Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg er va 167,5 jeg, står 168 i passet da. :p

 

Har ikke akkurat sett noe sted at det teller negativt for jenter å være lave, f.eks. er den fineste gutten blant årets russekull sammen med den laveste jenta. Kan godt innrømme at det ser litt rart ut, men samtidig søtt. :)

5821522[/snapback]

 

Mhm. Er greit på den måten.

 

Føler meg noen ganger som lillebroren hennes eller noe lol når vi går sammen i byen eller no... Men så er jeg 2 år eldre. Og hun (fant ut i dag, målte) er 7 cm høyere :D

Lenke til kommentar
Ja.. han er ganske høy ;)

 

Blir litt verre å finne ei som har passert 16 år og kun er 1,40 høy, ja :D

 

Btw, tror nok de fleste tolv-åringene er høyere enn 1,40. Til og med jeg var høyere enn det på den alderen :fun:

5821039[/snapback]

Er du under 1,40 kommer du ikke inn på de store radiobilene på Tusenfryd :cry:

Lenke til kommentar
I dag har jeg vært sammen med kjæresten i 3måneder :wee:

Ganske god følelse, og det lengste forholdet jeg har hatt på.. vel.. det er det lengste jeg har hatt, og det eneste hvor jeg har hatt så sterke følelser for jenta. Skikkelig digg det her. Klarer ikke å stoppe smile jeg :fun:

5824947[/snapback]

Først er du bare dømetallhue deluxxx, så blir bare "kek, I've got a girlfriend!" :p

 

Gratulerer. :)

Lenke til kommentar
Først er du bare dømetallhue deluxxx, så blir bare "kek, I've got a girlfriend!" :p

Indeed, som black metal rule 51# sier "Having a girlfriend is gay"

Og ser man på regel 1# i black metal "Don't be gay" så ser man at slikt er forferdelig untr00!

 

 

 

 

(Gratulerer ;))

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Først er du bare dømetallhue deluxxx, så blir bare "kek, I've got a girlfriend!" :p

Indeed, som black metal rule 51# sier "Having a girlfriend is gay"

Og ser man på regel 1# i black metal "Don't be gay" så ser man at slikt er forferdelig untr00!

 

 

5825059[/snapback]

 

Det står også at man ikke skal være som Dani Filth. Hvor mange prosent kan man luke ut da? :p

 

 

Grattis hovudekløyvar. :)

Lenke til kommentar
Først er du bare dømetallhue deluxxx, så blir bare "kek, I've got a girlfriend!" :p

Indeed, som black metal rule 51# sier "Having a girlfriend is gay"

Og ser man på regel 1# i black metal "Don't be gay" så ser man at slikt er forferdelig untr00!

 

(Gratulerer ;))

5825059[/snapback]

 

Rule #1 i svartmetall er vell å være gay, for og stå enda hardere imot kristendommen kek.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...