Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt nettop her og tenkte litt også begynnte jeg å lure på hvorfor så mange jenter nesten bare skal danse når de er på utesteder? Er så få som faktisk gidder å sette seg ned et sted med noen å prate (nå er det ikke alle utesteder som det faktisk går an å prate i da pga musikk)... Rart med det greiene der. Slenger på et par quotes om det også :p

 

"Å danse er som å pule med klær" (en eller annen forumbruker)

"Dansegulvet er for de som ikke har råd til å henge i baren" (ukjent)

Lenke til kommentar
Gaaah! Nå er jeg lei! Jeg gjør alt galt, men blir aldri fortalt hva! Hva skal jeg gjøre for at hun skal bli fornøyd? Når jeg sender meldinger, klager hun over at jeg maser for mye. Når jeg ikke sender meldinger, klager hun på at jeg ikke ahr tid til henne.

 

Faen i helvetes... [sett inn banneregle etter ønske og behov]

5784108[/snapback]

Hehe, det skal ikke være lett, vettu.. Er det ofte sånn, eller? Tror nok jeg hadde tatt en liten alvorsprat i såfall. Hørtes lettere slitsomt ut.

 

 

5786154[/snapback]

 

Det har vært sånn de siste ukene, men det er fordi vi akkurat nå er i en litt vanskelig periode. Hun har fått ny jobb og har akkurat flyttet inn i en ny leilighet, og jeg har mye jobb på skolen og jobber dødshardt i helgene.

Lenke til kommentar
Satt nettop her og tenkte litt også begynnte jeg å lure på hvorfor så mange jenter nesten bare skal danse når de er på utesteder? Er så få som faktisk gidder å sette seg ned et sted med noen å prate (nå er det ikke alle utesteder som det faktisk går an å prate i da pga musikk)... Rart med det greiene der. Slenger på et par quotes om det også :p

 

"Å danse er som å pule med klær" (en eller annen forumbruker)

"Dansegulvet er for de som ikke har råd til å henge i baren" (ukjent)

5787678[/snapback]

 

 

Fordi det er jævlig gøy å danse! Dessuten trenger en ikke nødvendig vis danse dirty. Og det er ikke alltid så alt for dyrt for oss jenter å henge i baren, for det er som oftest en eller annen full kåting som vil spandere.

Lenke til kommentar
Satt nettop her og tenkte litt også begynnte jeg å lure på hvorfor så mange jenter nesten bare skal danse når de er på utesteder? Er så få som faktisk gidder å sette seg ned et sted med noen å prate (nå er det ikke alle utesteder som det faktisk går an å prate i da pga musikk)... Rart med det greiene der. Slenger på et par quotes om det også :p

 

"Å danse er som å pule med klær" (en eller annen forumbruker)

"Dansegulvet er for de som ikke har råd til å henge i baren" (ukjent)

5787678[/snapback]

 

Fordi de går ut for å danse? Snakke kan man gjøre hjemme :p

Lenke til kommentar
Har du møtt damer som spør om at du skal spandere? Haha. Hadde jeg aldri giddet.

5787977[/snapback]

 

So many times... :p Det er enten "hei, spanderer du en på meg eller? *dådyrøyne*" eller "hei, hva heter du? jeg heter -insert name-, kan jeg også få en?" etc. etc. Som regel begynner man å prate med noen, så spør de om de kan "låne" en rusbrus/drink/øl whatever siden de har lommeboka i jakka i garderoben osv. Hehe. Pleier bare å se dumt på de eller late som jeg ikke har spenn.

Lenke til kommentar
Har du møtt damer som spør om at du skal spandere? Haha. Hadde jeg aldri giddet.

