Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, ja folk er forskjellige. Jeg tror ikke jeg hadde likt en dame som var skikkelig frempå slik, altså veldig "manndig" av person liksom, hvis det er det du sikter til Ernie.

5838385[/snapback]

Korrekt :)

 

Men det er forsåvidt bedre med jenter som kan ta i et tak og ikke er redde for skitt på finga, enn jenter som bare klager hvis det er noe mannfolk arbeide de må gjøre :p

5838385[/snapback]

Selvsagt kjekt det ja, men nå skal Ernie droppe en bombe her. Ernie trenger ikke noe mandig på de feltene, det klarer Ernie heeeeelt selv.
Lenke til kommentar

*snip*

 

Så du ser på det som positivt? at dama di er mer mannlig enn deg?  :D

5837743[/snapback]

 

Nei, sier ikke det, sier bare det ville vært litt artig. Men hadde aldri giddet å vært sammen med noen som var det hehe. For hvis ei dame hadde vært større enn meg, altså mer muskler så tror jeg hun hadde sett stygg ut haha. Ikke at jeg er så stor selv, men muskler har jeg da.

5838056[/snapback]

 

Det har vi ik-ikke sett. Haha ;P *knipe i fiskebollene*. Neida, jeg bare tuller :innocent:

Lenke til kommentar
Nei, sier ikke det, sier bare det ville vært litt artig. Men hadde aldri giddet å vært sammen med noen som var det hehe. For hvis ei dame hadde vært større enn meg, altså mer muskler så tror jeg hun hadde sett stygg ut haha. Ikke at jeg er så stor selv, men muskler har jeg da.

5838056[/snapback]

Den dagen dama har mer muskelmasse enn meg så er jeg i himmelen. :love:

Lenke til kommentar
Nei, sier ikke det, sier bare det ville vært litt artig. Men hadde aldri giddet å vært sammen med noen som var det hehe. For hvis ei dame hadde vært større enn meg, altså mer muskler så tror jeg hun hadde sett stygg ut haha. Ikke at jeg er så stor selv, men muskler har jeg da.

5838056[/snapback]

Den dagen dama har mer muskelmasse enn meg så er jeg i himmelen. :love:

5839137[/snapback]

Har faktisk rotet med ei som var på størrelse med meg, var jo et par år og kg siden da. Men begge lå på rundt 70kg, å det var faen ikke noe gøy og lekeslåss da! Men nå skal hun bare komme, med mine 20kg ekstra skal jeg ta hevn for alle blåpuppen!

 

edit: leif.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Nei, sier ikke det, sier bare det ville vært litt artig. Men hadde aldri giddet å vært sammen med noen som var det hehe. For hvis ei dame hadde vært større enn meg, altså mer muskler så tror jeg hun hadde sett stygg ut haha. Ikke at jeg er så stor selv, men muskler har jeg da.

5838056[/snapback]

Den dagen dama har mer muskelmasse enn meg så er jeg i himmelen. :love:

5839137[/snapback]

Har faktisk rotet med ei som var på størrelse med meg, var jo et par år og kg siden da. Men begge lå på rundt 70kg, å det var faen ikke noe gøy og lekeslåss da! Men nå skal hun bare komme, med mine 20kg ekstra skal jeg ta hevn for alle blåpuppen!

 

edit: leif.

5839230[/snapback]

wow. hva skal du gjøre?

Mose boobsa?

 

Poor woman.

Lenke til kommentar
Har faktisk rotet med ei som var på størrelse med meg, var jo et par år og kg siden da. Men begge lå på rundt 70kg, å det var faen ikke noe gøy og lekeslåss da! Men nå skal hun bare komme, med mine 20kg ekstra skal jeg ta hevn for alle blåpuppen!

5839230[/snapback]

Sånn rent vektmessig så ligger jo jeg og kjæresten på nogenlunde samme vekt. Sist gang jeg veide meg så lå jeg på 88,5kg. ^^

Lenke til kommentar
Sånn rent vektmessig så ligger jo jeg og kjæresten på nogenlunde samme vekt. Sist gang jeg veide meg så lå jeg på 88,5kg. ^^

5839441[/snapback]

pics plis.

5839496[/snapback]

Du kan få pics til sommeren da jeg har fått deffet vekk litt underlagsfett. Satser på å veie rundt 80kg til sommeren. Sommeren 2007 ligger målet på 87,5kg.

Lenke til kommentar
Sånn rent vektmessig så ligger jo jeg og kjæresten på nogenlunde samme vekt. Sist gang jeg veide meg så lå jeg på 88,5kg. ^^

5839441[/snapback]

pics plis.

5839496[/snapback]

Du kan få pics til sommeren da jeg har fått deffet vekk litt underlagsfett. Satser på å veie rundt 80kg til sommeren. Sommeren 2007 ligger målet på 87,5kg.

5839585[/snapback]

87kg deffet blir rimlig hardt :p

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Vel, det er ingenting som er styggere enn tynne gutter. Som regel er det kombinert med latterlig lav muskelmasse, noe som bare fremhever den prepubertale kroppsfasongen deres. HAH, litt kroppsfett må man ha. ^^

5839657[/snapback]

 

Og takk til deg. Eneste stedet jeg kan bli større er magen, og det viljeg helst ikke.

 

Flat mage>fett

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...