chris Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kjærlighet kan oppstå ved en snærten snelles nakkeparti. Ville bare meddele det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Feil tråd.... Endret 21. oktober 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvorfor lager dere ikke en Snakk-om-parfyme-tråd isteden? 5040869[/snapback] Kvinnens duft er en del av kjærligheten så.. 5041412[/snapback] jaha, ok. Jeg har et ikke-eksisterende kjærlighetsliv for tiden, så jeg hadde ikke noe annet å poste enn off-topic-whining uansett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det skal også sies at parfymer lukter forskjellig fra person til person. Tror det har noe med hvordan lukten reagerer med personens egen lukt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Bruker Boss Dark Blue jeg... Mange jenter som kjenner den igjen, det er skremmende... 5039544[/snapback] Har den jeg også, og den lukter dritt. Den lukter rett og slett vondt. Er vel derfor folk kjenner den igjen. Var forvirra etter å ha sniffet inn et utall parfymer en vakker semptemberdag i Berlin da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Folkens... Gå til anskaffelse av ny parfyme, for her det mye dårlig ute og går. Som tidligere nevnt i denne tråden skal en parfyme være nøytral(*kremt* ikke Jean Paul Gaultier *kremt*). Et godt eksempel på parfyme som egner seg godt til daglig bruk er Dolce & Gabbana Pour Homme. Lukten er langt ifra hva man kan kalle sterk og den er heldigvis ikke frastøtende som visse Hugo Boss parfymer.... Ellers er også Marc Jacobs å anbefale. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jepp, klart det hender at jeg kjenner igjen en parfyme på lukten. 5040654[/snapback] Du er kanskje blind også ? [frustrert] Til moderatorer: dette er en spøk som hinter til Al Pacino i scent of a woman [/frustrert] Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har garantert mer hår på brystkassa enn majoriteten av folket her inne. (AnAnAs har mest ) 5036718[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 LarsP: Skal jo ikke så mye til ettersom majoriteten her inne er midt i puberteten! AnAnAs: han mener at du har hår på daiene! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 AnAnAs: han mener at du har hår på daiene! 5043473[/snapback] Hva er daier? *forvirret* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Pupper. http://www.minurl.com' target='_blank'> Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Noen som har prøvd den nye Hugo Boss? Husker ikke hva den heter... 5039979[/snapback] En liten rød rundt flaske ? En venn av meg har den, spraya rundt 8ganger på brystet.. heheh, jeg selv bruker en liten avlang blå , en fransk en, jeg husker ikke hva den heter.. Men god er den, og nesten Nøytral, fikk også med en sjampo som var veldig god ) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Kjærlighet kan oppstå ved en snærten snelles nakkeparti.Ville bare meddele det. 5041429[/snapback] Det der er bare fullstendig korrekt. chris, du har mange av de samme fetisjene som meg når det kommer til jenter Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heyey! det e ikke en fetisj, det e helt naturlig Noen som har hørt om feromoner? parfyme blir ikke helt det samme då, men det e jo en lukt man utsondrer for å tilrekke seg et annet/likt kjønn. Lukt e viktig... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ah, den heter Hugo Energise. Testa den i en sjappe her, ganske god, må nesten investere i en sånn til jul. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heyey! det e ikke en fetisj, det e helt naturlig Noen som har hørt om feromoner? parfyme blir ikke helt det samme då, men det e jo en lukt man utsondrer for å tilrekke seg et annet/likt kjønn. Lukt e viktig... 5046418[/snapback] Jeg snakker om at chris nevnte et snertent nakkeparti. Men seriøst, omtrent alt ved en kvinnekropp kan være fint da. Og lukten er viktig! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 AnAnAs har skjegg på brystene :!: :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 AnAnAs har skjegg på brystene :!: :!: 5047544[/snapback] Ja, kjempe. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ah, den heter Hugo Energise. Testa den i en sjappe her, ganske god, må nesten investere i en sånn til jul. 5046816[/snapback] Den lukta heller ikke godt. Lacoste Essential ftw. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heyey! det e ikke en fetisj, det e helt naturlig Noen som har hørt om feromoner? parfyme blir ikke helt det samme då, men det e jo en lukt man utsondrer for å tilrekke seg et annet/likt kjønn. Lukt e viktig... 5046418[/snapback] Jeg snakker om at chris nevnte et snertent nakkeparti. Men seriøst, omtrent alt ved en kvinnekropp kan være fint da. Og lukten er viktig! 5047084[/snapback] Vet ikke helt om du forstod det her smeboe. Men det hun skrev er at å like lukten til andre er en normal ting, ikke en fetisj. Fetisjer er sånne rare ting som egentlig ikke har noe med det å være menneske å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg