Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd å være sammen med en gutt som er lavere enn meg, og det gikk ikke. Det er greit å kunne føle seg trygg når man går sammen med kjæresten. Det er jo det beste med å ha kjæreste: Den gode trygge armkroken!

5831271[/snapback]

 

Hvor gammel var han? 14? :p

5831442[/snapback]

 

Han var like gammel som meg, men han var kortvokst :p

Lenke til kommentar
er det sånn at jenter liker store sterke gutter som kan "beskytte" dem? eller er det bare en myte?

5831864[/snapback]

Nope, ingen myte. Bunner ut i primitive behov. En jente/kvinne har mindre muskelmasse enn gutter/menn og trenger en som kan beskytte seg. Av og til virker det veldig som enhver jente er bevist eller ei ute etter to typer gutter/menn. En "good looking" bølle og en med god personlighet. Dette skal de aller helst ha samtidig.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Vel jeg har da et rimlig bra utseende, da må isåfall personligheten min suge. Takk for den du.  :cry:

5832608[/snapback]

Vel, jeg sa da ingenting om at det er umulig å ha personlighet og utseende ;) Bare sier at bølla må være good looking jeg.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Bad boys har alltid vært sexy ( kommer fra en fjortis, så kanskje ikke så overraskende )

 

 

Snille gutter blir ofte så kjedelig. .

5832625[/snapback]

"Vi" veit :p Det "vi" også veit er at det er ingen som vil bli kjent med snille gutter.

5832650[/snapback]

Pfft, det er ikke sant.

 

Det kommer ann på smak og behag :)

Snille gutter kan jo også være heite? Ofte faller man for en personlighet som er snill og omtenksom..

 

men litt spennende er det jo med en Badboy ;D

Lenke til kommentar
Hva er en bad boy?

5832677[/snapback]

Et dopvrak som slår ned alt og alle i helgefylla og dasker dama si mens han snakker dritt om alle andre, hva ellers? :)

Right Ernie? :p

5832687[/snapback]

Man trenger ikke gjøre det for å gå under kategorien badboy.

 

Man trenger ikke være så omtenksom, snill osv.

Behøver ikke være den romantiske typen..

 

Mange jenter som ikke liker det;)

Lenke til kommentar
Bad boys har alltid vært sexy ( kommer fra en fjortis, så kanskje ikke så overraskende )

 

 

Snille gutter blir ofte så kjedelig. .

5832625[/snapback]

"Vi" veit :p Det "vi" også veit er at det er ingen som vil bli kjent med snille gutter.

5832650[/snapback]

Pfft, det er ikke sant.

 

Det kommer ann på smak og behag :)

Snille gutter kan jo også være heite? Ofte faller man for en personlighet som er snill og omtenksom..

 

men litt spennende er det jo med en Badboy ;D

5832668[/snapback]

Joda, smak og behag. Det er forsåvidt et meget kompleks greie det her. Badboys er mye flinkere til å melde sin interesse (les: ta kontakt og vise ekstra interesse), spille kortene riktig og dermed ende opp med det de vil ha. Derimot har de dårlig personlighet, noe som etterhvert blir merkbart (dessverre lenge etter at man ble sammen). Snille gutter er passive og dermed kjedelige. De tar også ytterst sjeldent kontakt og nøyer seg med å bare se ... på gooooood avstand. Åpenbart skjer det ofte ingenting ut av slikt og man oppnår derfor heller ikke det man vil. Dette gjelder selv om man blir kjent med den man liker, fordi man ikke klarer å vise at man er ekstra interessert og spille kortene i det heltatt.

 

Om snille gutter er heite eller ei kan jeg ikke svare på. Jeg har ikke de tiltrekkningene selv om jeg er aldri så bifil (jepp, søt dude med plenty muskler er litt målet på guttesiden selv for jeg som er ute etter jenter med personlighet i bøtter og spann ...). Det er heller ingen tvil om at man kan falle for personlighet. Problemet er at det aldri skjer noe ut av det fordi ingen gidder å ta initiativ. Hun synes han er enn god venn, og han tør-ikke/veit-ikke/whatever.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Det var da svært så sort/hvitt alt skulle være.

