Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Før forum tiden min begynte så trodde eg at gutter hadde det syyykt enkelt. Hadde inntrykk av at dokkar ikke stresset over jenter eller kjærlighet. Så sånn sett tror eg at begge kjønn sliter minst like mye. Hver på sin måte..men mye likt også.

 

Love sucks sometimes. Lurer på om eg får sett noe til typen i morgen. Vet ikke om jeg vil "mase" på ham når han nettopp er kommet hjem..og familien hans har vel savnet han og vil sikkert ha litt tid med ham. Uff. What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AnAnAs: Så koslig :) Jeg ble virkelig glad når jeg leste dette!

 

Ang. meg: Slo gårsdagens rekord med en time, så nå kommer jeg nettopp fra en 4 timers lang telefonsamtale :love:

 

Edit: Seether, send han en melding å si at du vil snakke med han, og at du har savnet han. Kan han ikke, så sender han ikke, så sier han det. Men jeg er sikker på at han har savnet deg like mye som du har savnet han :)

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

*sukk* Nå er jeg på hormon-helvete igjen :( Flott vil vel noen si, men det her er frustrasjon fra ende til annen. Først og fremst aner jeg ærligtalt ikke om hu liker meg. Av og til får jeg på følelsen at hu gjør det, men ikke vil si eller uttrykke det. Det er riktig nok ikke det største problemet. Det er nemlig om jeg faktisk ønsker å satse på henne. Greit nok, den fysisk attraksjonen er der, men det er jo ikke alt. Jeg ønsker faktisk ei med visse kvalitetet når det kommer til personlighet, og det meste av tiden oppfyller hu overhode ikke de kvalitetene. Hu er langt fra jordnær, driver manipulativ og utnyttende oppførsel, og drikker alkohol selv om hu egentlig ikke burde (alkoholskader). Ei slik jente er langt unna det jeg ønsker meg. Jeg ønsker meg ikke en "attention whore" som går rundt og drikker alkohol på tross av at hu allerede har fått skader av det. Problemet er bare at det er slik hu som regel virker. Av og til, når det er bare meg og henne og når jeg gir henne en fair sjanse, føler jeg virkelig at jeg møter ei veldig åreit jente med beina planta på bakken, litt slik jeg drømmer om, og ikke minst får jeg litt følelsen av at hu vil/ønsker å kutte ned på alkoholforbruket. Da virker hu straks ikke så ille lengre ... :shrug:

Lenke til kommentar
Før forum tiden min begynte så trodde eg at gutter hadde det syyykt enkelt. Hadde inntrykk av at dokkar ikke stresset over jenter eller kjærlighet. Så sånn sett tror eg at begge kjønn sliter minst like mye. Hver på sin måte..men mye likt også.

 

Love sucks sometimes. Lurer på om eg får sett noe til typen i morgen. Vet ikke om jeg vil "mase" på ham når han nettopp er kommet hjem..og familien hans har vel savnet han og vil sikkert ha litt tid med ham. Uff. What to do?

5701988[/snapback]

Gratulerer AnAnAs :)

Off-topic:

Seether, hold deg til en målform. :p

Lenke til kommentar
Hehe, er det ikke flott å være glad? :D

Og er det ikke flott å være forelsket? :love: Jeg er så utrolig glad for tiden, at de fleste i familien har skjønt hva som har skjedd. :p

5702373[/snapback]

Jah, GNI DET INN! ;)

 

Ernie, lenge siden du har våget deg ut av deppetråden nå, bra å se deg her! Problemet du har er det nok mange andre gutter som også har stritt med, blant annet meg. Men jeg råder deg til en ting; ikke hør på fornuften, hør på følelsene! Er du egentlig glad i henne men blir lei deg når hun "ødelegger" seg selv, så må du hjelpe henne med å unngå det siste. Kanskje er det bare du akkurat nå som bryr deg nok om henne til å se problemene hennes. Men pass på så du ikke er overivrig og overhjelpsom, da er du innpåsliten.

