Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Marley sin kjæreste bor vel et stykke unna ham. Litt vansklig å "bare gå bort" til henne da..

5766086[/snapback]

Aha, en annen sak da. Hvor lang avstand Marley?

5766091[/snapback]

 

To timer.

 

Men det ordnet seg. Bare jeg som ble paranoid i noen sekunder. Hun ringte noen minutter senere.

 

Takker for støtten allikevel. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen problemer med å la andre spandere på meg. :innocent: Hvis kjæresten min og jeg kjøper mat ute så er det så og si alltid han som betaler for meg. Men så har vi litt felles økonomi også da. Vi bor sammen og deler på å betale for maten. Ikke det at jeg ikke kan spandere. Vet jeg at han har lite penger så betaler jeg gjerne. Ellers så er jeg vel flinkere til å kjøpe små overraskelser til ham enn å spandere hele tiden.

Lenke til kommentar
Hvis en jente hadde satt inn penger på min konto uten å si noe om det ville jeg trodd henne var desperat og holdt meg langt faen unna. :p

5765534[/snapback]

Jeg hadde gjort det samme om en gutt gjorde det med meg.

Min eneste tanke som svirrer rundt er: "WHY??"

5765652[/snapback]

 

Fordi mann er rik og har masse penger? Og pluss at han liker deg ;) Thatswhy ;D

Lenke til kommentar
Hvis en jente hadde satt inn penger på min konto uten å si noe om det ville jeg trodd henne var desperat og holdt meg langt faen unna. :p

5765534[/snapback]

Tull, alle kan kjøpes for penger :)

5765603[/snapback]

 

Det stemmer - alle :D

 

 

 

 

 

Hold dæ laangt unna, enda hvis det var en pen og rik prinsesse? :wow:

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Overføre et par hundrelapper? Det er sånn bestemødre gjør. Tror faktisk det meste du kan kjøpe for penger vil glede henne mer enn bare $ inn på konto.

 

Tenk hvis hun bruker pengene hun får til å spandere på typen hun egentlig er glad i!

Lenke til kommentar
Overføre et par hundrelapper? Det er sånn bestemødre gjør. Tror faktisk det meste du kan kjøpe for penger vil glede henne mer enn bare $ inn på konto.

 

Tenk hvis hun bruker pengene hun får til å spandere på typen hun egentlig er glad i!

5767203[/snapback]

 

Huff, håpa at hun gjør ikke det! Ellers blir det veldig tragisk og TEIT!

Neida, selfølgelig skulle jeg kjøp noe til henne, selv om at hun har byrsdag snart, men hvordan skal hun få gaven? Det er jo flere mil mellom oss. Så det jeg kunne gjør det er å sette pænga inn på konto hennes og la henne kjøpe det hun vil. :)

Hun var overrasket, og sa at "Wow, om det går ann, så snill du e" osv osv... :)

Tror at hun var glad. "Og det er det minste jeg kunne gjør for deg" - svarte jeg til henne.

Ok, nu har e time. må gå...

Lenke til kommentar
Huff, håpa at hun gjør ikke det! Ellers blir det veldig tragisk og TEIT!

Neida, selfølgelig skulle jeg kjøp noe til henne, selv om at hun har byrsdag snart, men hvordan skal hun få gaven? Det er jo flere mil mellom oss. Så det jeg kunne gjør det er å sette pænga inn på konto hennes og la henne kjøpe det hun vil. :)  

Hun var overrasket, og sa at "Wow, om det går ann, så snill du e" osv osv... :)

Tror at hun var glad. "Og det er det minste jeg kunne gjør for deg" - svarte jeg til henne.

Ok, nu har e time. må gå...

5767867[/snapback]

 

Nå HØRES du ut som bestemor også.

 

*humre*

Lenke til kommentar

Tror han bare ikke vet hvordan han skal vise det til henne på en bedre måte..

 

Opplevde noe lignende en gang, men han hadde ikke kontonummeret mitt så det ble til at jeg plutselig hadde masse penger på mobilen hele tiden. :p ( Var sånn at man kunne fylle på med visa kort fra sense.no elns)

Lenke til kommentar

Haha.. Ånei nå minte du meg på ei som faktisk skulle ligge med en fyr for å få kontaktkort til bursdagen sin av han. :p

 

Bare så det er klart så har jeg aldri ligget med han eller noe sånt, og jeg sa ifra at jeg fint klarte å kjøpe egne kontantkort selv om jeg ville fylle på mobilen min.

Lenke til kommentar
Fordi mann er rik og har masse penger? Og pluss at han liker deg ;) Thatswhy ;D

5766985[/snapback]

Men hvorfor? Har hun økonomiske problemer?

5768204[/snapback]

 

Hun er nok ikke fattig... Jeg tror ikke det hvertfall. Det var bare et byrsdagspresang eller noke sånnt. Jeg bare følte for det jeg ;D Jeg er seriøst forelsket i henne, selv om at jeg har aldri møtt ho. Du vet, kjærlighet med første blikket, kalles det. ;)

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Huff, håpa at hun gjør ikke det! Ellers blir det veldig tragisk og TEIT!

Neida, selfølgelig skulle jeg kjøp noe til henne, selv om at hun har byrsdag snart, men hvordan skal hun få gaven? Det er jo flere mil mellom oss. Så det jeg kunne gjør det er å sette pænga inn på konto hennes og la henne kjøpe det hun vil. :)  

Hun var overrasket, og sa at "Wow, om det går ann, så snill du e" osv osv... :)

Tror at hun var glad. "Og det er det minste jeg kunne gjør for deg" - svarte jeg til henne.

Ok, nu har e time. må gå...

5767867[/snapback]

 

Nå HØRES du ut som bestemor også.

 

*humre*

5767939[/snapback]

 

 

Hahahaha! Ja, kanskje litt jah :!: men hvis mann har pænga som han ikke bruker - så hvorfor ikke? :cool:

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Hun er nok ikke fattig... Jeg tror ikke det hvertfall. Det var bare et byrsdagspresang eller noke sånnt. Jeg bare følte for det jeg ;D Jeg er seriøst forelsket i henne, selv om at jeg har aldri møtt ho. Du vet, kjærlighet med første blikket, kalles det. ;)

5768989[/snapback]

Hvis det var en bursdagspresang så blir det selvsagt noe helt annet :)

 

Det kan vel ikke akkurat kalles "kjærlighet ved første blikk" hvis du aldri har møtt henne ;)

Lenke til kommentar
Hun er nok ikke fattig... Jeg tror ikke det hvertfall. Det var bare et byrsdagspresang eller noke sånnt. Jeg bare følte for det jeg ;D Jeg er seriøst forelsket i henne, selv om at jeg har aldri møtt ho. Du vet, kjærlighet med første blikket, kalles det. ;)

5768989[/snapback]

Hvis det var en bursdagspresang så blir det selvsagt noe helt annet :)

 

Det kan vel ikke akkurat kalles "kjærlighet ved første blikk" hvis du aldri har møtt henne ;)

5770436[/snapback]

 

Nei, men jeg har sett masse bilda av henne ;)

Hun er en prinsesse! ;D

Lenke til kommentar
Nei, men jeg har sett masse bilda av henne ;)

Hun er en prinsesse! ;D

5770531[/snapback]

Håper du ikke blir skuffet når du møter henne i RL da :)

5770544[/snapback]

 

RL - reality? hehe neida, håper på det jeg også :) Håper hvertfall på at jeg møter henne i det hele tatt, fordi ho e så forbanna pen og har helt sikkert masse beundrer og..

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...