Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Høye jeneter kan være vel så sexy, søte, fine og feminine.

5826867[/snapback]

Joa, men jeg synes ikke at noe over 1.70 er spesielt femenint jeg. Og jeg liker jenter feminine.

5826895[/snapback]

jeg er 172. Går det som mer maskulint ? x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen med tips til "luuoove songs" :p ?

"Marvin gaye-sexual healing" type sanger... :p

5828464[/snapback]

Stevie Wonder - Isn't She Lovely ?

5828518[/snapback]

Du knuller da faen ikke til Stevie Wonder! :hrm:

Med forbehold om at det var det Daniel mente.

Lenke til kommentar

Begynner du å bli lei stevie, marvin og barry så fyr opp den nyeste skiva til Ne-Yo, "In My Own Words". Ne-Yo er jay-z sin nyeste storsatsing. Enormt pulbar musikk, glatt 80-talls! Utrolig chill sanger med passende tekster. To Norske produsere (Stargate) har lagd 4 sanger på plata!

Lenke til kommentar
headcleaver: Hvorfor det? Fordi det som er feminint er at jenter er laver enn deg selv? (Og i så fall hvorfor, fordi du skal være høyest og mest proaktiv? Whut?)

5826916[/snapback]

Nei, nei, men jeg synes jenter skal være små og feminine. Synes høye jenter blir mer maskuline..

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å være sammen med en gutt som er lavere enn meg, og det gikk ikke. Det er greit å kunne føle seg trygg når man går sammen med kjæresten. Det er jo det beste med å ha kjæreste: Den gode trygge armkroken!

5831271[/snapback]

Hvor gammel var han? 14? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
er det sånn at jenter liker store sterke gutter som kan "beskytte" dem? eller er det bare en myte?

5831864[/snapback]

Antar at det er en myte, da de ofte faller for små, svake bøller... I hvertfall hos oss...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...