Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda. Man er da litt fornuftig. :) Men jeg fatter ikke hva som går av folk. I går lurte hun på om jeg kunne tenkt meg å være kjæresten hennes. Hørte jeg noen si "vingle"?

5778714[/snapback]

 

Jenter kan være skikkelig rar sånn... Kan være hun har "lurt" deg sånn over en lang stund, fordi hun rett å slett ikke hadde hjerte til å si noe.. Eller så har noe skjedd , så hun har truffet en annen... helt umulig å vite. Føler vi jenter sjelden er "logisk".. ;)

Lenke til kommentar
Ja, unnskyld, jeg mente bearnessaus, skjer av og til, alle kan skriv  feil. :)

Er 17 år - Info kan du finne i profilen min vettu. ;)

5777912[/snapback]

Alle kan skrive feil, men du skrev det i to innlegg, så da er det ikke så rart om noen lurer på hva du egentlig mener :)

 

Hvor gammel er hun? Regner med du ikke har oppgitt opplysninger om henne i profilen din.. :)

5778175[/snapback]

 

Hehehe! Ok. Nei, det har jeg ikke. Ho blir 17 snart. :)

Lenke til kommentar
Joda. Man er da litt fornuftig. :) Men jeg fatter ikke hva som går av folk. I går lurte hun på om jeg kunne tenkt meg å være kjæresten hennes. Hørte jeg noen si "vingle"?

5778714[/snapback]

 

Jenter kan være skikkelig rar sånn... Kan være hun har "lurt" deg sånn over en lang stund, fordi hun rett å slett ikke hadde hjerte til å si noe.. Eller så har noe skjedd , så hun har truffet en annen... helt umulig å vite. Føler vi jenter sjelden er "logisk".. ;)

5778736[/snapback]

 

Det kan jeg skrive under på. Tidligere i dag har jeg ikke hørt ETT ord fra dama, nå er hun helt oppå meg...:p

Lenke til kommentar
Joda. Man er da litt fornuftig. :) Men jeg fatter ikke hva som går av folk. I går lurte hun på om jeg kunne tenkt meg å være kjæresten hennes. Hørte jeg noen si "vingle"?

5778714[/snapback]

Og som alle sikkert er klar over er jenter sinnsykt utspekulerte.

Tipper hun ville vite om hun hadde sjangs. Hun likte sikkert all oppmerksomheten du gav henne, og hun oppmuntret deg til å gi henne mer ved å få deg til å tro at detskulle bli mer. Skal gjerne ha pose og sekk hele gjengen.

Lenke til kommentar
Frustrasjon...

 

I litt over en mnd nå har jeg investert sjukt masse tid, tanker, energi og ikke minst telefonbruk (!) på noe jeg trodde kunne bli ordentlig bra. Hele veien har jeg fått høre hvor bra jeg var og hvor "konge" dette kunne bli og...ja, egentlig så alt fint ut.

 

Så får jeg plutselig høre i dag at jeg nok ikke var den hu så etter, for ulik, for snill, bor for langt unna...en hel haug unnskyldninger.

 

Jeg skal selvfølgelig ikke bli sinna på henne eller no. Begge må trives for at et evt. forhold skal bli bra, sånn er det bare. Jeg er bare så...skuffa? Irritert? Humøret er hvertfall på bånn akkurat nå.

 

Lite konstruktivt innlegg, måtte bare få ut litt. Det hjalp ikkeno, men likevel..

5778663[/snapback]

 

Dude, dude chicks do that so much. This is what they do. The guy has no interest in them, and then they can like hook him, and once the guy is hooked and like strarts getting amped on a chick. Then they are like, OK I move to a new guy. It like conquered, you know what I am saying.

Lenke til kommentar
Joda. Man er da litt fornuftig. :) Men jeg fatter ikke hva som går av folk. I går lurte hun på om jeg kunne tenkt meg å være kjæresten hennes. Hørte jeg noen si "vingle"?

