Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har faktisk rotet med ei som var på størrelse med meg, var jo et par år og kg siden da. Men begge lå på rundt 70kg, å det var faen ikke noe gøy og lekeslåss da! Men nå skal hun bare komme, med mine 20kg ekstra skal jeg ta hevn for alle blåpuppen!

5839230[/snapback]

Sånn rent vektmessig så ligger jo jeg og kjæresten på nogenlunde samme vekt. Sist gang jeg veide meg så lå jeg på 88,5kg. ^^

5839441[/snapback]

ååå gud, LARS!Jeg veier 110 kg, og det vet du!

Lenke til kommentar
Vi er gutter, vi er opptatt av utsende. Slik er det bare. Jenter er mye 'flinkere' enn oss på det området. Personlighet teller mye mer hos dem. Du er gutt, aksepter det.

Vær så snill, ikke får meg til å spy her. Jenter/kvinner er langt fra mye bedre enn oss gutta/menn på det punktet her. Har du god personlighet så har du ærligtalt heller mindre sjanse fordi man er venn.

Jo de bryr seg mye mer om personlighet enn oss gutter. Du har bare misforstått hva slags personlighet kvinnfolk egentlig syns er tiltrekkende. Det er ikke "Vær så snill å vær sammen med meg! Jeg ELSKER deg! Jeg skal gjøre alt for deg! Du er høyere enn meg i samfunnshirakiet og jeg kommer aldri til å ha sjangs på deg, og derfor gidder jeg nesten ikke engang å prøve! Jeg skal kjøpe masse gaver til deg, fordi egentlig er jeg en taper, og penger er den eneste måten jeg kan få deg til å like meg!".

 

Kvinnfolk liker ikke det tullet, de liker badboys. Og drittsekker er nesten alltid badboys. Badboys er derimot ikke alltid drittsekker. Så det er mulig å finne en positiv mellomting.

 

Anbefaler alle dere snille (les: pyse) gutter her på forumet (og det er mange av oss), til å lese David DeAngelo sine bøker, og se konferanse DVD-ene hans + abonnere på e-mail tipsene hans (hvis dere er åpne for pirat aktivitet, så fins det masse på diverse torrentsider). Det er sinnsykt interessant, utrolig lærerikt, morsomt og spennende. Og det er så mye mer enn bare 'lær å sjekke opp kvinnfolk'. Den fyren har virkelig utdypt seg i området. Det kommer til å forrandre på livet til mange av dere, ikke bare på kjærlighetsfronten. Websiden hans er - http://www.doubleyourdating.com/

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Vi er gutter, vi er opptatt av utsende. Slik er det bare. Jenter er mye 'flinkere' enn oss på det området. Personlighet teller mye mer hos dem. Du er gutt, aksepter det.

Vær så snill, ikke får meg til å spy her. Jenter/kvinner er langt fra mye bedre enn oss gutta/menn på det punktet her. Har du god personlighet så har du ærligtalt heller mindre sjanse fordi man er venn.

Jo de bryr seg mye mer om personlighet enn oss gutter. Du har bare misforstått hva slags personlighet kvinnfolk egentlig syns er tiltrekkende. Det er ikke "Vær så snill å vær sammen med meg! Jeg ELSKER deg! Jeg skal gjøre alt for deg! Du er høyere enn meg i samfunnshirakiet og jeg kommer aldri til å ha sjangs på deg, og derfor gidder jeg nesten ikke engang å prøve! Jeg skal kjøpe masse gaver til deg, fordi egentlig er jeg en taper, og penger er den eneste måten jeg kan få deg til å like meg!".

 

Kvinnfolk liker ikke det tullet, de liker badboys. Og drittsekker er nesten alltid badboys. Badboys er derimot ikke alltid drittsekker. Så det er mulig å finne en positiv mellomting.