5832769[/snapback]

Farger er bare tull vettu ;) Men altså, det her i all grad ytterpunktene, men det er også det jenter/kvinner typisk er ute etter. En bad boy og en med personlighet.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Bad boys har alltid vært sexy ( kommer fra en fjortis, så kanskje ikke så overraskende )

 

 

Snille gutter blir ofte så kjedelig. .

5832625[/snapback]

"Vi" veit :p Det "vi" også veit er at det er ingen som vil bli kjent med snille gutter.

5832650[/snapback]

Pfft, det er ikke sant.

 

Det kommer ann på smak og behag :)

Snille gutter kan jo også være heite? Ofte faller man for en personlighet som er snill og omtenksom..

 

men litt spennende er det jo med en Badboy ;D

5832668[/snapback]

Joda, smak og behag. Det er forsåvidt et meget kompleks greie det her. Badboys er mye flinkere til å melde sin interesse (les: ta kontakt og vise ekstra interesse), spille kortene riktig og dermed ende opp med det de vil ha. Derimot har de dårlig personlighet, noe som etterhvert blir merkbart (dessverre lenge etter at man ble sammen). Snille gutter er passive og dermed kjedelige. De tar også ytterst sjeldent kontakt og nøyer seg med å bare se ... på gooooood avstand. Åpenbart skjer det ofte ingenting ut av slikt og man oppnår derfor heller ikke det man vil. Dette gjelder selv om man blir kjent med den man liker, fordi man ikke klarer å vise at man er ekstra interessert og spille kortene i det heltatt.

 

Om snille gutter er heite eller ei kan jeg ikke svare på. Jeg har ikke de tiltrekkningene selv om jeg er aldri så bifil (jepp, søt dude med plenty muskler er litt målet på guttesiden selv for jeg som er ute etter jenter med personlighet i bøtter og spann ...). Det er heller ingen tvil om at man kan falle for personlighet. Problemet er at det aldri skjer noe ut av det fordi ingen gidder å ta initiativ. Hun synes han er enn god venn, og han tør-ikke/veit-ikke/whatever.

5832749[/snapback]

 

 

Ja.

 

Men anyway, er personligheten perfekt for deg og du faller for han/hun, så teller det ikke om han er Badboy, nerd, stygg, rar, annerledes osv.

 

Er du forelska så er du forelska(:

 

Men jeg kan ikke være helt umenneskelig å si at ikke utsiden teller NOE.

Lenke til kommentar
Men anyway, er personligheten perfekt for deg og du faller for han/hun, så teller det ikke om han er Badboy, nerd, stygg, rar, annerledes osv.

 

Er du forelska så er du forelska(:

 

Men jeg kan ikke være helt umenneskelig å si at ikke utsiden teller NOE.

5832786[/snapback]

Nei, utsiden teller samme hva folk måtte si. Alle er ute etter visse kvaliteter hos andre.

 

Men uannsett, for meg er det ikke bare å bli forelska og kjøre på. Jeg blir jo fra tid til annen forelska i personer som overhode ikke har beina på bakken, og da virkelig gidder jeg ikke engang forsøke inni meg. Enkelte typer mennesker passer jeg bare ikke sammen med uannsett hva og på tross av hormoner..

Lenke til kommentar
Men anyway, er personligheten perfekt for deg og du faller for han/hun, så teller det ikke om han er Badboy, nerd, stygg, rar, annerledes osv.

 

Er du forelska så er du forelska(:

 

Men jeg kan ikke være helt umenneskelig å si at ikke utsiden teller NOE.

5832786[/snapback]

Nei, utsiden teller samme hva folk måtte si. Alle er ute etter visse kvaliteter hos andre.

 

Men uannsett, for meg er det ikke bare å bli forelska og kjøre på. Jeg blir jo fra tid til annen forelska i personer som overhode ikke har beina på bakken, og da virkelig gidder jeg ikke engang forsøke inni meg. Enkelte typer mennesker passer jeg bare ikke sammen med uannsett hva og på tross av hormoner..

5832899[/snapback]

Tror det ikke finnes noen personer i verden jeg passer helt perfekt med.

:dontgetit: Rett og slett. .

 

Jeg er litt kresen der.

:whistle:

 

 

Men skjønner helt ærlig ikke hvordan folk kan forelske seg bare ved å snakke med en person en gang, se en person på et bilde osv.

 

det blir for meg . . DUMT!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...