beste tipsene til David (Som funker best for han) fungerer f.eks ikke for meg, og omvendt.

Jeg har bare lest DeAngelo (+ litt Gunwitch). Definer 'prøvd ut i virkeligheten'. Jeg har ikke prøvd ut ALT. Jeg hørte ikke om DeAngelo før i slutten av Januar, og har nettopp blitt skikkelig interessert i å finne ut hvordan kvinnfolk funker. Og etter flere år med å bli opplært hvordan man er en god ektemann, så tar det litt tid å få en personlighet kvinnfolk syns er attraktivt. Men etter å ha vært borti det meste av hans utgivelser, så har livet mitt på kvinnefronten forrandret seg totalt. Absolutt til det positive.

 

Han sier jo at du må prøve ut forskjellige ting, og teste hva som funker for deg. Noen av anbefalingene hans funker ikke fordi... De passer deg rett og slett ikke deg. Noen fordi du er ikke på det samme 'nivået' som forskjellige teknikker krever.

5846493[/snapback]

 

Kan du bare nevne hvordan boken har hjulpet deg i detaljer? Jeg spør ikke negativt om dette, det er bare intressant og høre andres erfaringer med hans metoder. Forklar hva du gjorde og hva du sa og hvordan hun reagerte oghva hun svarte. Takker.

Lenke til kommentar
Kan du bare nevne hvordan boken har hjulpet deg i detaljer? Jeg spør ikke negativt om dette, det er bare intressant og høre andres erfaringer med hans metoder. Forklar hva du gjorde og hva du sa og hvordan hun reagerte oghva hun svarte. Takker.

5846571[/snapback]

Tar gjerne et eksempel jeg og.. Skal se det 12 timer lange showet så fort som mulig...

Lenke til kommentar
Kan du bare nevne hvordan boken har hjulpet deg i detaljer? Jeg spør ikke negativt om dette, det er bare intressant og høre andres erfaringer med hans metoder. Forklar hva du gjorde og hva du sa og hvordan hun reagerte oghva hun svarte. Takker.

5846571[/snapback]

Tar gjerne et eksempel jeg og.. Skal se det 12 timer lange showet så fort som mulig...

5846664[/snapback]

 

På 11 timer?

Lenke til kommentar
Kan du bare nevne hvordan boken har hjulpet deg i detaljer? Jeg spør ikke negativt om dette, det er bare intressant og høre andres erfaringer med hans metoder. Forklar hva du gjorde og hva du sa og hvordan hun reagerte oghva hun svarte. Takker.

5846571[/snapback]

Tar gjerne et eksempel jeg og.. Skal se det 12 timer lange showet så fort som mulig...

5846664[/snapback]

 

Jeg snakker om virkeligheten, ikke erfaringer med å lese en bok.

Lenke til kommentar
Eneste du får ut av det DeAngelo-greiene er en heftig latter.

Stikk på byen og mann dere opp til å snakke med jenter, da går alt av seg selv etter hvert. :)

5846781[/snapback]

 

Det som jeg syns er litt rart også er at under hvert nyhetsbrev han sender ut står det at alt han skriver er ment som underholding og skal ikke tas seriøst, så det må være et eller annet som skurrer.

Lenke til kommentar
Vedder på at han aldri kunne sjarmert meg^^

Badboys er som oftest drittsekker :love:

5839932[/snapback]

 

Hvem gidder å i det heletatt bry seg om en sånn jente som deg som er slik?

 

Jeg mener... Det er ikke slik det fungerer... ikke for meg. Jeg tenker ikke "Lurer på om den jenta liker meg", jeg tenker "BURDE jeg prøve meg på henne? Fortjener hun meg?"

 

Om en jente kommer bort til meg og virker intressert så hadde jeg aldri sett på henne som en idiot og jeg hadde aldri tenkt: "Æsj fy faen, hvem tror du at du er som prøver deg på meg", slik som cre8ive ville tenkt og avvist fyren med det samme kun fordi han var stygg, feit eller hva det måtte være.

 

Tommelfinger regel: Behandle ALLE jenter likt

 

Dere er nervøse for pene jenter, men en stygg jente er dere ikke nervøse for(?)Følger dere min regel vil det så snart falle seg naturlig at utseende ikke betyr NOE når det gjelder å være sjenert etc.

 

Pene jenter er helt vanlige jenter (Bortsett fra at en del jenter er overlegne og VET selv at de kan få like pene mannfolk, men dette er absolutt ingen hindring), ikke behandle de som en gud, slik du aldri ville behandlet en stygg jente.

 

Når det gjelder dette med Bad Boy holdningen, så vil jeg si at det har funket for meg i alle mine yngre dager. Å være en bad boy vil ikke si at man skal være tøffing ovenfor en jente og være slem e.l. Man skal være snill og grei mot jenter, men mot andre gutter så kn du være tøffing, da ser jo jentene at du har makt og at andre respekterer deg. Dessuten sitter det i genene at en mann skl være tøff og sterk for å beskytte kone og barn. Det er ikke nødvendig i dagens samfunn, men det ligger i oss forde.

 

Jeg så lengre opp på siden at en sa noe som "Jeg lover jeg skal kjøpe deg alt du vil ha blablabla" og mente med dette at man kan ikke kjøpe kjærlighet. Det er sant, men som alle burde vite er det ikke tingen som er relevant, men tanken bak den. Det er utrolig deilig å vite at noen tenker på deg, det betyr utrolig mye.

