Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Bad boys har alltid vært sexy ( kommer fra en fjortis, så kanskje ikke så overraskende )

 

 

Snille gutter blir ofte så kjedelig. .

5832625[/snapback]

"Vi" veit :p Det "vi" også veit er at det er ingen som vil bli kjent med snille gutter.

5832650[/snapback]

Hmm, derfor jeg er så upopulær? :(

Lenke til kommentar
Bad boys har alltid vært sexy ( kommer fra en fjortis, så kanskje ikke så overraskende )

 

 

Snille gutter blir ofte så kjedelig. .

5832625[/snapback]

"Vi" veit :p Det "vi" også veit er at det er ingen som vil bli kjent med snille gutter.

5832650[/snapback]

Hmm, derfor jeg er så upopulær? :(

5833197[/snapback]

Det kan ikke jeg svare på, men det er en viss sammenheng mellom hvor aktiv en selv er og hvor mye som "skjer" for å si det slik. Personer som er stille, snakker lite er personer ingen vil snakke med fordi man tror vedkommende vil være i fred.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Det kan ikke jeg svare på, men det er en viss sammenheng mellom hvor aktiv en selv er og hvor mye som "skjer" for å si det slik. Personer som er stille, snakker lite er personer ingen vil snakke med fordi man tror vedkommende vil være i fred.

5833210[/snapback]

Tja, jeg snakker så ofte jeg kan. Aktiv kan man si at jeg er, skader meg omtrent hver bidige dag på skolen (tror ikke du mente sånn da). Dilemmaet er at jeg er fanget mellom "hver deg selv" og "hør på andre". Jentene sier ditt, jeg mener datt, voila, suppe. Bare kaos, tre-fire av jentene i klassen hater luen jeg har hatt siden 2-klasse.

 

Jeg ber dem drite i å snakke slik. Men når mesteparten av klassen er bimbo, og ikke tår å sløye en fisk eller gå i gjørme, klager på meg, da har jeg lyst og kaste dem til sjøs.

 

Men men, får leve mitt eget liv til jeg møter personen i mitt liv :)

Lenke til kommentar
tror alle passer sammen, men må bare starte på rett tidspunkt ;)

5833113[/snapback]

Oj, kanskje jeg passer sammen med chills? :dribble:

5833198[/snapback]

Det jeg mener at alle kan hvertfall være venner..

Jeg har møtt mange personer jeg har hatet etter første møte, men etter hvert sett at de ikke er så værst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nå er ikke akkurat 14-15årige jenter det mest modne verden har sett heller da ;)

5833306[/snapback]

Hehe, I know. Er stort sett bare bimboer her på sørlandet. Noe som jeg IKKE liker!

Lenke til kommentar
Det jeg mener at alle kan hvertfall være venner..

Jeg har møtt mange personer jeg har hatet etter første møte, men etter hvert sett at de ikke er så værst.

5833370[/snapback]

Det er jo en smule naivt, da.

 

Det er få jeg misliker, men de det gjelder er personer som har så totalt andre verdier i livet enn meg, at det vil være umulig og være venn med vedkommende.

Lenke til kommentar
Men anyway, er personligheten perfekt for deg og du faller for han/hun, så teller det ikke om han er Badboy, nerd, stygg, rar, annerledes osv.

 

Er du forelska så er du forelska(:

 

Men jeg kan ikke være helt umenneskelig å si at ikke utsiden teller NOE.

5832786[/snapback]

Nei, utsiden teller samme hva folk måtte si. Alle er ute etter visse kvaliteter hos andre.

 

Men uannsett, for meg er det ikke bare å bli forelska og kjøre på. Jeg blir jo fra tid til annen forelska i personer som overhode ikke har beina på bakken, og da virkelig gidder jeg ikke engang forsøke inni meg. Enkelte typer mennesker passer jeg bare ikke sammen med uannsett hva og på tross av hormoner..

5832899[/snapback]

Tror det ikke finnes noen personer i verden jeg passer helt perfekt med.

:dontgetit: Rett og slett. .

 

Jeg er litt kresen der.

:whistle:

 

 

Men skjønner helt ærlig ikke hvordan folk kan forelske seg bare ved å snakke med en person en gang, se en person på et bilde osv.

