Feh Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Vi er gutter, vi er opptatt av utsende. Slik er det bare. Jenter er mye 'flinkere' enn oss på det området. Personlighet teller mye mer hos dem. Du er gutt, aksepter det. 5809315[/snapback] Vær så snill, ikke får meg til å spy her. Jenter/kvinner er langt fra mye bedre enn oss gutta/menn på det punktet her. Har du god personlighet så har du ærligtalt heller mindre sjanse fordi man er venn. 5809725[/snapback] Det jeg har inntrykk av i hvert fall. Men, med fare for å bli skjelt ut, jeg vet jo ikke. Tror det har mye med førsteinntrykket å gjøre. Tviler på at jenter med noe i toppen er sammen med drittsekker. 5809768[/snapback] Det skjer det og, men varer sjeldent lenge. Fader as. Jeg blir snart gal av hun jeg er på dealern med Avtalte at jeg skulle til henne ikveld siden hun ikke skulle på fest. Så spurte jeg hvorfor hun ikke skulle på fest og da sa hun "er du ikke redd for å slippe meg ut på fest med masse gutter? Jeg vil heller være sammen med deg i kveld" Hva faen skulle jeg ha å si om at hun dro på fest? Er jo ikke sammen med henne. Hun snakker til meg som om vi skulle vært det, men det virker noen ganger ikke som hun er interessert i det hele tatt lol. Og hvis jeg prøver å gi henne komplimenter så sier hun bare "nei nei det er ikke sant at jeg er det og det" og blir nesten sur på meg For må jo si noe fint for hun er faen meg "hvorfor er ikke du modell?" fin. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) *snip*Du tviler ja, men det gjør ikke jeg. De faller for drittsekkene de også, dog ikke i like stor grad, men de gjør det de også. Iallfall ut fra det jeg har sett. Nei, skal man som gutt få seg noe her i verden så er man pent nødt til å spille drittsekk. Det er nå min mening iallfall 5809940[/snapback] Det er ikke alltid tilfelle. På byen så må man kanskje spille litt, men er ikke alltid nødvendig der heller. Vet ikke jeg, har aldri og kommer aldri til å prøve å spille drittsekk for å få meg noe. Gidder ikke skifte personlighet for å seg et knull. Sove trikset funker alltid bra på hjemmefester Men bare hvis du har hatt kontakt/flørtet litt med ei hele kvelden. Så sier du at du skal legge deg så alle hører det og sier natta, går og legger deg og litt etter så plutselig er det noen som smyger seg opp under dyna... Funket 3.5 gang for meg (0.5 gangen fordi jeg sovna før det skjedde no..) Endret 25. mars 2006 av Feh Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Opptil flere jenter har sagt at de liker meg. Utseende har absolutt ingenting å si. Utseende har definitivt ikke noe å si da.... 5809889[/snapback] TOG AN! (tut tut) Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Mange jenter liker utfordringer (inkludert meg), og faller derfor nesten bare for drittsekker. Den typen som vet akkurat hva han skal si for å sjarmere deg, men holder gjerne på med ett par andre på siden. Sjarm er utrolig viktig med gutter, for meg teller sjarmen mer på første inntrykket enn utseende. Men da bør han ikke se ut som han bor under en bru heller da. Men hvor viktig er vekt og høyde? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Uff, fant ut idag at hu fineste tok på meg flere ganger ved uhell (vistnok), og u andre er ikkert liker meg, og hu tredje liker meg garantert. Problemet er bare at hu ikke er så altfor fin og har såvidt prata med a Men er ingen supermodell selv så får vel roe ned kravene Lenke til kommentar
nerval Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Nei! dont sell yourself short har du ikke noen følelser for henne, blir det bare teit å skulle tvinge seg selv til å like henne.. er ikke rettferdig for noen av dere Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er 15 år og jomfru jo, må få litt fart på sakene Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Men hvor viktig er vekt og høyde?5810227[/snapback] Høyde er ikke sååå viktig, men jeg liker jenter som er rundt 160-170cm. Er de høyere enn 190cm så blir det muligens litt for høyt gitt. Ang vekt så skal jenta se slank ut, men også et godt stykke unna anoreksia. Man skal hvertfall se formene. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er vekt så ekstremt viktig da? Bare hun ser normal ut i ansiktet og er morsom og snill gjør det ikkeno om hu har et par ekstra kilo spør du meg, bare hu ikke har spiseforstyrrelser og veier 150 kg (som ei i 9 klasse på skolen) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er 15 år og jomfru jo, må få litt fart på sakene 5810313[/snapback] Ah, fuck off... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Men hvor viktig er vekt og høyde? 5810227[/snapback] Høyde er dundrende likegyldig, dog om hu er litt høyere enn meg er faktisk pluss. Vekt er samma faen innenfor visse grenser. Bedre med et par kilo for mye enn et par for få. På enkelte kropper ser, i samfunnets øyne, lubbenhet ganske rålekkert ut for min del. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er 15 år og jomfru jo, må få litt fart på sakene 5810313[/snapback] Ah, fuck off... 5810516[/snapback] Har like mye rett til å være her som deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er 15 år og jomfru jo, må få litt fart på sakene 5810313[/snapback] Ah, fuck off... 5810516[/snapback] Har like mye rett til å være her som deg 5810529[/snapback] Strengt tatt skulle du ikke vært her nei, din trusselfremsettende-tror-han-har-venner-i-20-åra-som-kan-hjelpe-ham-med-tystere-fordi-han-dret-seg-ut-på-skolen-og-får-andre-til-å-sende-pm-om-at-de-også-kjenner-noen-store-gutter-som-er-skikkelig-skikkelig-skumle-og-som-bryr-seg-om-småtråkk-sine-problemer, tøysegutt. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Lol, gidd dra opp det nå a Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Lol, gidd dra opp det nå a 5810567[/snapback] Ja, han gadd. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hva er nå det å le av? 15 år og upula er statistisk sett vanlig, så du er ikke alene der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Lol, gidd dra opp det nå a 5810567[/snapback] Jeg kommer alltid til å huske deg som en liten sviske som har hørt om noen store gutter i fengsel. Men, unnskyld off-topic. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Whoy. 11-timers arbeidsdag, og jeg kommer hjem til dette. Wohoo! :!: Utseende teller faktisk. I starten, that. Etterhvert blir personlighet ganske viktig og, man må kunne snakke med dama. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hmm... Hu jeg er på dealern med nå er faktisk 6 cm høyere enn meg. Merker det iblandt, men ikke ofte. Hun har så rar kroppsholdning uansett så hun virker like høy lol Men idealet ville vel vært at jenta skal være litt lavere... Vekten må jo stå i forhold til kroppen. Jeg liker helst at de skal se slanke ut, men se "fylt ut" liksom Liker ikke feite jenter, men heller ikke de som ser ut som ally mcbeal... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hmm... Hu jeg er på dealern med nå er faktisk 6 cm høyere enn meg. Merker det iblandt, men ikke ofte. Hun har så rar kroppsholdning uansett så hun virker like høy lol Men idealet ville vel vært at jenta skal være litt lavere... Vekten må jo stå i forhold til kroppen. Jeg liker helst at de skal se slanke ut, men se "fylt ut" liksom Liker ikke feite jenter, men heller ikke de som ser ut som ally mcbeal... 5810761[/snapback] Min er akkurat like høy, og det er skummelt. Men hun er modell, så da er det greit. Uansett, jeg lurer litt på hva det er med dette med gutter og høyde i forhold til jenter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg