Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lave gutter kan også ha en trygg armkrok.

 

Men hvis jenta er STERKERE enn gutten.. Da er det over  :)

5837344[/snapback]

Det blir jo for dumt. Kan jo ha ei lita, sterk dame også da!

5837451[/snapback]

Asså, det går for dama, men jeg tror de fleste guttene som har en kjæreste som er sterke enn dem selv føler seg liten og svak.

Lenke til kommentar
lave gutter kan også ha en trygg armkrok.

 

Men hvis jenta er STERKERE enn gutten.. Da er det over  :)

5837344[/snapback]

Det blir jo for dumt. Kan jo ha ei lita, sterk dame også da!

5837451[/snapback]

Asså, det går for dama, men jeg tror de fleste guttene som har en kjæreste som er sterke enn dem selv føler seg liten og svak.

5837615[/snapback]

Nja, du har jo i og for seg rett, men det er ikke negativt ladet. Det er turn-on deluxe.

Lenke til kommentar
lave gutter kan også ha en trygg armkrok.

 

Men hvis jenta er STERKERE enn gutten.. Da er det over  :)

5837344[/snapback]

Det blir jo for dumt. Kan jo ha ei lita, sterk dame også da!

5837451[/snapback]

Asså, det går for dama, men jeg tror de fleste guttene som har en kjæreste som er sterke enn dem selv føler seg liten og svak.

5837615[/snapback]

Nja, du har jo i og for seg rett, men det er ikke negativt ladet. Det er turn-on deluxe.

5837619[/snapback]

 

Går ikke det litt over til dominanse?

Lenke til kommentar
wöt?

 

jeg trokke det er så veldig sexy å tenke på at man er sterkere enn gutten..

 

Da kommer man inn på det med trygg armkrok.

 

Skal jenta være den som snakker til fulle og ubehagelige folk på byen?

Nei, uff

5837651[/snapback]

 

Det siste du sa hørtes nesten litt artig ut :D Da skulle jeg ha kosa meg godt hvis dama mi skremte vekk ubehagelige folk på byen haha.

Lenke til kommentar
wöt?

 

jeg trokke det er så veldig sexy å tenke på at man er sterkere enn gutten..

 

Da kommer man inn på det med trygg armkrok.

 

Skal jenta være den som snakker til fulle og ubehagelige folk på byen?

Nei, uff

5837651[/snapback]

 

Det siste du sa hørtes nesten litt artig ut :D Da skulle jeg ha kosa meg godt hvis dama mi skremte vekk ubehagelige folk på byen haha.

5837723[/snapback]

Så du ser på det som positivt? at dama di er mer mannlig enn deg? :D

Lenke til kommentar
lave gutter kan også ha en trygg armkrok.

Men hvis jenta er STERKERE enn gutten.. Da er det over  :)

5837344[/snapback]

Det blir jo for dumt. Kan jo ha ei lita, sterk dame også da!

5837451[/snapback]

Asså, det går for dama, men jeg tror de fleste guttene som har en kjæreste som er sterke enn dem selv føler seg liten og svak.

5837615[/snapback]

Nja, du har jo i og for seg rett, men det er ikke negativt ladet. Det er turn-on deluxe.

5837619[/snapback]

 

Går ikke det litt over til dominanse?

5837633[/snapback]

Ehmm ... det er liksom litt av poenget det da ;) Jeg er ikke spesielt mye dominant og er mer feminin en de aller, aller fleste hetro- og bifile menn. Jeg har ikke noe behov for å være dominant. Tvert imot, jeg har heller et behov for å være underkastet.

Lenke til kommentar

Ehmm ... det er liksom litt av poenget det da ;) Jeg er ikke spesielt mye dominant og er mer feminin en de aller, aller fleste hetro- og bifile menn. Jeg har ikke noe behov for å være dominant. Tvert imot, jeg har heller et behov for å være underkastet.

5837789[/snapback]

 

Hm. Noen liker vel det og. :)

Lenke til kommentar

Ehmm ... det er liksom litt av poenget det da ;) Jeg er ikke spesielt mye dominant og er mer feminin en de aller, aller fleste hetro- og bifile menn. Jeg har ikke noe behov for å være dominant. Tvert imot, jeg har heller et behov for å være underkastet.

5837789[/snapback]

 

Hm. Noen liker vel det og. :)

5837818[/snapback]

Korrekt! :)

Lenke til kommentar
Asså, det går for dama, men jeg tror de fleste guttene som har en kjæreste som er sterke enn dem selv føler seg liten og svak.

5837615[/snapback]

Ville ikke nødvendigvis følt meg liten og svak. Jeg ville muligens følt meg "underlegen"(i form av at hun har kontrol), dette kommer selvsagt ann på oppførselen hennes. Uansett, jeg hadde ikke hatt noe i mot det. :wee:

 

EDIT: Snakker om både det at hun er sterkere og at hun tar kontrollen.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

*snip*

 

Så du ser på det som positivt? at dama di er mer mannlig enn deg?  :D

5837743[/snapback]

 

Nei, sier ikke det, sier bare det ville vært litt artig. Men hadde aldri giddet å vært sammen med noen som var det hehe. For hvis ei dame hadde vært større enn meg, altså mer muskler så tror jeg hun hadde sett stygg ut haha. Ikke at jeg er så stor selv, men muskler har jeg da.

Lenke til kommentar

*snip*

 

Så du ser på det som positivt? at dama di er mer mannlig enn deg?  :D

5837743[/snapback]

 

Nei, sier ikke det, sier bare det ville vært litt artig. Men hadde aldri giddet å vært sammen med noen som var det hehe. For hvis ei dame hadde vært større enn meg, altså mer muskler så tror jeg hun hadde sett stygg ut haha. Ikke at jeg er så stor selv, men muskler har jeg da.

5838056[/snapback]

Asså, det er mange som liker jenter som er litt muskeløse:]

 

Tviler ikke på at du ikke har muskler^^ det har vi alle

Lenke til kommentar

*snip*

 

Så du ser på det som positivt? at dama di er mer mannlig enn deg?  :D

5837743[/snapback]

 

Nei, sier ikke det, sier bare det ville vært litt artig. Men hadde aldri giddet å vært sammen med noen som var det hehe. For hvis ei dame hadde vært større enn meg, altså mer muskler så tror jeg hun hadde sett stygg ut haha. Ikke at jeg er så stor selv, men muskler har jeg da.

5838056[/snapback]

Egentlig har det lite med muskler å gjøre, og mer med mentaliteten. Er mentaliteten som er turn on, ikke musklene :)

Lenke til kommentar

Hehe, ja folk er forskjellige. Jeg tror ikke jeg hadde likt en dame som var skikkelig frempå slik, altså veldig "manndig" av person liksom, hvis det er det du sikter til Ernie.

 

Men det er forsåvidt bedre med jenter som kan ta i et tak og ikke er redde for skitt på finga, enn jenter som bare klager hvis det er noe mannfolk arbeide de må gjøre :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...