Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

RL - reality? hehe neida, håper på det jeg også :) Håper hvertfall på at jeg møter henne i det hele tatt, fordi ho e så forbanna pen og har helt sikkert masse beundrer og..

5770565[/snapback]

RL = Real life (Virkeligheten)

Pass på så du ikke blir utnyttet da. Hvis hun f.eks hinter om kontantkort, bør det ringe noen bjeller ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RL - reality? hehe neida, håper på det jeg også :) Håper hvertfall på at jeg møter henne i det hele tatt, fordi ho e så forbanna pen og har helt sikkert masse beundrer og..

5770565[/snapback]

RL = Real life (Virkeligheten)

Pass på så du ikke blir utnyttet da. Hvis hun f.eks hinter om kontantkort, bør det ringe noen bjeller ;)

5770626[/snapback]

 

Jeg er ikke så teit da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk

O RLY? Har du ikke nettopp satt inn penger på kontoen til ei fiktiv drømmedame du bare har snakket med på internett? Sikker på at det ikke er en mann? :tease:

Lenke til kommentar
O RLY? Har du ikke nettopp satt inn penger på kontoen til ei fiktiv drømmedame du bare har snakket med på internett? Sikker på at det ikke er en mann?  :tease:

5771110[/snapback]

 

Jeg ikke bare snakket på internett med henne, æ orka ikke å skrive alt på nytt igjen, du kan les mine forrige poster, og der kan du finne at jeg kjenner henne snart i ett år så..

 

Pluss at jeg kan se forskjell mellom mann og kvinne..

Lenke til kommentar

Du kan jo ikke være helt vel bevart om du bare setter inn 100 kr. på kontoen hennes... Hvis hun virkelig hadde veldig, veldig dårlig råd, så kunne det vært en fin gave, og hun ville nok satt veldig pris på det da.. Men hvis du ikke kjenner henne så godt er det bare rart. Jeg tror jeg hadde blitt litt redd hvis jeg hadde funnet ut at en gutt jeg hadde snakket litt med bare satte inn 100 kr. på kontoen min, sånn plutselig.. Jeg hadde virkelig begynt å tenke på hvilke baktanker han hadde.. Og om han var besatt eller noe..

Lenke til kommentar
Du kan jo ikke være helt vel bevart om du bare setter inn 100 kr. på kontoen hennes... Hvis hun virkelig hadde veldig, veldig dårlig råd, så kunne det vært en fin gave, og hun ville nok satt veldig pris på det da.. Men hvis du ikke kjenner henne så godt er det bare rart. Jeg tror jeg hadde blitt litt redd hvis jeg hadde funnet ut at en gutt jeg hadde snakket litt med bare satte inn 100 kr. på kontoen min, sånn plutselig.. Jeg hadde virkelig begynt å tenke på hvilke baktanker han hadde.. Og om han var besatt eller noe..

5773541[/snapback]

Helt enig, om det hadde vært en jente som gjorde det, da... Men hadde hun vært dritfin, hadde jeg bare syntes det var søtt og omtenksomt :p

Lenke til kommentar
Du kan jo ikke være helt vel bevart om du bare setter inn 100 kr. på kontoen hennes... Hvis hun virkelig hadde veldig, veldig dårlig råd, så kunne det vært en fin gave, og hun ville nok satt veldig pris på det da.. Men hvis du ikke kjenner henne så godt er det bare rart. Jeg tror jeg hadde blitt litt redd hvis jeg hadde funnet ut at en gutt jeg hadde snakket litt med bare satte inn 100 kr. på kontoen min, sånn plutselig.. Jeg hadde virkelig begynt å tenke på hvilke baktanker han hadde.. Og om han var besatt eller noe..

5773541[/snapback]

 

Egentlig... så var det 200,- spenn ;)

hehe okok, men jeg vet at hun føler seg som en prinsesse, og ikke rart at hun har fått seg et kallenavn "Prinsesse". Hun liker penger, hun liker store muskler, hun liker biff med barnesaus, altså alt som liker ekte prinsesser. Hehe. Og fra alt dette kommet jeg til en god konklusjon: da tenkte jeg, hvis jeg slenger over noen småpeng til kontoen hennes, så da vil hun tro at jeg er snill/søt, ikke grisk og da kan vi ha mere kontakt, og se ka som skjer videre. Det var det jeg tenkte på når jeg gjorte det. :)

 

Jeg tenkte som en prins :D

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Det var fint tenkt av deg da Leasch, men sånt er ikke så vanlig å gjøre. Kan virke ganske så rart for folk som ikke vet hvorfor du gjør det eller hva du er ute etter.

Du burde virkelig vurdere å finne en annen måte å vinne henne over på..

5775606[/snapback]

 

Har Seether en forslag å slenge over tankene mine? ;)

Lenke til kommentar
Jeg er enig med Tomat-Ulf. Du vil jo møte henne. Go for it! :)

Bedre å få vite nå om hun ikke er interessert enn seinere når kontoen din er tømt.. :p

5775633[/snapback]

 

Hahahaha! :!: :!: Neida, hun skal ikke suge mer penger fra meg nei. Kanskje senere etter jeg har møtt ho og etter at vi kan kysse hverandre uten problem, da skal jeg bruke penger bare på henne (kjøp blomster bare fordi det er onsdag eller vanlig dag, gå på forskjellige restauranter, gå på kino så ofte hun vil, spise så masse biff med barnesaus hun bare orka osv osv. :p hehe

Lenke til kommentar
Ja, unnskyld, jeg mente bearnessaus, skjer av og til, alle kan skriv  feil. :)

Er 17 år - Info kan du finne i profilen min vettu. ;)

5777912[/snapback]

Alle kan skrive feil, men du skrev det i to innlegg, så da er det ikke så rart om noen lurer på hva du egentlig mener :)

 

Hvor gammel er hun? Regner med du ikke har oppgitt opplysninger om henne i profilen din.. :)

Lenke til kommentar

Frustrasjon...

 

I litt over en mnd nå har jeg investert sjukt masse tid, tanker, energi og ikke minst telefonbruk (!) på noe jeg trodde kunne bli ordentlig bra. Hele veien har jeg fått høre hvor bra jeg var og hvor "konge" dette kunne bli og...ja, egentlig så alt fint ut.

 

Så får jeg plutselig høre i dag at jeg nok ikke var den hu så etter, for ulik, for snill, bor for langt unna...en hel haug unnskyldninger.

 

Jeg skal selvfølgelig ikke bli sinna på henne eller no. Begge må trives for at et evt. forhold skal bli bra, sånn er det bare. Jeg er bare så...skuffa? Irritert? Humøret er hvertfall på bånn akkurat nå.

 

Lite konstruktivt innlegg, måtte bare få ut litt. Det hjalp ikkeno, men likevel..

Lenke til kommentar
Frustrasjon...

 

I litt over en mnd nå har jeg investert sjukt masse tid, tanker, energi og ikke minst telefonbruk (!) på noe jeg trodde kunne bli ordentlig bra. Hele veien har jeg fått høre hvor bra jeg var og hvor "konge" dette kunne bli og...ja, egentlig så alt fint ut.

 

Så får jeg plutselig høre i dag at jeg nok ikke var den hu så etter, for ulik, for snill, bor for langt unna...en hel haug unnskyldninger.

 

Jeg skal selvfølgelig ikke bli sinna på henne eller no. Begge må trives for at et evt. forhold skal bli bra, sånn er det bare. Jeg er bare så...skuffa? Irritert? Humøret er hvertfall på bånn akkurat nå.

 

Lite konstruktivt innlegg, måtte bare få ut litt. Det hjalp ikkeno, men likevel..

5778663[/snapback]

Bedre du fikk fakta på bordet nå, da før det ble noe mer på falske følelser.

 

Skjønner at du er skuffet, men du må bare se på det som flaks at du ikke ble mer innvolvert

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...