Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Hehe. Ananas er ganske lav da :p Hvis du tar på deg platåsko og hun går på sokkelesten med litt narkis-knekk i knærne, så kanskje? ;P

5818505[/snapback]

Å så morsom... :hrm: Nei spiller ingen rolle hvor store de er. Er vekten som har noe å si på hvor morsomme de er å "leke" med... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg ville følt meg ganske dum hvis dama mi skulle ha vært 30 cm kortere enn meg :p Men igjen litt moro med dem rundt 160. Kaste dem rundt litt hihi.

5818392[/snapback]

Er 36 cm mellom meg og samboeren. Tror ikke han føler seg dum akkurat. :)

Og sånn for opplysning, det er han som er høyest :p

Lenke til kommentar
liker du ikke høyden din ananas? hvorfor ikke?

5818212[/snapback]

Jeg synes jeg er så altfor kort. Ingen gutter som har klaget om det, men det ser jo ut som typen går og leier rundt på et lite barn. :hm:

5819888[/snapback]

Kjæft. Det er verre å være lav gutt...

Lenke til kommentar
Jeg synes jeg er så altfor kort. Ingen gutter som har klaget om det, men det ser jo ut som typen går og leier rundt på et lite barn. :hm:

5819888[/snapback]

Lave jenter er som nevnt, søtt. Jeg får noia for damer som er min høyde (183) eller høyere. Og som tomatulf sier, det er værre å være lav gutt.

Lenke til kommentar
Tror jeg ville følt meg ganske dum hvis dama mi skulle ha vært 30 cm kortere enn meg :p Men igjen litt moro med dem rundt 160. Kaste dem rundt litt hihi.

5818392[/snapback]

Er 36 cm mellom meg og samboeren. Tror ikke han føler seg dum akkurat. :)

Og sånn for opplysning, det er han som er høyest :p

5819514[/snapback]

Men så tipper jeg han er ganske høy. Jeg er 170. Så 30 cm mindre blir 140. På størrelse med en 12-åring det... ermh... :hrm:

Lenke til kommentar
Men så tipper jeg han er ganske høy. Jeg er 170. Så 30 cm mindre blir 140. På størrelse med en 12-åring det... ermh... :hrm:

5820979[/snapback]

Ja.. han er ganske høy ;)

Blir litt verre å finne ei som har passert 16 år og kun er 1,40 høy, ja :D

Btw, tror nok de fleste tolv-åringene er høyere enn 1,40. Til og med jeg var høyere enn det på den alderen :fun:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Vil du ikke bli gift? Alle vil vel det. Sikkert kjekt å gifte seg.

5821122[/snapback]

Jeg vil ikke gifte meg. Men om min fremtidige livsledsager (hvem enn det mårre være) absolutt vil det tror jeg ikke at jeg sier nei. Men jeg kommer ikke til å være den som frir...

Lenke til kommentar
Er det ikke et ordtak som sier noe om jo større bryllup jo kortere ekteskap.. :ermm:

5821347[/snapback]

Det har jeg heldigvis aldri hørt før :p

Men det er viktig (for meg) at man har familien og nære venner der. Og når man ikke vil gifte seg i kira eller hos byfogden, så vil det nok kreve en del ekstra planlegging :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...