Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En som i det minste prøver å danse er bedre enn en som nekter. Med mindre man spasme-danser da :p

5794161[/snapback]

Jenter bør på sin side i stedet for å danse hente seg en øl og innlede en samtale med: "Hva synes du om fotballkampen i dag da?"

5794316[/snapback]

Point taken.

 

Innstiller meg heller på å danse aleine da. Fryser i helvete før jeg har en seriøs diskusjon om fotball :) kanskje finnes det et kompromiss..

 

..fotballdans anyone?

Lenke til kommentar
Ser ut som en skadet måse når jeg danser i fylla, rytmesansen min er ikke tilstedeværende...

5795863[/snapback]

Nå fikk jeg veldig lyst til å se deg danse :D

5796333[/snapback]

 

Dvs at han sjangler rundt, driter hvit bæsj, skriker som faen og er generelt skadet :p

Lenke til kommentar
Vi er sjeldent i posisjon til å spille kostbare. :(

5795646[/snapback]

 

Quoted for truth. Kort sagt; Jenter får det de peker på.

5796055[/snapback]

Nuvel, jenter kan peke så mye de vil på meg og si de vil ha, men det er skrekkelig høye krav før man faktisk får :green: Spiller JEG kostbar? Nei, nå må du gi deg :p

Lenke til kommentar

Hmm, har aldri hengt i baren på et utested tror jeg. Går dit for å kjøpe drikke også danser jeg alltid masse, elsker å danse! Kan hende det er feilen min. :wee:

 

Men jeg drar ut på byen for å ha det gøy med venninner somregel og om en eller annen snøvlete drita fyr ikke henger over meg så klarer jeg meg egentlig veldig bra. :wee:

Lenke til kommentar
Det skjer ikke! Har fått streng beskjed av meg selv om og holde meg unna dansegulvet i beruset tilstand.

5796405[/snapback]

Du bor ikke tilfeldigvis i Molde eller omeng? :whistle:

 

Dvs at han sjangler rundt, driter hvit bæsj, skriker som faen og er generelt skadet :p

5796551[/snapback]

Hi hi :D

Må si jeg er veldig spent på hvordan det ser ut live ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Hmm, har aldri hengt i baren på et utested tror jeg. Går dit for å kjøpe drikke også danser jeg alltid masse, elsker å danse! Kan hende det er feilen min.

5796882[/snapback]

Ca akkurat det motsatte av det jeg pleier å gjøre. Jeg danset en gang i Storsalen på Samfundet før jul. Da var jeg rett og slett sveiseblind.

Lenke til kommentar

Nå begrenser min ute på byene erfaring seg hovedsakelig til under et år så jeg har bare en gang vært på et sted hvor man kunne sitte og snakke tror jeg. Bortsett fra da vi leide et utested i Svelvik til russekickoff. Men det var tamt.

 

Tror nok jeg må komme meg litt lengre enn drammen eller holmestrand for byen neste gang. :p

Lenke til kommentar
Det skjer ikke! Har fått streng beskjed av meg selv om og holde meg unna dansegulvet i beruset tilstand.

5796405[/snapback]

Du bor ikke tilfeldigvis i Molde eller omeng? :whistle:

5796924[/snapback]

Heldigvis på en mindre sivilisert plass der de fleste er så pære dritings at det ikke finnes noen beviser. Plassen er Tromsø :)

 

@Feh: :hrm:

Lenke til kommentar

Som noen andre her nevner, pleier også jeg å henge mest på dansegulvet på byn. Tar det som er aerobic time :p

 

Vet ikke om jeg er spesielt god, men jeg har godt motorikk og rytme, det er endel som har sagt jeg er flink å danse :)

 

Det kuleste komplimentet jeg har fått er at jeg danser som en neger! :D (i meget positiv forstand)

Lenke til kommentar

Hvem er usaklig?

 

En venninne av meg, som jeg for litt siden fant ut at liker meg, prøvde å få meg og kjæresten til å slå opp. Jeg sa at det ville jeg ikke gjøre. Nå er hun forbanna på meg og kaller meg en overlegen drittsekk. :dontgetit:

 

Oh well. Føler litt at jeg feiler i forholdet mitt uansett, men det vet dere vel allerde.

Lenke til kommentar

jeg veit ossn jeg blir hvis jeg først begynner å danse. faren for at DJ en gang i løpet av kvelden hopper innom shanaia twain er for stor til at jeg tørr være dær. bare tankn på meg svinge til shanaia twain er til å ta selvmord av. så et par kompiser gjøre det forrige helg på russeball. det var ikke pent

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...