nerval Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Feh: Det er jo ingen steder under 20 i Drammen. Men du mente kanskje på steder med høyere aldersgrense. Kunne, som Kine, aldri i verden funnet på å stå i baren og tigge. Liker meg best på dansegulvet fordi jeg rett og slett elsker å danse. En vellykket kveld på byen er når jeg såvidt klarer å stå i køen for så å danse meg edru innen jeg er hjemme, god fyllamat etter utestedene har stengt er viktig og mye vann før jeg sovner. Over til tema i denne tråden: Blir ca aldri sjekket opp på byen, meg det er noe galt med eller er jeg bare for sjeldent ute eller henger for mye med guttevenner elns? 5791132[/snapback] man er vel enten for edru, eller så er man drita hinsides all fornuft hva gjør man når man spleiser med ei vennine på drikke, og hun blir dårlig og drar nesten med en gang? joda, man drikker opp polvarer for nesten 700 kr.. hørte jeg noen si stooooooopiid? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Over til tema i denne tråden: Blir ca aldri sjekket opp på byen, meg det er noe galt med eller er jeg bare for sjeldent ute eller henger for mye med guttevenner elns? 5791132[/snapback] Kom til Tromsø da vel Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Feh: Det er jo ingen steder under 20 i Drammen. Men du mente kanskje på steder med høyere aldersgrense. Kunne, som Kine, aldri i verden funnet på å stå i baren og tigge. Liker meg best på dansegulvet fordi jeg rett og slett elsker å danse. En vellykket kveld på byen er når jeg såvidt klarer å stå i køen for så å danse meg edru innen jeg er hjemme, god fyllamat etter utestedene har stengt er viktig og mye vann før jeg sovner. Over til tema i denne tråden: Blir ca aldri sjekket opp på byen, meg det er noe galt med eller er jeg bare for sjeldent ute eller henger for mye med guttevenner elns? 5791132[/snapback] Nei ikke i dag. Men fra jeg ble 18 så hadde man jo Park, Backyard og til slutt Friendly's Men de er jo alle borte nå... Jeg gjentar det en annen forumbruker sa tidligere i denne tråden. Å danse er som å pule med klær. Er nesten bare jenter som gidder. Og utlendinger. Det er det jeg har erfart... Uansett er drammen en SUGEN utestedsby pga. de spiller for mye hip-hop og R&B. Det er jo bare uber teit og kjedelig å danse til. Gi oss litt clubbing i drammen så skal jeg faen meg ta frem dansefoten selv også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Dere gutter har jo misforstått alt. Det er ingenting som er så sexy som å se en gutt som virkelig kan danse. Det er HOT. Skal love dere at det drar damer! Sex med klær på? Forspill til sex heter det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Dere gutter har jo misforstått alt. Det er ingenting som er så sexy som å se en gutt som virkelig kan danse. Det er HOT. Skal love dere at det drar damer! Sex med klær på? Forspill til sex heter det. 5791574[/snapback] Jeg er verdens dårligste danser og blir dermed offer for Darwins harde hånd. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Dere gutter har jo misforstått alt. Det er ingenting som er så sexy som å se en gutt som virkelig kan danse. Det er HOT. Skal love dere at det drar damer! Sex med klær på? Forspill til sex heter det. 5791574[/snapback] Jeg er verdens dårligste danser og blir dermed offer for Darwins harde hånd. 5791710[/snapback] Joiner klubben din. Er man ikke flink/gidder man ikke å prøve å bli flink er det bedre å stå i baren og dra røvere Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 En som i det minste prøver å danse er bedre enn en som nekter. Med mindre man spasme-danser da Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Dere gutter har jo misforstått alt. Det er ingenting som er så sexy som å se en gutt som virkelig kan danse. Det er HOT. Skal love dere at det drar damer! Sex med klær på? Forspill til sex heter det. 5791574[/snapback] Jenter har og misforstått en del. Det er visst en økende trend på min skole å gå i baggy bukser. "Vi tar på oss disse så ser ikke guttene på roma vår lenger". Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) En som i det minste prøver å danse er bedre enn en som nekter. Med mindre man spasme-danser da 5794161[/snapback] Blir jeg spurt så henger jeg meg jo på, men jeg går ikke sporenstreks bort til dansegulvet med en gang jeg kommer et sted Enig Dan1el, til baggy bukser. (med mindre de er trange øverst og litt baggy nederst, sånne vanlige bukser, ikke jeans liksom, ) Endret 22. mars 2006 av Feh Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 En som i det minste prøver å danse er bedre enn en som nekter. Med mindre man spasme-danser da 5794161[/snapback] Jenter bør på sin side i stedet for å danse hente seg en øl og innlede en samtale med: "Hva synes du om fotballkampen i dag da?" Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Tror jeg skal lære meg å danse. Må bare skaffe meg dama jeg liker først (hun er pro ) Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jenter bør på sin side i stedet for å danse hente seg en øl og innlede en samtale med: "Hva synes du om fotballkampen i dag da?" 5794316[/snapback] Haha nydelig twist på den der. Problemet er at damer eier oss, uansett hvordan man snur og vender på det. The Power of the boob! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Vi er sjeldent i posisjon til å spille kostbare. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ser ut som en skadet måse når jeg danser i fylla, rytmesansen min er ikke tilstedeværende... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Vi er sjeldent i posisjon til å spille kostbare. 5795646[/snapback] Og hvis vi først gjør det er det ovenfor innpåslitne kvinnfolk vi (egentlig) ikke er interessert i... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Dansing er djevelens måte å si "FUCK YOU FAGGOTS!" på Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Vi er sjeldent i posisjon til å spille kostbare. 5795646[/snapback] Quoted for truth. Kort sagt; Jenter får det de peker på. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Vi er sjeldent i posisjon til å spille kostbare. 5795646[/snapback] Quoted for truth. Kort sagt; Jenter får det de peker på. 5796055[/snapback] Hmmm kommer nå helt annpå dåh. En gutt kan også spille kostbar, men det er ytterst få gutter som kan det. Kommer annpå sosial status, og jenten an skal spille kostbar ovenfor. Men er enig ass, noen hellig der ute. Men hovedreglen er jenter "eier" gutter. Jenter velger gutter venter. Noe som funka bra for meg dåh :!: Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 *kremt* å si at ALLE jenter kan velge og vrake blir vel litt drøyt Gutter kan jo velge og vrake de også til en viss grad. Men de de fleste gutter kan velge mellom er vel de som også blir valgt sist til fotballkamp i gymtimen... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ser ut som en skadet måse når jeg danser i fylla, rytmesansen min er ikke tilstedeværende... 5795863[/snapback] Nå fikk jeg veldig lyst til å se deg danse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg