Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som inviterer betaler syntes jeg er en fin regel. Ellers liker jeg helst å betale for mine egne ting. Kjæresten min nekter å la meg betale for ham..må være en sånn guttegreie :p

 

Liker best å betale selv fordi jeg ikke vil ende opp som en utgift eller noe. Sikkert sprøtt, men men..

Lenke til kommentar
Selv om jenta nekter å la deg betale, så betaler du uansett.. Det gjør i allefall jeg :p

Men hun ble nesten litt sinna på meg når jeg betalte filmen i går da :ermm:

5743412[/snapback]

 

Ja slik blir hun også... Ikke direkte sur, men små-irritert. Tror det er best å bare la de få betale selv hvis de på død og liv vil det. Men jeg er sånn selv når jeg er sammen med folk. Jeg SKAL betale selv, selv om jeg bare er sammen med en kompis, eller en jente.. Får dårlig samvittighet hvis noen legger ut for meg, selv om jeg vet at de ikke bryr seg om å legge ut.

Lenke til kommentar

Er jeg med kompiser, eller bare venniner, så kan de fint få lov til å betale. Det gjør meg ingenting å utnytte deres økonomi.

 

Men når det gjelder jenta jeg liker, så SKAL jeg betale uansett.. Tror det ligger i urinstinktet :hmm:

 

Kenny000: Det er faktisk bedre å få det svaret, enn å tenke så mye. Dette går nok bra skal du se :)

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
fikk vite i går at en jente jeg er keen på vil "bare" være venner.. selv om jeg egentlig var klar over det innerst inne, synes jeg slikt kan være ganske hardt å få vite.. :(

5743484[/snapback]

Det er det så absolut :(

5743493[/snapback]

 

 

huff, jeg sitter med en blandet følelse.. har ikke turt å spørre henne om sånnt..

av forsjellige grunner..

ikke at jeg er kylling nødvendigvis..

Lenke til kommentar
Er jeg med kompiser, eller bare venniner, så kan de fint få lov til å betale. Det gjør meg ingenting å utnytte deres økonomi.

 

Men når det gjelder jenta jeg liker, så SKAL jeg betale uansett.. Tror det ligger i urinstinktet :hmm:

5743525[/snapback]

Hmm ... jeg bare tenner på at jenter betaler for både seg og meg jeg :whistle:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
fikk vite i går at en jente jeg er keen på vil "bare" være venner.. selv om jeg egentlig var klar over det innerst inne, synes jeg slikt kan være ganske hardt å få vite.. :(

5743484[/snapback]

Det er det så absolut :(

5743493[/snapback]

 

 

huff, jeg sitter med en blandet følelse.. har ikke turt å spørre henne om sånnt..

av forsjellige grunner..

ikke at jeg er kylling nødvendigvis..

5743530[/snapback]

 

Kjenner meg igjen der, men jeg kan love deg at det blir så mye bedre med å si det! Tro meg... Bare les de postene mine før, så kan du forstå hvor pinglete jeg var.. Men det er en stor lettelse å få sagt det!

Lenke til kommentar
fikk vite i går at en jente jeg er keen på vil "bare" være venner.. selv om jeg egentlig var klar over det innerst inne, synes jeg slikt kan være ganske hardt å få vite.. :(

5743484[/snapback]

Det er det så absolut :(

5743493[/snapback]

 

 

huff, jeg sitter med en blandet følelse.. har ikke turt å spørre henne om sånnt..

av forsjellige grunner..

ikke at jeg er kylling nødvendigvis..

5743530[/snapback]

 

Kjenner meg igjen der, men jeg kan love deg at det blir så mye bedre med å si det! Tro meg... Bare les de postene mine før, så kan du forstå hvor pinglete jeg var.. Men det er en stor lettelse å få sagt det!

5743547[/snapback]

 

hun har vært igjennom så mye i det siste så jeg vil "spare" henne for mer akkurat nå..

 

jeg er egentlig klar for å snakke om det.. men ikke hun for å si det på den måten..

Lenke til kommentar

Er jo litt annerledes når man først er sammen med noen. Når man ikke er sammen/er på dealern så blir det mer som en hyggelig gest på en måte å spandere, men når man er sammen blir det litt mer jeg betaler det så betaler du det...

 

Men det finnes grenser for hva jeg gidder å spandere. Er det snakk om en hundrelapp eller tre så gir jeg beng, men slik som noen jeg kjenner gjør spanderer sydenturer til flere tusen kroner synes jeg blir litt drøyt.. Da virker det som om man er ute etter å kjøpe den stakkars dama... Har man utrolig mye penger er det jo greit nok, men jeg synes det blir feil uansett. (pluss at uventede ting kan skje, som f.eks en kompis spanderte to uker på kreta til dama si, så slo hun opp etter de hadde vært der en uke, så dro han hjem mens hun koste seg der med noen felles venner av de...)

Lenke til kommentar

Jeg har vel funnet ut at jeg spanderer ting rett og slett for å "ha noe på" folk. Dette kan da gi meg en fordel senere.

 

Men for jenter jeg er forelsket i, blir det noe annet. Da gjør jeg det for å være galant og ha bra etikette. Uansett hvordan det er, skal jeg tilby meg å spandere først, det er en universalregel. Men når hun har nektet 2-3 ganger, skal jeg føye meg og bare betale min andel.

Lenke til kommentar

Fordi jeg liker henne, foridi jeg syns at hun er noe av det beste som finns, fordi jeg syns at hun er nydelig, litt slem, men nydelig, hun er smart, hun liker store muskler-og d e meg :) fordi hun er verdens beste? Jeg kan fortsette å skrive t imorra :)

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...