Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har snakket med henne ganske lenge nå på msn, og det var kjempekoslig. Tror jeg tok sorgene på forskudd :p Men vi snakket ikke om det som skjedde på lørdagen, men men, vi kommer vel til å snakke om det de nærmeste dagene :)

 

Forresten, en liten morsom ting; Vi sitter og snakker om ett eller annet. Plutselig får jeg meldingen "sorry for at jeg ikke har svart på meldingene dine", pluss at jeg vet at hun har funnet frem til Bildrekritikken på forumet. Men hun vet nå uansett hva jeg føler for henne... Men da må alle medlemmene på forumet (i allefall de som er aktive her!) hilse pent på henne sånn at hun har en hilsen når hun leser dette da :p

 

Kanskje vurdere å bytte brukernavn en gang hvis jeg vil være anonym? :hmm:

Lenke til kommentar
Vet ikke hvorfor, men det føles bare så godt å skrive i denne tråden. Snakke til ukjente folk om ens problemer uten å frykte at det kommer videre eller no :p

5676487[/snapback]

Ellers så finner du plutslig ut at hun du snakker om leser i denne tråden.. :hmm:

 

Edit: Men det gir en frihet å skrive det ned her ja :)

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Vet ikke hvorfor, men det føles bare så godt å skrive i denne tråden. Snakke til ukjente folk om ens problemer uten å frykte at det kommer videre eller no :p

5676487[/snapback]

 

vet nå ikke om jeg ville kalle alle ukjent ;)

5676516[/snapback]

 

Vel, mer eller mindre da ;) er ingen her som har kontakt med den vanlige vennegjengen min. Hvertfall som jeg veit om :D men hvem vet.

Lenke til kommentar

Ellers så finner du plutslig ut at hun du snakker om leser i denne tråden.. :hmm:

 

 

5676492[/snapback]

 

La konspirasjonene flomme! :p

5676513[/snapback]

 

Les et par poster over, så forstår du ;)

5676522[/snapback]

 

Hadde allerede lest det. Man kan lure på åssen hun kom hit. ;)

5677047[/snapback]

 

Tror det har noe med brukernavnet mitt å gjøre. Hun søkte på google på Ustedalen, og kom til bildekritikken.

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Ustedalen, strålende å høre at det går så bra! :) Viste hun kom til å svare deg. