Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har meeeget begrenset erfaring fra byn, går for det meste på konserter og liknende, men de få gangene jeg har vært ute, har jeg vært dønn edru, og da skjer det ikke at jeg beveger meg ut på dansegulvet. På fester hender det at jeg danser, enten i form av chainsaw, eller bare fylladansing.

Lenke til kommentar

Vi er en vennegjeng på 3 som har fått litt kontakt med 3 jenter nå. Han ene er sammen med hu fineste, jeg liker hu nest fineste og tredjemann liker ikke noen av dem tror jeg. I går la hun fineste hånda si på låret mitt flere ganger, snakka og lo osv, er det kjærlighet i lufta?

Lenke til kommentar

hva er det gutten legger først merke til?

Hvis dama er stygg, har hun da ingen sjans? Hvis hun har den rå personligheten. . Er hun bare en venn for deg, uansett?

 

Hvis du blir forelska i hun, men alle kompisene dine bare; "nææ, hu er støgg da"

Blir man påvirket av de da, eller følger de sine egne følelser? :dontgetit:

Lenke til kommentar
hva er det gutten legger først merke til?

Hvis dama er stygg, har hun da ingen sjans? Hvis hun har den rå personligheten. . Er hun bare en venn for deg, uansett?

 

Hvis du blir forelska i hun, men alle kompisene dine bare; "nææ, hu er støgg da"

Blir man påvirket av de da, eller følger de sine egne følelser?  :dontgetit:

5809137[/snapback]

 

Det aller aller første man legger merke til er jo først utseende, så sjarm og utstråling. Altså de ytre tingene.

 

Spørs jo akkurat hvor stygg jenta er da. Noen jenter er jo direkte frastøtende. Jeg ville aldri klart å leve med ei skikkelig stygg jente uansett hvor god hun var på innsiden. Men det er jo veldig relativt egentlig. Det er mange forskjellige måter å være stygg på, noen av tingene er jo værre enn andre. Finnes jo heller ingen fasit på hva som er en stygg jente siden veldig få har lik smak.

 

Hvis jeg ikke finner en jente attraktiv på noen ytre måter i det hele tatt så har jeg heller aldri opplevd å få følelser for personen.

 

Hvis jeg skulle blitt sammen med ei som kompisene mine syntes var "støgg" så hadde jeg vel tatt ganske god fart og gitt faen i dem. Men jeg har ikke opplevd det, så jeg skal ikke si det for sikkert heller.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
hva er det gutten legger først merke til?

Hvis dama er stygg, har hun da ingen sjans? Hvis hun har den rå personligheten. . Er hun bare en venn for deg, uansett?

 

Hvis du blir forelska i hun, men alle kompisene dine bare; "nææ, hu er støgg da"

Blir man påvirket av de da, eller følger de sine egne følelser?  :dontgetit:

5809137[/snapback]

Hva legger jenter først merke til? Nettopp, finnes mer enn èn type gutter.

Personlighet > utseende for min del (Ja, mange som sier det. Jeg vet bare at jeg mener det.) Dumper du en jente som gjør deg lykkelig fordi vennene dine ikke syns hun er pen nok er du idiot. Enkelt og greit.

 

Edit: Altså, hvis du umulig kan være tiltrukket av henne sier det seg jo selv at det ikke blir noe mer enn et vennskap.

Endret av Cheezcake
Lenke til kommentar
Vi er en vennegjeng på 3 som har fått litt kontakt med 3 jenter nå. Han ene er sammen med hu fineste, jeg liker hu nest fineste og tredjemann liker ikke noen av dem tror jeg. I går la hun fineste hånda si på låret mitt flere ganger, snakka og lo osv, er det kjærlighet i lufta?

5809103[/snapback]

 

Jeg ville ikke blitt helt vill i nikkersen enda :p Er mange jenter som tar på gutter uten å mene noe med det. Men hvis hun fortsetter, og tafser mere og mere, så kan det jo hende ;)

Lenke til kommentar
hva er det gutten legger først merke til?

Hvis dama er stygg, har hun da ingen sjans? Hvis hun har den rå personligheten. . Er hun bare en venn for deg, uansett?

 

Hvis du blir forelska i hun, men alle kompisene dine bare; "nææ, hu er støgg da"

Blir man påvirket av de da, eller følger de sine egne følelser?  :dontgetit:

5809137[/snapback]

Altså, det kommer jo an på hvilke øye som ser. De jeg mener er kjempe heit er ikke nødvendigvis det de andre måtte påstå er fint. Så for min del kan hun være så stygg hun vil andres øyne. Hva andre måtte mene bryr meg midt bak, mine følelser blir ikke påvirket av slikt. Rå personlighet og beina på bakken er for min del et must. Orker ikke ei høytflyvende bitch.

 

Så er det vel forøvrig noe i "Jeg elsker deg ikke fordi du er vakker, du er vakker fordi jeg elsker deg" ... :)

Lenke til kommentar

asså, jeg har et problem.

 

Jeg er oppvokst drit harry, med mennesker som er overfladiske :(

Derfor har jeg blitt sånn jeg har blitt, og utseende teller en stor del.

 

Men det vil jeg jo ikke?

Jeg prøver å se på personligheten, men noen ganger så går det ikke.

Utseende blir et must:(

 

Jeg vil ikke ha det sånn!

Vil ikke være kravstor.

Lenke til kommentar
live with it ;) alle mennesker er forskjellige.. utseende er ett must for meg også.. de kan ha så god personlighet de bare vil, men det kommer nok ikke til å skje noe hvis jeg ikke er fysisk tiltrukket av personen

5809272[/snapback]

Definèr nice utseende

5809292[/snapback]

 

Nå spør du mer enn 10 vise kan svare :p Hva som er "nice utseende" avhenger 100% av øyet som ser, og kan dermed ikke defineres. Hver enkelt person har sin idé om hva som er en ideal kvinne for seg selv. Noen liker blondiner, noen hater dem. Noen bryr seg ikke om dama er feit, andre kunne aldri tenke seg å bli sammen med noen som er feite. Noen liker mora, andre liker dattera osv...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...