Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høydeforskjell er meg fullstendig likegyldig. Angående vekt ift høyde og kroppsform: Hun jeg kommer til å bli sammen med i kveld (:mrgreen:) er helt like høy som meg, men veier bare 10 kg mindre. Likevel ser hun veldig slank ut, men når man kjenner litt nærmere etter har hun hofter og mage som er deilig myke og kan koses med. Helt perfekt spør du meg. ;)

Lenke til kommentar
Frustrasjon...

 

I litt over en mnd nå har jeg investert sjukt masse tid, tanker, energi og ikke minst telefonbruk (!) på noe jeg trodde kunne bli ordentlig bra. Hele veien har jeg fått høre hvor bra jeg var og hvor "konge" dette kunne bli og...ja, egentlig så alt fint ut.

 

Så får jeg plutselig høre i dag at jeg nok ikke var den hu så etter, for ulik, for snill, bor for langt unna...en hel haug unnskyldninger.

 

Jeg skal selvfølgelig ikke bli sinna på henne eller no. Begge må trives for at et evt. forhold skal bli bra, sånn er det bare. Jeg er bare så...skuffa? Irritert? Humøret er hvertfall på bånn akkurat nå.

 

Lite konstruktivt innlegg, måtte bare få ut litt. Det hjalp ikkeno, men likevel..

5778663[/snapback]

 

Hurra. Etter det innlegget var det stille noen dager, før praten begynte å ta seg opp igjen. Fredag kom det en nattamelding med "nuss...". Jeg var skeptisk som bare rakkern, og ga vel uttrykk for en litt mer sivilisert utgave av "bestem deg eller gi faen". Likevel, jeg ville så gjerne tro det, så det ble mye tenking her. Men, da jeg har diskutert nok med meg selv og overtalt meg til å bite på kroken igjen, så kommer det jaggu en sms med "jeg tror vi dropper det her". Etterfulgt av en tirade om at jeg er "intens" og "spesiell", alt i alt "typisk dårlig". Jeg pleier ikke å bli sinna på folk, men i går kunne jeg ha drept noen for et godt ord..

 

Og likevel sitter jeg her og føler meg litt nedfor. Alt hun sa til meg i går har jeg hørt av andre i forskjellige situasjoner, så jeg lurer på om hun har et poeng. Jeg er visst ikke stort å bry seg med.

Lenke til kommentar

:ohmy: Lol, i går fikk jeg melding jeg ikke likte :p Men skjønner ikke helt. Les selv og forstå det den som kan:

 

1:"Skulle ønske jeg ikke var så usikker på hva jeg vil...for d kan jo såre d også!føoler meg liksom så slem mot deg, fordi jeg ikke tør å si til deg hvor glad jeg er i degm, å hvor mye du egentlig betyr for meg. Men om det er venne følelse enn noe mer er jeg usikker på."

 

så skrev jeg noe om at hun ikke måtte holde igjen så jævelig fordi da fant hun jo aldri ut hva slags følelse det er. så skrev hun:

 

2:"Du er noe helt for deg selv, føler jeg kan snakke med deg om alt og trenger liksom ikke tenke på hva jeg sier eller gjør rundt deg! å du er så ærlig og utrolig snill og det er noe jeg faller lett for. Derfor er jeg så redd for å såre deg! Får håpe jeg får ut fingern snart.."

 

Klarer ikke helt å skjønne hva som er problemet hennes :p Ble veldig usikker på hva jeg skal gjøre fremover etter det der. Burde jeg bare kjøre på? Litt god gammeldags overbevisning?

Lenke til kommentar
Feh: Jeg tror at hun kanskje bare er litt betatt av deg. Ikke sats noe på det.

5813907[/snapback]

 

Er noe sånt jeg har hatt på følelsen også ja. Men har blitt så utrolig glad i henne så det er så vanskelig å kunne gi slipp just like that liksom.

Lenke til kommentar
Er noe sånt jeg har hatt på følelsen også ja. Men har blitt så utrolig glad i henne så det er så vanskelig å kunne gi slipp just like that liksom.

5813922[/snapback]

I see, men det er kanskje bedre å gi slipp nå, enn å gjøre det senere, hvor du kanskje er enda mer glad i henne..? Tro meg, du vil gjør det nå!

Lenke til kommentar
Er noe sånt jeg har hatt på følelsen også ja. Men har blitt så utrolig glad i henne så det er så vanskelig å kunne gi slipp just like that liksom.

5813922[/snapback]

I see, men det er kanskje bedre å gi slipp nå, enn å gjøre det senere, hvor du kanskje er enda mer glad i henne..? Tro meg, du vil gjør det nå!

5813929[/snapback]

I disse situasjonene er da jeg truer med å trekke meg ut eller spiller litt likegyldig... Å som Eline sier bedre nå, enn når du er på knærne etter henne å kun blir desp.

Lenke til kommentar

Ja jeg tipper dere har rett :p Skal til henne etterpå så da får jeg snakket med henne om det..

 

Men noe som gjør saken litt annerledes er at jeg har hørt fra andre som kjenner henne bedre enn meg at det er bare sånn hun er, siden hun har plitt playet så jævelig av et par andre nå de siste åra (som hun har hatt sånne av/på forhold med, pga typene, ikke henne). Så jeg har blitt forklart at det er derfor hun oppfører seg slik.

 

Hun sier til meg at hun ikke vil gå for fort frem fordi hun har brent seg for mange ganger på det før. Hun sier jo til meg at hun tror det kan bli noe mellom oss bare at hun ikke vil forhaste seg. Altså, hun er verdt å vente på for jeg har aldri møtt noen lik henne, men jeg skal snakke med henne etterpå og så får vi komme fram til noe konkret.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Hun jeg kommer til å bli sammen med i kveld (:mrgreen:)

5810972[/snapback]

Yay! Det gikk som det skulle. Fikk endelig sagt til henne hva jeg føler og det var mildt sagt gjensidig. Var litt engstelig for å være ærlig. Har aldri følt det sånn for noen andre før. Skulle egentlig bare være hos henne noen timer. Vel, jeg kom hjem nå. Å så glad! :love:

Lenke til kommentar
Hun jeg kommer til å bli sammen med i kveld (:mrgreen:)

5810972[/snapback]

Yay! Det gikk som det skulle. Fikk endelig sagt til henne hva jeg føler og det var mildt sagt gjensidig. Var litt engstelig for å være ærlig. Har aldri følt det sånn for noen andre før. Skulle egentlig bare være hos henne noen timer. Vel, jeg kom hjem nå. Å så glad! :love:

5814112[/snapback]

 

Gratulerer :D Er noen som har det...

Lenke til kommentar
Ja jeg tipper dere har rett :p Skal til henne etterpå så da får jeg snakket med henne om det..

 

Men noe som gjør saken litt annerledes er at jeg har hørt fra andre som kjenner henne bedre enn meg at det er bare sånn hun er, siden hun har plitt playet så jævelig av et par andre nå de siste åra (som hun har hatt sånne av/på forhold med, pga typene, ikke henne). Så jeg har blitt forklart at det er derfor hun oppfører seg slik.

 

Hun sier til meg at hun ikke vil gå for fort frem fordi hun har brent seg for mange ganger på det før. Hun sier jo til meg at hun tror det kan bli noe mellom oss bare at hun ikke vil forhaste seg. Altså, hun er verdt å vente på for jeg har aldri møtt noen lik henne, men jeg skal snakke med henne etterpå og så får vi komme fram til noe konkret.

5813981[/snapback]

 

Det virker jo som det er noe der da! La henne få litt tid, kanskje ikke legg hele sjela di i jenta men prøv vertfall! kan ikke skade så veldig mye!

Lenke til kommentar
Ja jeg tipper dere har rett :p Skal til henne etterpå så da får jeg snakket med henne om det..

 

Men noe som gjør saken litt annerledes er at jeg har hørt fra andre som kjenner henne bedre enn meg at det er bare sånn hun er, siden hun har plitt playet så jævelig av et par andre nå de siste åra (som hun har hatt sånne av/på forhold med, pga typene, ikke henne). Så jeg har blitt forklart at det er derfor hun oppfører seg slik.

 

Hun sier til meg at hun ikke vil gå for fort frem fordi hun har brent seg for mange ganger på det før. Hun sier jo til meg at hun tror det kan bli noe mellom oss bare at hun ikke vil forhaste seg. Altså, hun er verdt å vente på for jeg har aldri møtt noen lik henne, men jeg skal snakke med henne etterpå og så får vi komme fram til noe konkret.

5813981[/snapback]

 

Det virker jo som det er noe der da! La henne få litt tid, kanskje ikke legg hele sjela di i jenta men prøv vertfall! kan ikke skade så veldig mye!

5814344[/snapback]

 

Nei. Det har gått såpass langt at noe stort værre enn det er nå tror jeg ikke det kan bli. Har følt det samme for henne i minst en måned nå, men ting går jo så smått fremover så jeg har litt vondt for å plutselig gi slipp. Hvis det ikke skulle bli noe tror jeg ikke jeg får det værre om det skulle si stopp nå eller om en måned for den saks skyld. Men møter jeg noen andre i mellomtiden så tror jeg at jeg vil kutte tråden med en gang. Men igjen... hun er meget spesiell. "It's a ceeper" :p

Lenke til kommentar

Ang. den høydepraten dere hadde i stad:

 

Statistisk sett er de mest lykkelige ekteskapene de der mannen er 9% høyere enn kvinnen. Det betyr at jeg skal skaffe meg en dame som er rundt 170 (det ideelle er 169,71, men jeg har ikke SÅ høye krav :D)

 

Og når det gjelder vekt: Det er sååå forskjellig. Enkelte kler rett og slett litt mer kropp. Men jeg vil gjerne ha dem ganske slanke, er rett og slett ikke glad i "love handles". Dessuten er jeg ganske slank selv, og jeg vil ikke at vi skal se ut som et 10-tall når jeg og dama går sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...