5787977[/snapback]

 

So many times... :p Det er enten "hei, spanderer du en på meg eller? *dådyrøyne*" eller "hei, hva heter du? jeg heter -insert name-, kan jeg også få en?" etc. etc. Som regel begynner man å prate med noen, så spør de om de kan "låne" en rusbrus/drink/øl whatever siden de har lommeboka i jakka i garderoben osv. Hehe. Pleier bare å se dumt på de eller late som jeg ikke har spenn.

5788038[/snapback]

 

Du ser vel ut som et lett bytte da ;)

Lenke til kommentar

Jeg må definitivt være den vanskeligste og jævligste å være sammen med noensinne ... Skjønner ikke hvorfor jeg behandler han sånn, vil jo ikke såre gutten min.  :(

5787239[/snapback]

 

Du er heldig :) han er sinnsykt glad i deg, så ikke drit deg ut, fordi det angrer du no så jævlig på. Hvis du har noe grunn til å være pissed of, så ta det ut på noen som fortjener det, istedet for de personene som elsker deg.

Lenke til kommentar
Har sluttet å spandere drinker på damer med mindre de mener bussiness. Bloody freeloaders, men dere skal ha for at dere prøver. Hadde gjort det samme hvis damene var like lette å utnytte.

5787883[/snapback]

Helt enig, men det kan være vanskelig å dømme om de er freeloaders eller om det kan skje noe...

Lenke til kommentar
Du er heldig :) han er sinnsykt glad i deg, så ikke drit deg ut, fordi det angrer du no så jævlig på. Hvis du har noe grunn til å være pissed of, så ta det ut på noen som fortjener det, istedet for de personene som elsker deg.

5789489[/snapback]

Ja, jeg angrer sinnsykt nå. Merker at han er litt sur, for han vil ikke møtes før på fredag. Skjønner han godt da, er bare at jeg gjerne vil møte han og si ordentlig unnskyld :shrug:

 

EDIT: Han kommer hit og sover over nå. Jippiii :love:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Har du møtt damer som spør om at du skal spandere? Haha. Hadde jeg aldri giddet.

5787977[/snapback]

 

So many times... :p Det er enten "hei, spanderer du en på meg eller? *dådyrøyne*" eller "hei, hva heter du? jeg heter -insert name-, kan jeg også få en?" etc. etc. Som regel begynner man å prate med noen, så spør de om de kan "låne" en rusbrus/drink/øl whatever siden de har lommeboka i jakka i garderoben osv. Hehe. Pleier bare å se dumt på de eller late som jeg ikke har spenn.

5788038[/snapback]

 

Du ser vel ut som et lett bytte da ;)

5789202[/snapback]

 

Ja er vel noe sånt. Dog det skjer kun på byen i drammen. Og aldri på 20 års steder :p

Lenke til kommentar

Feh: Det er jo ingen steder under 20 i Drammen. :p Men du mente kanskje på steder med høyere aldersgrense.

 

Kunne, som Kine, aldri i verden funnet på å stå i baren og tigge. Liker meg best på dansegulvet fordi jeg rett og slett elsker å danse. En vellykket kveld på byen er når jeg såvidt klarer å stå i køen for så å danse meg edru innen jeg er hjemme, god fyllamat etter utestedene har stengt er viktig og mye vann før jeg sovner.

 

Over til tema i denne tråden: Blir ca aldri sjekket opp på byen, meg det er noe galt med eller er jeg bare for sjeldent ute eller henger for mye med guttevenner elns?

Lenke til kommentar

neppe noe galt med deg... de fleste gutter jeg kjenner mister gameface med en gang de stilles ovenfor en pen jente. de feiger ut og prøver seg heller på en de tror de har sjans på. Prøv å sjekk opp noen selv da vel, eller hold deg unna dansegulvet. De fleste gutter føler seg ikke komfortable på et dansegulv med mindre de er hinsides drita, prøv roligere omgivelser der det er mulig for noen å ta kontakt på andre måter enn å grinde inntil deg... Kjenner ikke til så mange som blir kjent med damer ute på byen, vorspiel evt. nachspiel duger greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...