 

Anbefaler alle dere snille (les: pyse) gutter her på forumet (og det er mange av oss), til å lese David DeAngelo sine bøker, og se konferanse DVD-ene hans + abonnere på e-mail tipsene hans (hvis dere er åpne for pirat aktivitet, så fins det masse på diverse torrentsider). Det er sinnsykt interessant, utrolig lærerikt, morsomt og spennende. Og det er så mye mer enn bare 'lær å sjekke opp kvinnfolk'. Den fyren har virkelig utdypt seg i området. Det kommer til å forrandre på livet til mange av dere, ikke bare på kjærlighetsfronten. Websiden hans er - http://www.doubleyourdating.com/

5839912[/snapback]

Vedder på at han aldri kunne sjarmert meg^^

Badboys er som oftest drittsekker :love:

Lenke til kommentar
Vedder på at han aldri kunne sjarmert meg^^

Badboys er som oftest drittsekker :love:

Det spørs nok litt på hvordan vi definerer badboys.

 

Jeg glemte å si at mange av tipsene hans er for gutter med normalt utseende som vil prøve seg på nydelige kvinnfolk. Kvinnfolk som opplever daglig at gutter prøver seg på dem (men han nevner flere universelle sannheter også),

 

Og at tipsene hans funker på flertallet av dem. Om de hadde funket på cre8tive eller ikke... Who knows. Det er ikke så fryktelig viktig. Hvis hun ikke er interessert, da finner vi ei ny å prøve oss på :)

Lenke til kommentar
Vedder på at han aldri kunne sjarmert meg^^

Badboys er som oftest drittsekker :love:

Det spørs nok litt på hvordan vi definerer badboys.

 

Jeg glemte å si at mange av tipsene hans er for gutter med normalt utseende som vil prøve seg på nydelige kvinnfolk. Kvinnfolk som opplever daglig at gutter prøver seg på dem (men han nevner flere universelle sannheter også),

 

Og at tipsene hans funker på flertallet av dem. Om de hadde funket på cre8tive eller ikke... Who knows. Det er ikke så fryktelig viktig. Hvis hun ikke er interessert, da finner vi ei ny å prøve oss på :)

5839974[/snapback]

Les litt på siden hans, så prøver vi :thumbup:

Lenke til kommentar

DeAngelo har såvidt blitt nevnt tidligere i denne tråden, da Nicklas prøvde å forklare noen av ideene hans + noen andre, og de ble litt diskusjon. Men hør dem fra DeAngelo egne ord før dere dømmer.

 

Den 12 timer lange konferansen som heter "Video Series Double Your Dating Videos" (vet ikke hva den heter på hjemmesiden hans, eller om den selges der), er mye mer utfyldende enn bare bøkene. Og var helt klart den delen av utgivelsene hans, som jeg fikk mest ut av. Først forklarer han svært detaljert om hvordan underbevistheten vår fungerer og 'beviser' teoriene hans gjennom vitenskaplige sannheter. Så går han over til selve undervisningen. Og til sist er det 4-5 intervjuer med noen av vennene hans (ekstremt flinke karer), som forteller om deres forskjellige spesialiteter innenfor emnet.

 

12 timer høres mye ut, men det er så fantastisk interessant at jeg klarte såvidt å gå å legge meg den første kvelden jeg begynte å se det.

Lenke til kommentar

*snip*

 

Så du ser på det som positivt? at dama di er mer mannlig enn deg?  :D

5837743[/snapback]

 

Nei, sier ikke det, sier bare det ville vært litt artig. Men hadde aldri giddet å vært sammen med noen som var det hehe. For hvis ei dame hadde vært større enn meg, altså mer muskler så tror jeg hun hadde sett stygg ut haha. Ikke at jeg er så stor selv, men muskler har jeg da.

5838056[/snapback]

 

Det har vi ik-ikke sett. Haha ;P *knipe i fiskebollene*. Neida, jeg bare tuller :innocent:

5838828[/snapback]

 

*kremt* har trent litt siden jeg så deg sist :p Det var jo rett etter sommerferien, hadde tidenes forfall etter jeg slutta å trene i fjor vår frem til i vinter :p Begynnte på volumtrening før jul, i to uker, så gikk jeg rett på hard-gainer, så nå begynner det å ta seg opp :D

 

@Ernie: Nei seff, har ikke vanskelig å ta meg av mannfolk arbeidde jeg heller, men det er jo greit å ha et kvinnfolk som klarer å ta i et tak, og ikke bare sitter på ræva og forventer at du/jeg skal gjøre absolut alt selv :p

Lenke til kommentar
Vedder på at han aldri kunne sjarmert meg^^

Badboys er som oftest drittsekker :love:

5839932[/snapback]

 

Hvem gidder å i det heletatt bry seg om en sånn jente som deg som er slik?

 

Jeg mener... Det er ikke slik det fungerer... ikke for meg. Jeg tenker ikke "Lurer på om den jenta liker meg", jeg tenker "BURDE jeg prøve meg på henne? Fortjener hun meg?"

 

Om en jente kommer bort til meg og virker intressert så hadde jeg aldri sett på henne som en idiot og jeg hadde aldri tenkt: "Æsj fy faen, hvem tror du at du er som prøver deg på meg", slik som cre8ive ville tenkt og avvist fyren med det samme kun fordi han var stygg, feit eller hva det måtte være.

 

Tommelfinger regel: Behandle ALLE jenter likt

 

Dere er nervøse for pene jenter, men en stygg jente er dere ikke nervøse for(?)Følger dere min regel vil det så snart falle seg naturlig at utseende ikke betyr NOE når det gjelder å være sjenert etc.

 

Pene jenter er helt vanlige jenter (Bortsett fra at en del jenter er overlegne og VET selv at de kan få like pene mannfolk, men dette er absolutt ingen hindring), ikke behandle de som en gud, slik du aldri ville behandlet en stygg jente.

 

Når det gjelder dette med Bad Boy holdningen, så vil jeg si at det har funket for meg i alle mine yngre dager. Å være en bad boy vil ikke si at man skal være tøffing ovenfor en jente og være slem e.l. Man skal være snill og grei mot jenter, men mot andre gutter så kn du være tøffing, da ser jo jentene at du har makt og at andre respekterer deg. Dessuten sitter det i genene at en mann skl være tøff og sterk for å beskytte kone og barn. Det er ikke nødvendig i dagens samfunn, men det ligger i oss forde.

 

Jeg så lengre opp på siden at en sa noe som "Jeg lover jeg skal kjøpe deg alt du vil ha blablabla" og mente med dette at man kan ikke kjøpe kjærlighet. Det er sant, men som alle burde vite er det ikke tingen som er relevant, men tanken bak den. Det er utrolig deilig å vite at noen tenker på deg, det betyr utrolig mye.

Lenke til kommentar
Når det gjelder dette med Bad Boy holdningen, så vil jeg si at det har funket for meg i alle mine yngre dager. Å være en bad boy vil ikke si at man skal være tøffing ovenfor en jente og være slem e.l. Man skal være snill og grei mot jenter, men mot andre gutter så kn du være tøffing, da ser jo jentene at du har makt og at andre respekterer deg. Dessuten sitter det i genene at en mann skl være tøff og sterk for å beskytte kone og barn. Det er ikke nødvendig i dagens samfunn, men det ligger i oss forde.

Ikke det jeg snakker om i hele tatt. Å være tøff i trynet mot andre gutter funker til en viss grad med noen kvinnfolk. Men det er absolutt ikke en positiv løsning på 'bad boy problemet'. Den beste løsningen er å være litt frekk med jentene på en morsom måte. Og det MÅ være morsomt. Fordi da forstår de at det bare er en spøk, samtidig som det viser det at du har nok selvtillitt til å være frekk med dem. Gutter flest pleier å presenterte seg selv som mindreverdig i forhold til nydelige kvinnfolk. De blir skremt av dem. Og det må vi ikke gjøre. Derfor funker 'cocky comedy' (som DeAngelo kaller det). Det handler også om å være sjefen. Du skal være den som bestemmer. Du må være en alfahann. Nettopp fordi det ligger i genene som du nevner. Kvinner syns gutter med makt er tiltrekkende. Ikke bli for opptatt med dem, ikke begynn å drøm om at dette er dama du skal gifte deg med, ikke kom logrende med halen hver gang du ser henne. Vær too cool for school. De skal tro at de må jobbe litt for å ha sjangs på deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...