Snublefot Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg hadde syntes det var kjipt å vært innmari høyere enn kjæresten Hadde liksom ikke føltes helt rett. Å være mye lavere enn kjæresten må jo oxo vært kjipt og upraktisk ikke minst. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Å være mye lavere enn kjæresten må jo oxo vært kjipt og upraktisk ikke minst. 5825910[/snapback] Hvoran det? Tenker du på at gutten er lavest eller bare sånn generelt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jeg er over 20cm høyere enn kjæresten min Synes det er ganske digg med lave jenter jeg. Liker jenter 1.60 til 1.70. i høyden jeg. Lave, søte og feminine Endret 28. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Høye jeneter kan være vel så sexy, søte, fine og feminine. Og ser strengt tatt ikke noe problem med at jenta er høyere foruten om at en kan møte reaksjoner pga. at det bryter med normen, men den normen er alt for teit til at noen burde bry seg om den uansett... Men jeg ( jente ) liker jo ikke å være høyere enn gutten. Guttene liker jo ikke alltid å være lavere enn jenta si? Jeg hadde ikke hatt noe problem med ei dame som var høyere enn meg. Endret 28. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Høye jeneter kan være vel så sexy, søte, fine og feminine. 5826867[/snapback] Joa, men jeg synes ikke at noe over 1.70 er spesielt femenint jeg. Og jeg liker jenter feminine. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Høye jeneter kan være vel så sexy, søte, fine og feminine. 5826867[/snapback] Joa, men jeg synes ikke at noe over 1.70 er spesielt femenint jeg. Og jeg liker jenter feminine. 5826895[/snapback] Lol, hvorfor er høye jenter mindre feminine enn lave? Selv syns jeg høye jenter enda mer sexy og feminine enn lave. Lave er mere søte og nusselige Høy er mer sexy Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) headcleaver: Hvorfor det? Fordi det som er feminint er at jenter er laver enn deg selv? (Og i så fall hvorfor, fordi du skal være høyest og mest proaktiv? Whut?) Høye jeneter kan være vel så sexy, søte, fine og feminine. 5826867[/snapback] Joa, men jeg synes ikke at noe over 1.70 er spesielt femenint jeg. Og jeg liker jenter feminine. 5826895[/snapback] Lol, hvorfor er høye jenter mindre feminine enn lave? Selv syns jeg høye jenter enda mer sexy og feminine enn lave. Lave er mere søte og nusselige Høy er mer sexy 5826907[/snapback] Litt enig, høye kan i hvertfall være svært svært så feminine og sexy... men de kan lave og. Endret 28. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Modeller er som regel drithøye. De er nokså feminine og veldig 'sexy'. Men selv liker jeg jenter med det mer naturlige utseende og passende høyde i forhold til meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Modeller er som regel drithøye. De er nokså feminine og veldig 'sexy'. Men selv liker jeg jenter med det mer naturlige utseende og passende høyde i forhold til meg. 5826988[/snapback] Kjæresten min er modell, og 100% naturlig. Hun har ikke noe særlig store pupper, men det har ingenting å si. De står i proposjon til resten av den slanke kroppen hennes. Ting må passe litt sammen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Modeller er som regel drithøye. De er nokså feminine og veldig 'sexy'. Å være modell trenger absolutt ikke være synonymt med å være pen og sexy! Hun her et eksempel på det: Men nå er smaken som baken Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Har ikke sagt de trenger å være pene, men de kan være det. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Har ikke sagt de trenger å være pene, men de kan være det. 5827262[/snapback] Det kan de. Sånn som resten av befolkningen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Modeller(særlig de topp-modellene som er "øverst" på motepyramiden i frankrike) er ofte høye, men disse er ofte også androgyne/maskuline/ikke-fult-så-feminine. Såg et bilde av en mannlig designer og en kvinnlig modell. Greide ikke å se hvem som var hva. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Anngående denne høydediskusjonen, så er jeg 185 cm høy som 14 år. Må fortelle litt om en litt morsom opplevelse jeg hadde på en ungdomsleir forrige sommer: Jeg spilte volleyball med tre andre jenter (som alle var meget fine ), etter hvert begynte de å lure på hvor gammel jeg hva. Ærlig som jeg er sa jeg at jeg var 13 år, men det ville de ikke tro på. De mente at jeg var 15 år. Måtte ha hjelp av tre andre venner for å overtale dem til å tro at jeg var 13 år. Meeen, de var 15 år. Og som 13-åring var jeg vel 170 + på den leiren, og jeg var et hode høyere. Men jeg liker jenter som er lave, men ikke for lave. Kjenner faktisk ei jente på 15 som er like høy som meg og vannvittig sexy Hun driver med kajakkpadling, har nok blitt litt flørting med henne Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Kjæresten min er modell, og 100% naturlig. Hun har ikke noe særlig store pupper, men det har ingenting å si. De står i proposjon til resten av den slanke kroppen hennes. Ting må passe litt sammen. 5827026[/snapback] For min del har størrelse på pupper lite eller ingenting å si for utseendet på jenta. Ben og rompe kommer langt foran på lista, men ansiktet er klart viktigst. Og viktigst i ansiktet er øynene... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Det viktigste er følelsen du får av nærværet til jenta, sånn gå deg vill i de vakre øynene følelse Viss hun attpå til er sexy og skjønn så jah, har jeg funnet jenta mi Elsker deg pus Endret 28. mars 2006 av chills Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Har ikke sagt de trenger å være pene, men de kan være det. 5827262[/snapback] Det kan de. Sånn som resten av befolkningen 5827277[/snapback] Modeller(særlig de topp-modellene som er "øverst" på motepyramiden i frankrike) er ofte høye, men disse er ofte også androgyne/maskuline/ikke-fult-så-feminine. Såg et bilde av en mannlig designer og en kvinnlig modell. Greide ikke å se hvem som var hva. 5827291[/snapback] Til begge to: Jeg antar! Jeg vet ikke. =( Dere stresser meg opp. =((( Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Til begge to: Jeg antar! Jeg vet ikke. =( Dere stresser meg opp. =((( 5827551[/snapback] Rolig, det ordner seg! Endret 28. mars 2006 av Mirann Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Modeller er som regel drithøye. De er nokså feminine og veldig 'sexy'. Å være modell trenger absolutt ikke være synonymt med å være pen og sexy! 5827231[/snapback] Med mindre de har noe annet eksepsjonelt å «tilby», er de fleste modeller høye og svært tynne, ellers er det ikke de helt store kravene. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Med mindre de har noe annet eksepsjonelt å «tilby», er de fleste modeller høye og svært tynne, ellers er det ikke de helt store kravene. 5827637[/snapback] Søren..der gikk modelldrømmen min i vasken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg