Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah, smårips. Ikke ta det så tungt. Hvis han ikke klarer å se deg hvor hvem du er, og at du har mer en bare et flott utsene, så er han ikke verdig deg. Dessuten, hvis han liker noen andre, så er det ingen ting å gjøre med det. Du kan ikke bli lykkeligere en det han er, og han er kanskje lykkelig når han er sammens med henne...

 

Men ta deg sammen, du er da pen du også. Sjekket bildene av deg, og du er jo ei fin jente du også. Ikke noe å skamme seg over. Bare stå på og vær deg selv så går det bra;) du har alle forutsettningene med deg!

Lenke til kommentar

Utseende har veldig mye og si på førsteutrykket ^^

 

f.eks: Ei jente jeg prater med har sagt til meg at "Til å begynne med trodde jeg at du var en komplett idiot og datanørd, men du e faktisk ganske kul" Akkurat det sa hun ^^ (saksa fra en logg)

 

Utseende har ganske mye og si på hvem jeg legger meg etter da, men dette er en stygg uvane jeg har fordi de fleste gode samtalepartnere er ikke så ekstremt fine :) Men så går ikke jeg etter de ekstremt fine da heller, synes de bare er helt sprengt i hodet. Enda en fordom jeg har :(

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg må ha funnet verdens fineste samtalepartner :p Heh. Hun er både vakker og har personlighet.. Var hos henne istad. koselig. Er fortsatt med motvilje jeg reiser på fjellet. (Eller det blir litt digg da, fordi jeg har ikke bil dermed får jeg låne en kompis sin stylede 2005 modell Honda Accord og den er helt sinnsykt rå å kjøre :p)

Lenke til kommentar
Nååhhh, seether :( Trist å høre. Du skulle bare visst hvor lyst han har til å være med deg også... for det har han sikkert.

 

Du får få varme og omtanke her på tråden da vettu :p

 

*klemme og trøste seether*

5691372[/snapback]

Tusen takk SimDaDim...eg håper virkelig det.

 

Seether: Føler med deg...

 

 

*grue seg til romjulen i år*

5691457[/snapback]

Takk til deg og chills. Føler meg litt bedre nå. Stakk ut en tur på kino med søsteren min. Hjalp litt. Tror egentlig at eg fokuserer altfor mye på at han ikke e her. Eg e jo vant til å se han sjelden. Har bare for mye tid til å savne og tenke på han akkurat no. Det hjelper ikke å ødelegge tiden hans i Tromsø med familien sin med all whiningen min selv om min vinterferie suger.

 

Såå full skjerpings :)

Lenke til kommentar

det kommer vel fram i teksten....

 

And I'd..

Give it all away,

Just to have somewhere to go to...

Give it all away,

To have someone to come home to...

 

This is my December,

These are my snow covered trees...

This is me pretending,

This is all i need...

 

And I

Just wish that i didnt feel like there was something i missed

 

 

jeg bare føler meg tom innvendig om dagen...

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Satser på at vi går for ensomheten jeg. Alle har til tider følt seg ensom. Jeg har det, SimDaDim har det, moren og faren din har det, og alle andre personer på denne jorden. Det er ofte en følelse man får når man har tenkt for mye, og sitter hjemme alene. Denne følelsen er helt naturlig, og det ligger i menneskets natur å finne en å dele alle tanker og følelser med, en å være glad i, en å kose med osv...

Den beste medisinen mot dette er faktisk å komme seg ut. Ring til noen venner, finn på noe morsomt sammen med de. Det hjelper, tro meg!

 

Tiden kommer for alle en eller annen gang. Det kan skje nå, eller det kan skje om ett par år. Men bare husk at det er alltid noen som er glad i deg, både familie eller venner ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...