Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vær deg selv du ustedalen, er den hun har blitt forelsket i (forhåpentligvis).... ikke tenk så mye over det.. ikke begynn å spill hard to get.. er bare å behandle henne som du har gjort hele tiden.. keep it real ;)

Endret av nerval
Lenke til kommentar

dimiles: Hva mener du? Jeg har aldri sendt ørten meldinger til henne. Sender en melding, og får jeg ikke noe svar, så venter jeg til hun svarer på den. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke bli innpåsliten. Så det ligger ikke i min natur å sende ørten meldinger. Det eneste er at jeg tenker for mye :p

 

Hvorfor har du fått for deg at jeg er innpåsliten? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hehe, det dimiles setter fingeren på er faktisk et veldig stort problem. man blir litt overiverig, og vips så overkjører man den andre ganske fulstendig uten å merke det selv.

 

Men det virker som du har tatt dette med fattning Ustedalen :) Bare kjør løpet som du selv føler for. Du merker nok fort hvis det blir for mye eller for lite ;)

Lenke til kommentar

åå. skikkelig dillemma nå :p Hun på jobben har vært skikkelig tilbakeholden i det siste, men i dag har hun vært skikkelig frempå. spør om jeg skal bli med på å finne på ting til helgen og sånt. Men så har jeg sagt ja til å bli med på fylletur med gutta til helgen også. Svikter jeg de, blir jeg tidenes sviker :p Planlagt lenge. Men så vil jeg heller være med henne. Å vilket valg! :p

Lenke til kommentar
jeg hadde invitert henne, men hun må passe hus, bikkje og unge i helgen... (vet hun snakker sant :p) så hun kunne ikke bli med.. hun ville ikke ta med ungen og bikkja på fjellet :p

5686351[/snapback]

Hvis hun var så frampå, men må være hjemme. Hvorfor ikke tilbringe tid med henne hjemme hos hu? ;)

Lenke til kommentar

Hehe, det passer heller ikke fordi foreldrene mine må ha begge bilene våres i helgen, så jeg må sitte på med en kompis som reiser fredag (tror ikke jeg hadde fått han til å vente til lørgag, så kjøre bil i 4 timer, for å være der en kveld liksom... :p) Jeg kunne evt. funnet på en unnskyldning for å dra på lørdag og lånt en av bilene til kompisene mine som er der alt, de tok bilen til foreldra :p Men nei alt blir bare tull :p Jeg sa til henne at det er mulig vi ikke drar pga været han jeg skal kjøre med på fredag var veldig usikker selv. Såeh... Jeg får nok ta det som det kommer ja.

Lenke til kommentar

Kjæresten min kommer ikke hjem før på søndag. Det vil si at ikke bar emå jeg lide meg igjennom ferien uten han..men også hele neste uke. Med skole, trening og jobb neste uke så rekker jeg det rett og slett ikke..og jeg vet ikke om jeg gidder å stresse med å lage tid til det heller. Han reiste. Denne ferien også. Faen heller.

 

og eg vet eg oppfører meg ganske barnslig og whinete no, men eg hadde gledet meg sånn til å få den siste feriedagen sammen med ham :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...