5778714[/snapback]

 

Folk kan være skikkelig rar sånn... Kan være hun har "lurt" deg sånn over en lang stund, fordi hun rett å slett ikke hadde hjerte til å si noe.. Eller så har noe skjedd , så hun har truffet en annen... helt umulig å vite. Føler vi mennesker sjelden er "logisk".. ;)

5778736[/snapback]

Fixed in the spirit of feminism.

Lenke til kommentar

Jeg hater detta ass...at det går an å bli så naiv? Her går jeg en mnd og er skikkelig skeptisk, men til slutt senker jeg "forsvaret" da jeg begynner å tro at det kanskje kan funke. Blir selvfølgelig ganske betatt, og hva skjer? Joda.

 

Helvete assa...konsentrere seg i dag? Ikke veldig. Hvor mange ganger må sånt skje meg, egentlig?

Lenke til kommentar
Jeg hater detta ass...at det går an å bli så naiv? Her går jeg en mnd og er skikkelig skeptisk, men til slutt senker jeg "forsvaret" da jeg begynner å tro at det kanskje kan funke. Blir selvfølgelig ganske betatt, og hva skjer? Joda.

 

Helvete assa...konsentrere seg i dag? Ikke veldig. Hvor mange ganger må sånt skje meg, egentlig?

5780810[/snapback]

Det suger, I know. Man må bare la det passere.. Let it go. Ingenting blir bedre om du dveler ved tankene. Det beste du kan gjøre for deg selv er å glemme henne, uansett hvor vanskelig det kan være. Om du ikke glemmer henne eller glemmer følelsene, kommer den følelsen du har nå til å sitte inni deg. Den kan grave dypt, det vet jeg. Jeg lot en sånn hendelse påvirke hele livet og livsstilen min en gang, og det skal aldri skje igjen.

 

Sorry jenter, ingen av dere er verdt å ødelegge livet sitt for.

Lenke til kommentar

Påvirke liv og livsstil, det hørtes drøyt ut. Er nok ingen fare for det, det var tross alt ikke noe trettiårig ekteskap som gikk dunken.

 

Men jeg glemmer ikke folk. Ikke sjans. Ikke følelser heller. Hodet mitt er helt feil satt sammen, alt går inn og ingenting kommer ut. Jeg kunne trengt en mental dumpingplass av og til.

Lenke til kommentar
Påvirke liv og livsstil, det hørtes drøyt ut. Er nok ingen fare for det, det var tross alt ikke noe trettiårig ekteskap som gikk dunken.

 

Men jeg glemmer ikke folk. Ikke sjans. Ikke følelser heller. Hodet mitt er helt feil satt sammen, alt går inn og ingenting kommer ut. Jeg kunne trengt en mental dumpingplass av og til.

5781872[/snapback]

Det jeg prøvde å få fram var vel at du ikke må la det at du nå har det vondt påvirke livet ditt.

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt så mye konsekvenser dette skulle kunne få, da? Ikke ødelegge livet, ikke bli bitter...hjelp, noen her har opplevd for mye vondt, tror jeg.

 

Det som derimot begynner å skje er at jeg har litt vondt for å stole på, eller tro på folk. Det er ikke første gangen dette skjer (riktignok ikke med det samme mennesket, da...), og jeg merker at jeg har litt vondt for å ta komplimenter og såntno seriøst. Nå gjorde for en gangs skyld det, og...ta-da.

 

Hvorfor kommer det alltid no skit i veien?..

Lenke til kommentar
Det var da voldsomt så mye konsekvenser dette skulle kunne få, da? Ikke ødelegge livet, ikke bli bitter...hjelp, noen her har opplevd for mye vondt, tror jeg.

 

Det som derimot begynner å skje er at jeg har litt vondt for å stole på, eller tro på folk. Det er ikke første gangen dette skjer (riktignok ikke med det samme mennesket, da...), og jeg merker at jeg har litt vondt for å ta komplimenter og såntno seriøst. Nå gjorde for en gangs skyld det, og...ta-da.

 

Hvorfor kommer det alltid no skit i veien?..

5783373[/snapback]

 

Jeg kan si så mye som at jeg har brent meg.

 

 

Man får utrolige vansker med å stole på folk etter noe sånt, man blir ofte paranoid og tror at nærmest alle er mot en..

 

Well, hang in there. It's gonna be allright. :)

 

 

EDIT:

 

Gaaah! Nå er jeg lei! Jeg gjør alt galt, men blir aldri fortalt hva! Hva skal jeg gjøre for at hun skal bli fornøyd? Når jeg sender meldinger, klager hun over at jeg maser for mye. Når jeg ikke sender meldinger, klager hun på at jeg ikke ahr tid til henne.

 

Faen i helvetes... [sett inn banneregle etter ønske og behov]

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Virker ut som det er noe med kommunikasjonen som svikter oss dokkar to... Lett med misforståelser over meldinger og msn osv... Beste er å snakke ut om problemene face to face. Det er min erfaring i vertfall.  ;)

5785463[/snapback]

 

Så er akkurat det jævla vanskelig når hun bor to timer unna da. :(

 

 

Det er på en måte hun som holder meg oppe når jeg jobber 12 timer i strekk, om jeg ikke har henne tror jeg at jeg kommer til å kollapse under alt arbeidet...

Lenke til kommentar
Virker ut som det er noe med kommunikasjonen som svikter oss dokkar to... Lett med misforståelser over meldinger og msn osv... Beste er å snakke ut om problemene face to face. Det er min erfaring i vertfall.  ;)

5785463[/snapback]

 

Så er akkurat det jævla vanskelig når hun bor to timer unna da. :(

 

 

Det er på en måte hun som holder meg oppe når jeg jobber 12 timer i strekk, om jeg ikke har henne tror jeg at jeg kommer til å kollapse under alt arbeidet...

5785485[/snapback]

 

Skjønner problemet ditt.. Men i så fall ville jeg tatt det over telefon. Så du kunne høre stemmen hennes og hvordan hun reagerte..

Lenke til kommentar
Gaaah! Nå er jeg lei! Jeg gjør alt galt, men blir aldri fortalt hva! Hva skal jeg gjøre for at hun skal bli fornøyd? Når jeg sender meldinger, klager hun over at jeg maser for mye. Når jeg ikke sender meldinger, klager hun på at jeg ikke ahr tid til henne.

 

Faen i helvetes... [sett inn banneregle etter ønske og behov]

5784108[/snapback]

Hehe, det skal ikke være lett, vettu.. Er det ofte sånn, eller? Tror nok jeg hadde tatt en liten alvorsprat i såfall. Hørtes lettere slitsomt ut.

 

Og ellers så savner jeg nattaklemmen min. For en uke siden var det "nuss" og tilsvarende herfra til evigheten. Byttet ut med "sov godt". Visste ikke at det gikk an å endre oppfatningen av noen så totalt på fire dager, men det går visst helt fint.

Lenke til kommentar

Faen. Faen. Faen.

 

HVORFOR er han snill mot meg når jeg oppførte meg sånn som jeg gjorde i går? Da får jeg bare enda mer skyldfølelse. I går kveld var jeg så kvalm over måten jeg hadde oppført meg på hele kvelden, så mens han sov drev jeg og kastet opp og alt som kom opp var vann fordi jeg ikke klarer å spise noe når vi er uvenner. Jeg gikk inn på soverommet og ba han pelle seg ut av huset, han dro hjem klokken fire på natten. Likevel ringer han og spør om jeg har det bra og om jeg fortsatt har det vondt. Hadde vært lettere å takle hvis han hadde vært sur og nektet å prate med meg.

 

Jeg må definitivt være den vanskeligste og jævligste å være sammen med noensinne ... Skjønner ikke hvorfor jeg behandler han sånn, vil jo ikke såre gutten min. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...