Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Hehe. Ananas er ganske lav da :p Hvis du tar på deg platåsko og hun går på sokkelesten med litt narkis-knekk i knærne, så kanskje? ;P

5818505[/snapback]

 

Å så morsom... :hrm: Nei spiller ingen rolle hvor store de er. Er vekten som har noe å si på hvor morsomme de er å "leke" med... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg ville følt meg ganske dum hvis dama mi skulle ha vært 30 cm kortere enn meg :p Men igjen litt moro med dem rundt 160. Kaste dem rundt litt hihi.

5818392[/snapback]

Er 36 cm mellom meg og samboeren. Tror ikke han føler seg dum akkurat. :)

 

Og sånn for opplysning, det er han som er høyest :p

Lenke til kommentar
Tror jeg ville følt meg ganske dum hvis dama mi skulle ha vært 30 cm kortere enn meg :p Men igjen litt moro med dem rundt 160. Kaste dem rundt litt hihi.

5818392[/snapback]

Er 36 cm mellom meg og samboeren. Tror ikke han føler seg dum akkurat. :)

 

Og sånn for opplysning, det er han som er høyest :p

5819514[/snapback]

 

Men så tipper jeg han er ganske høy. Jeg er 170. Så 30 cm mindre blir 140. På størrelse med en 12-åring det... ermh... :hrm:

Lenke til kommentar
Men så tipper jeg han er ganske høy. Jeg er 170. Så 30 cm mindre blir 140. På størrelse med en 12-åring det... ermh... :hrm:

5820979[/snapback]

Ja.. han er ganske høy ;)

 

Blir litt verre å finne ei som har passert 16 år og kun er 1,40 høy, ja :D

 

Btw, tror nok de fleste tolv-åringene er høyere enn 1,40. Til og med jeg var høyere enn det på den alderen :fun:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Vil du ikke bli gift? Alle vil vel det. Sikkert kjekt å gifte seg.

5821122[/snapback]

 

Jeg vil ikke gifte meg. Men om min fremtidige livsledsager (hvem enn det mårre være) absolutt vil det tror jeg ikke at jeg sier nei. Men jeg kommer ikke til å være den som frir...

Lenke til kommentar
Er det ikke et ordtak som sier noe om jo større bryllup jo kortere ekteskap.. :ermm:

5821347[/snapback]

Det har jeg heldigvis aldri hørt før :p

 

Men det er viktig (for meg) at man har familien og nære venner der. Og når man ikke vil gifte seg i kira eller hos byfogden, så vil det nok kreve en del ekstra planlegging :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...