Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men når det gjelder jenta jeg liker, så SKAL jeg betale uansett..

Rart. Jeg har et delt syn på det. Jeg ville likt å betale som en positiv gest, men det å betale for henne KAN(merk: kan) tolkes et hint om at det er jeg som skal være dominerende, og at hun ikke er ressurssterk. Veldig usexy... men det er kanskje bare meg. :p

 

Tror det ligger i urinstinktet :hmm:

Bullshait. Mye av det som mange kaller for ur-instinkter er bare dagens kultur.

Lenke til kommentar
Men når det gjelder jenta jeg liker, så SKAL jeg betale uansett..

Rart. Jeg har et delt syn på det. Jeg ville likt å betale som en positiv gest, men det å betale for henne KAN(merk: kan) tolkes et hint om at det er jeg som skal være dominerende, og at hun ikke er ressurssterk. Veldig usexy... men det er kanskje bare meg. :p

5764794[/snapback]

 

Det har jeg ikke tenkt på :dontgetit:

 

Tror det ligger i urinstinktet :hmm:

Bullshait. Mye av det som mange kaller for ur-instinkter er bare dagens kultur.

5764794[/snapback]

 

Urinstinktet skulle stå i gåseøyne ;)

Lenke til kommentar

Om det er en date date, så er det ett skikkelig pluss om gutten spanderer, men om det sjer for ofte blir jeg ukomfortabel.

 

Men hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å finne en fyr som er Morsom, normal og små snill/rampete? Det kan umulig være for store krav. Hver gang jeg tror jeg finner en, så viser det seg at han faktisk er en drittsekk. Frustrasjon!

Lenke til kommentar
Men hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å finne en fyr som er Morsom, normal og små snill/rampete? Det kan umulig være for store krav.

5766160[/snapback]

Jeg fyller kravene dine utenom normal, men en som er normal fyller ikke de to andre, altså scorer jeg så høyt som mulig :cool: Mitt telefon nummer: 555-MEWANTHOTPIE ring nuh!

Lenke til kommentar
Men hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å finne en fyr som er Morsom, normal og små snill/rampete? Det kan umulig være for store krav. Hver gang jeg tror jeg finner en, så viser det seg at han faktisk er en drittsekk. Frustrasjon!

Muligens fordi kravene du setter står såpass i mot hverandre at det bare er bare via skuespill.

 

Det jeg reagerer mest på er "normal", mest fordi ingen er normale og det er dessuten vel (unskyld at jeg sier dette) et teit krav. Normal = det som er mest ligt flertallet, altså gjennomsnittlig. Du vil med andre ord har noen som ikke er spesielle. Eller har jeg mistforstått her nå?

 

Uansett, hvis du bryr deg mer om å finne en du liker og ikke bry deg så mye om at han passer inn i "normalen" så er det godt mulig du gjør det bedre..

 

 

...eller hva vet jeg... :p

Lenke til kommentar

For 2 uker siden traff jeg på ei jeg har vært interessert i lenge. Og vi pratet masse om hvorfor det var så lenge siden sist og drit.

 

Da jeg møtte henne igjen uken etter viste det seg at hun hadde fått seg type bare 3 dager tidligere (altså etter vi møttes uken før)

 

Hun sier selv at hun er sammen fordi det bare ble sånn. Alle venninnene hennes syns han er så ålreit og nesten spleisa dem, og at hun har så vanskelig for å si nei. (vil liksom ikke såre noen)

Men hun er usikker. Prøver liksom å unnskylde seg.

 

Jeg har da to problemer.

#1: Denne nye typen

#2: Hvordan komme innpå henne.

 

Vi har kjent hverandre så lenge at jeg ikke klarer å se for meg noen av oss prøve seg på den andre, da begge er redd for å miste vennskapet og greier. Men det er nettopp derfor jeg er interessert. Jeg har kjent henne lenge, og for en gangs skyld så liker jeg ei jente for personligheten.

 

Så jeg lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg skal tolke dette, og hvordan jeg burde gå fram? og hvordan jeg kan rydde denne nye typen av veien.

 

Det siste skulle jeg fint klart selv, men ikke uten at hun ser på meg som en dust. Så den er litt kinkig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...