Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å være sammen med en gutt som er lavere enn meg, og det gikk ikke. Det er greit å kunne føle seg trygg når man går sammen med kjæresten. Det er jo det beste med å ha kjæreste: Den gode trygge armkroken!

5831271[/snapback]

Hmm ... altså, hva om en gutt ønsker det samme hos ei jente? Altså en trygg armkrok. Jeg ønsker det, og jeg veit flere også ønsker det.

 

Hva er det egentlig med dette kjønnsmønsteret? Hvorfor skal gutta "alltid" ta initiativ mens jenter bare skal stå/sitte/whatever som noen passive dukker og motta hele tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan man bevise at noen er mer modne enn andre? Det er jo ikke noe annet enn en subjektiv mening.

5836152[/snapback]

 

Vet ikke helt hvordan de gjør de undersøkelsene. Men har jo mye med hvilke avgjørelser man tar i visse situasjoner, ta ansvar for sine egne handlinger osv.. Hva ville du gjort- typen spørsmål.. Jenter scorer som oftest bedre der. Men så kan man vel sikkert måle slik i hjerneaktivitet å slike kompliserte greier... Men å måle at en er mer moden i forhold til en annen går fint ann å gjøre.. En viss form for subjektiv mening vil det alltid være, spørs hva du definerer som "moden".. Slik er det med alt. ;)

5836177[/snapback]

Man hva som er et godt svar i "hva ville du gjort"-spørsmål, er subjektivt. Noen mener at en ting er en god beslutning, og andre mener at en annen ting er en god beslutning.

5836204[/snapback]

 

Joda.. Men vil jo tro du får alternativer.. Å selv om du ikke er enig med meg her så går det fint ann å si om en beslutning viser modenhet eller ikke. ;)

5836232[/snapback]

Det kommer an på øyet som ser det.

Ettersom jentene er mer modne enn guttene (som du sier) vil jo de ha et helt annet synspunkt enn det guttene har. :)

 

 

Det hadde egentlig vært litt deilig å ligge i armkroken til en jente; i en av dagene jeg er litt neurotisk. :)

Lenke til kommentar
Hadde jo vært "best" om vi ikke var formet av slike sterptypiske roller, men så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er åpen nok til å kunne vært sammen med en gutt som var mye lavere og svakere enn meg. Hadde ikke følt meg som jenten..  ;)

5836270[/snapback]

 

Hvis gutten hadde vært svakere enn deg, så hadde jeg forstått det, men høyden har ingenting med styrken å gjøre :p Jeg klarer fint å kaste (jeg kaller heretter hun jeg er på delaern med for "henne" istedenfor "hun jeg er på dealern med" :p) henne rundt i lufta etc. Selv om hun veier like mye (lite?) som meg og er 7 cm høyere :p

Lenke til kommentar
Hadde jo vært "best" om vi ikke var formet av slike sterptypiske roller, men så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er åpen nok til å kunne vært sammen med en gutt som var mye lavere og svakere enn meg. Hadde ikke følt meg som jenten..  ;)

5836270[/snapback]

 

Hvis gutten hadde vært svakere enn deg, så hadde jeg forstått det, men høyden har ingenting med styrken å gjøre :p Jeg klarer fint å kaste (jeg kaller heretter hun jeg er på delaern med for "henne" istedenfor "hun jeg er på dealern med" :p) henne rundt i lufta etc. Selv om hun veier like mye (lite?) som meg og er 7 cm høyere :p

5836299[/snapback]

 

Snakket ikke om litt da, er jo hvist han er mye lavere enn meg, eller svakere. Liker å føle meg som jenten i et forhold. Er oxo en viss tryggghet at han kan beskytte meg om det hadde skjedd noe.. Teit kanskje, men sånn er det no for meg.. ;)

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Hadde jo vært "best" om vi ikke var formet av slike sterptypiske roller, men så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er åpen nok til å kunne vært sammen med en gutt som var mye lavere og svakere enn meg. Hadde ikke følt meg som jenten..  ;)

5836270[/snapback]

 

Hvis gutten hadde vært svakere enn deg, så hadde jeg forstått det, men høyden har ingenting med styrken å gjøre :p Jeg klarer fint å kaste (jeg kaller heretter hun jeg er på delaern med for "henne" istedenfor "hun jeg er på dealern med" :p) henne rundt i lufta etc. Selv om hun veier like mye (lite?) som meg og er 7 cm høyere :p

5836299[/snapback]

 

Snakket ikke om litt da, er jo hvist han er mye lavere enn meg, eller svakere. Liker å føle meg som jenten i et forhold. Er oxo en viss tgrygghet at han kan beskytte meg om det hadde skjedd noe.. Teit kanskje, men sånn er det no for meg.. ;)

5836314[/snapback]

 

Jau, såklart... Man føler jo trygghet bak en som er større en seg selv.

Lenke til kommentar
:D:D Slår deg med 13 cm. Ooh. Fikk selvtillitt nå føler jeg haha :D

5836358[/snapback]

He he..fint jeg kan glede noen! ;)

 

Edit: Du får leie meg inn en dag du vil føle deg høy :D

 

Ps! Ingen seksuelle tjenester inngår :p

5836404[/snapback]

 

Haha, holdt nesten til å slå til på den jeg :p

Lenke til kommentar
good point Ernie.. all denne praten om likestilling, men det gjelder faen meg bare når det passer dem ;)

5836269[/snapback]

 

Likestilling meg her og likestilling mer der. Det handler om like rettigheter. Fysiske forskjeller kan ingen komme bort fra uansett. Uansett så har vel alle spesielle preferanser, så jeg må da få lov til å ha mine uten at noen begynner å hyle om stereotyper og tull.

 

Ernie: Spørsmålet må da være, hva du legger i en "trygg armkrok". Hvis du mener det er jente du kan være glad i og stole på, er det jo noe helt annet?

Lenke til kommentar
Ernie: Spørsmålet må da være, hva du legger i en "trygg armkrok". Hvis du mener det er jente du kan være glad i og stole på, er det jo noe helt annet?

5836856[/snapback]

Nei, det er noe mer enn det. Det er bokstavligtalt en trygg armkrok, og da trygg som i psykologisk trygghet. Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Man hva som er et godt svar i "hva ville du gjort"-spørsmål, er subjektivt. Noen mener at en ting er en god beslutning, og andre mener at en annen ting er en god beslutning.

5836204[/snapback]

Men hvis man lar en gruppe 17-19-årige gutter få de samme spørsmålene, så bare sammenligner man svarene man får. Da får man en ganske god pekepinn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...