 

det blir for meg . . DUMT!

5832936[/snapback]

 

@cre8ive: Veldig enig der. Altså, hvis det ytre og det indre stemmer overenes, og man først har blitt forelsket er det ikke så mye man får gjort. Og uansett, har man først falt for noen, så blir veldig mange ting som man i utgangspunktet ikke liker (spesielt ytre ting) greit og akseptabelt, siden man er forelsket liksom. Om jenta skulle ha strekkmerker eller appelsinhud (og ja, relativt tynne kvinner sliter også med dette :p) er plutselig ikke så interessant lenger når man får følelser for henne.

 

Men hvis man skulle falle for en av delene, enten det ytre eller indre, så blir det vanskeligere. Ting må stå i forhold til hverandre for at det skal kunne gå an å satse på det.

 

Til diskusjonen om bad boy/snille gutter: Jeg tror ikke det har så mye å si om man er snill eller slem, bare man kan prate for seg. Greier man å åpne kjeften og være sosial, snakke med folk uten å være sjenert, samt å kunne være morsom, spydig og hyggelig på en gang, så har man mye av det som trengs. Jeg er ikke på noen måter noen bad boy i den forstand, er vel heller en snill gutt, men jeg er flink til å prate og har alltid noe å si/snakke om og dermed oppnår jeg veldig lett kontakt med andre folk, og merker at folk har interesse av å prate med meg. Har jo dager også hvor jeg er sliten og blir veldig mutt og innesluttet, da gidder heller ikke folk å snakke til meg.

 

En gang jeg var hos hun jeg er på dealern med, så måtte jeg teste litt hva hun likte (var en av de første gangene). Hvis jeg prøvde å lekeslåss litt, erte henne litt og sånne ting, så fikk jeg plutselig beskjed om at hvis jeg skulle drive på sånn fikk jeg heller dra hjem :p (altså sagt til meg på en "morsom" måte, ikke alvorlig liksom). Så da skiftet jeg heller taktikk og ble litt mer kosete og da fikk jeg ikke lov til å dra hjem :innocent: . Så det er vel håp for snille gutter også, bare de greier å åpne seg og gi av seg selv.

Lenke til kommentar
kan godt være at jeg er naiv, men har jeg ikke et lite poeng en gang`?

5833605[/snapback]

Vel.. man må vel bare bli enige om man rett og slett ikke kommer overens, og så gjøre det beste ut av det. Noen ganger så blir man tvunget til å omgås noen man ikke misliker, f.eks. i jobbsammeneheng. Så jeg har tro på at man kan klare å omgås noen man ikke liker, uten å kjefte/mobbe/sloss/motarbeide hverandre, så lenge begge er innstilt på det.

 

Nå tolket jeg veldig mye ut av det du skrev, men i såfall har du et poeng? :)

Lenke til kommentar
si at du er i en krig, du hater alle som er på motstanderen sitt lag.

men hvis du hadde truffet de på en annen plass/tidspunkt/ siturasjon.

 

men selvfølgelig, det er ikke sånn i alle tilfeller.

5833827[/snapback]

Da jeg med på hva du mener :)

 

Hvis det f.eks er fotballkamp, la oss si Molde - Ålesund. Alle romsdalingene vil da sef. hate sunnmøringene. Men er det landskamp, feks Norge - Danmark. Så vil romsdalingene og sunnmøringene sammen hate danskene ;)

 

:fun:

Lenke til kommentar
Nå er ikke akkurat 14-15årige jenter det mest modne verden har sett heller da ;)

5833306[/snapback]

kremt :)

 

når jeg er med på en diskusjon/snakk så vil jeg gjerne bli tatt seriøst

5834487[/snapback]

 

Du kan vel ikke benekte at en del på din alder ikke er av de smarteste, eventuelt de som bruker intelligensen sin mest?

Lenke til kommentar

Kjærlighet er vanskelig uansett.

 

En gutt som er din gode venn. Så blir dere sammen, plutselig!

 

Så går forholdet i dass og du står der som et mehe, uten den gode vennen din. .

 

 

wtf skal man gjøre da?

 

"øh, kan vi ikke bare glemme det 2mnd lange forholdet vårt og bli venner?!!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...