5843990[/snapback]

Du vet ikke hvordan jeg ville tenkt i det heletatt!

Pga et utsagn som var sånn ca. 99% spøk, så skal du komme her og fortelle meg at jeg er en overlegen dritt? Det her er en tråd der man sier meningen sin om kjærlighet osv. Du sier din mening, men det er helt unødvendig å fortelle andre hva jeg [ikke] er! Hvem har sagt at jeg avviser en gutt på grunn av at han ikke består penhetsgraden min?

 

Nei, ærlig talt.

Lenke til kommentar
Nei, sier ikke det, sier bare det ville vært litt artig. Men hadde aldri giddet å vært sammen med noen som var det hehe. For hvis ei dame hadde vært større enn meg, altså mer muskler så tror jeg hun hadde sett stygg ut haha. Ikke at jeg er så stor selv, men muskler har jeg da.

5838056[/snapback]

Den dagen dama har mer muskelmasse enn meg så er jeg i himmelen. :love:

5839137[/snapback]

Har hun ikke det allerede? *Klemme på fiskebollene dine* :!:

Lenke til kommentar
Kan du bare nevne hvordan boken har hjulpet deg i detaljer? Jeg spør ikke negativt om dette, det er bare intressant og høre andres erfaringer med hans metoder. Forklar hva du gjorde og hva du sa og hvordan hun reagerte oghva hun svarte. Takker.

Det handler for det meste om å fremvise selvtillitt. Jeg har vært wasted hver eneste gang (som jeg er akkurat nå, sorry hvis der er masse skrivefeil), og klarer derfor ikke å konsentre meg om nøyaktige teknikker. Men DeAngelo har fått meg til å bli mer oppmerksom på teknikker jeg allerede brukte (selvtillit, hard to get etc.). En annen ting som er viktig er at jeg har blitt 'programert' til å ikke være så redd for å sjekke opp kvinnfolk. Det jeg tidligere bare så på som flaut og nesten patetisk er nå noe jeg ser på som en positiv egenskap. Og siden jeg allerede har brukt disse 'teknikkene' så var det mye lettere å forbedre meg i dem. Selvtillitt er enkelt vinneren her. Gå med oppreist rygg, se dem inn i øynene, snakk rolig, ikke vær nervøs, ikke vær 'needy', ikke fremstille meg selv som mindreverdig, ikke spør spørsmål får meg til å virke usikker (gikk i en jævlig felle sist helg. "Jeg er nymfoman, jeg elsker sex"... hun kikker meg inn i øynene og venter på svar "Ehhh.... Hvorfor seier du det til meg" :wallbash:). Jeg har fått selvtillitt til å tro at jeg har sjangs på nydelige kvinnfolk, og jeg har derfor blitt veldig interessert i å prøve meg på kvinnfolk. Noe jeg aldri gjor tidligere (som gjor at jeg bare har vært borti et par av dem de siste årene, ventet alltid på at de kom til meg).

 

Scarface: Publiser det du skriver da :) Sitter å venter, ser at du skriver men så plutselig er du borte :(

Sitter å skriver mens jeg snakker med folka på vorspielet, så det tok litt tid;)

Lenke til kommentar

Du vet ikke hvordan jeg ville tenkt i det heletatt!

Pga et utsagn som var sånn ca. 99% spøk, så skal du komme her og fortelle meg at jeg er en overlegen dritt? Det her er en tråd der man sier meningen sin om kjærlighet osv. Du sier din mening, men det er helt unødvendig å fortelle andre hva jeg [ikke] er! Hvem har sagt at jeg avviser en gutt på grunn av at han ikke består penhetsgraden min?

 

Nei, ærlig talt.

5847050[/snapback]

 

Hvorfor reagerte du så sterkt på dette hvis du vet at det ikke er sant?

 

.. og jeg vet godt hva som diskuteres her, jeg har lest hele tråden ord for ord.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Vedder på at han aldri kunne sjarmert meg^^

Badboys er som oftest drittsekker :love:

5839932[/snapback]

 

 

Du vet ikke hvordan jeg ville tenkt i det heletatt!

Pga et utsagn som var sånn ca. 99% spøk, så skal du komme her og fortelle meg at jeg er en overlegen dritt? Det her er en tråd der man sier meningen sin om kjærlighet osv. Du sier din mening, men det er helt unødvendig å fortelle andre hva jeg [ikke] er! Hvem har sagt at jeg avviser en gutt på grunn av at han ikke består penhetsgraden min?

 

Nei, ærlig talt.

5847050[/snapback]

 

Hvorfor reagerte du så sterkt på dette hvis du vet at det ikke er sant?

 

.. og jeg vet godt hva som diskuteres her, jeg har lest hele tråden ord for ord.

5847192[/snapback]

Beskyldt for falske ting er wicked :mad:

Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre nå da som er anmeldt for å ha banket opp en snut... Jeg har aldri gjort en snut noen ting... Skal jeg begynne å gine og bli fly forbanna? Jeg bare driter i det og så går vi videre med livet, værre er det ikke.

 

Scarface: Håper på real life erfaringer :) Intressant lesestoff

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...