 

Et generelt tips til deg og dere andre som etterhvert finner ut at dere er forelsket, ikke bli lei dere hver gang det ser ut som det ikke går deres vei. Bruk forelskelsen til noe positivt! La den gi deg et spark bak og hjelpe deg i hverdagen. Det hjelper ikke å bare sitte og tenke på henne(han), noe jeg vet er veldig lett å gjøre. Når dere er forelsket, frigjøres masse ekstra adrenalin, og ikke la denne gå til spille, bruk den til noe! Og for guds skyld hold på vennene deres, gjør ting sammen med de, selv om det ikke kan virke sånn, så er det faktisk flere enn deg og henne(han) i verden.

 

Enkelte mennesker prøver alltid å finne og fremheve hva som er galt. Det er mye viktigere å fremheve det som er fint, bra og positivt, og forsøke å se optimistisk på livet.

 

"for jeg er en oooooptiiihiiimiiihiiiissssttttth!"

Lenke til kommentar
Ernie, lenge siden du har våget deg ut av deppetråden nå, bra å se deg her! Problemet du har er det nok mange andre gutter som også har stritt med, blant annet meg. Men jeg råder deg til en ting; ikke hør på fornuften, hør på følelsene! Er du egentlig glad i henne men blir lei deg når hun "ødelegger" seg selv, så må du hjelpe henne med å unngå det siste. Kanskje er det bare du akkurat nå som bryr deg nok om henne til å se problemene hennes. Men pass på så du ikke er overivrig og overhjelpsom, da er du innpåsliten.

5705579[/snapback]

Altså, problemet er at jeg kommer liksom ikke til. Jeg må nesten bokstavligtalt være alene med henne før jeg liksom får igang noe. Nytter svært lite å skrive noe på MSN f.eks., for der er sjeldent hun faktisk svarer meg.

 

Et generelt tips til deg og dere andre som etterhvert finner ut at dere er forelsket, ikke bli lei dere hver gang det ser ut som det ikke går deres vei. Bruk forelskelsen til noe positivt! La den gi deg et spark bak og hjelpe deg i hverdagen. Det hjelper ikke å bare sitte og tenke på henne(han), noe jeg vet er veldig lett å gjøre. Når dere er forelsket, frigjøres masse ekstra adrenalin, og ikke la denne gå til spille, bruk den til noe! Og for guds skyld hold på vennene deres, gjør ting sammen med de, selv om det ikke kan virke sånn, så er det faktisk flere enn deg og henne(han) i verden.

5705579[/snapback]

Det er vel forsåvidt ikke så vanskelig. Er stadig full av energi både pga forelskelse og andre ting. Kan få mye nyttig ut av slike "utbrudd".

 

Enkelte mennesker prøver alltid å finne og fremheve hva som er galt. Det er mye viktigere å fremheve det som er fint, bra og positivt, og forsøke å se optimistisk på livet.

5705579[/snapback]

Joa, du har forsåvidt rett, jeg fokuserer veldig på det negative. Det gjelder ikke bare her, men generelt sett også. Derimot så setter jeg krav til hva jeg ønsker og trenger. Da må jeg jo også følge de kravene opp og det medfører negativ fokusering. Jeg synes ikke det i seg selv er noe dumt. Man bør ikke gå naivt og blåøyd rundt og tro at verden er perfekt og at alle kan rette seg etter ens egne ønsker. På den andre siden hjelper det lite med rent negativt fokus. Derimot tror og mener jeg at et balansert syn tjener meg godt. Når jeg ser at hu i dette tilfellet ikke alltid oppfyller det jeg trenger, så er det bekymringsverdig. Jeg forventer selvsagt ikke en perfekt verden her, men visse ting er pent nødt til å være der for at jeg skal føle det er noen vits i det. For meg vil det utover fysisk attraksjon være at hu er et jordnært menneske.

 

"for jeg er en oooooptiiihiiimiiihiiiissssttttth!"

5705579[/snapback]

Pøh! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...