MyBigMouth Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Bare ta denne: Lyst å bli med hjem på grandiosa og puling?.....funker hver gang:P Hvis a svarer nei kan du foreslå BigOne. Og den passer enda bedre To du ann? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Bare ta denne: Lyst å bli med hjem på grandiosa og puling?.....funker hver gang:P Hvis a svarer nei kan du foreslå BigOne. Og den passer enda bedre To du ann? 5032194[/snapback] Syke, SYKE mann! Nei, Ustedalen, du må bare være naturlig... og ta deg god tid, hvis hun da ikke er på farten. Det blir sikkert det vanskeligste å finne en rett anledning. 5032213[/snapback] Ja jeg er litt syk.... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 You do that!Tenk positivt, det kommer til å gå så bra atte. 5032094[/snapback] Det blir klinings etter skolen i morra! Si hvordan det gikk da... 5032182[/snapback] Blir nok ikke det, siden jeg skal til legen og mulig opperere beinet (les i deppetråden for å forstå) Uansett så har jeg såpass dårlig selvtillit nå, at jeg tviler på at det noen gang kommer til å skje. Men kommer nok til å holde dere informert Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Bare ta denne: Lyst å bli med hjem på grandiosa og puling?.....funker hver gang:P Hvis a svarer nei kan du foreslå BigOne. Og den passer enda bedre To du ann? 5032194[/snapback] Syke, SYKE mann! Nei, Ustedalen, du må bare være naturlig... og ta deg god tid, hvis hun da ikke er på farten. Det blir sikkert det vanskeligste å finne en rett anledning. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Nå pingler du ihvertfall ikke ut. Begge delene kommer til å gå så bra. Men se det på den lyse siden. Liker hun deg ikke, så hade det aldri vært noe å satse på uansett.....Lykke til! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har aldri forstått meg på kjærlighet... Men følelsen, den e kraftig... kan gjøre underverk den! Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Er så drita lei av å være singel... tror jeg er kresen.... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 ja...samme her. Mulig ingen liker meg thou....jj :S Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Problem: Ingen har kjæreste, everybody cries! Løsning: Alle sitter på et hardware-forum og klager. :OHNOES: LarsP's løsning: Skru av datamaskinen, bli medlem på S.A.T.S, ta sol, klipp håret, forny garderoben. Dra på fest med fornyet selvtillit. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja det er jo alltid like lett..... Lettere å si det enn å gjøre det.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jo, det er faktisk kjempeenkelt. Sutring hjelper uansett ikke, da drar man seg selv bare enda lengre ned i gjørma. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Må si meg litt enig med deg, LarsP. Selv om treninga er en mer individuell sak. Er jo mange som er fornöyd med kroppen sin fra för av. MEN, en hårklipp og nye, stilige klär kan faktisk gjöre mye for selvtilliten. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har medlemskap i S.A.T.S var der 7 ganger så slutta jeg... faens dritt Betalt på det i nesten et år nå uten å få noe igjen for det.... vel blir kvitt det når bindingstiden går ut Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Må si meg litt enig med deg, LarsP. Selv om treninga er en mer individuell sak. Er jo mange som er fornöyd med kroppen sin fra för av. MEN, en hårklipp og nye, stilige klär kan faktisk gjöre mye for selvtilliten. 5033396[/snapback] For all del, det var bare et eksempel. Har man det ikke bra med seg selv så må man gjøre noe med det. Det hjelper absolutt ikke å sitte inne og synes synd på seg selv. Vet jeg kanskje hører kynisk og jævlig ut nå, men jeg sier dette kun for å hjelpe. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Problem: Ingen har kjæreste, everybody cries! Løsning: Alle sitter på et hardware-forum og klager. :OHNOES: LarsP's løsning: Skru av datamaskinen, bli medlem på S.A.T.S, ta sol, klipp håret, forny garderoben. Dra på fest med fornyet selvtillit. 5032980[/snapback] Psh, doesn't work. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Psh, doesn't work. 5033611[/snapback] Tull, se på meg. Jeg er Fabio: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hahahaha, Fabio er helten! *skrive klissete bøker og ha bilde av seg selv på forsiden* Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Psh, doesn't work. 5033611[/snapback] Tull, se på meg. Jeg er Fabio: 5033615[/snapback] Aaah, Fabio... Men f***, jeg fulgte rådet ditt om å klippe meg (lot lillesøster på 5 gå i gang med saksa), og Fabio har jo LANGT HÅR! *hele min verden raser sammen* Okey, kanskje nok off-topic. Hvis du var forelsket i noen, ville du da krysset enhver grense for å få være sammen med vedkommende? Ville du for eksempel heller jobbet med noe skolearbeid som du må bli ferdig med istedet for å være sammen med den du liker? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) FAEN! Hun sa til og med navnet på han hun likte! Livet mitt er totalknust! Endret 20. oktober 2005 av Ustedalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg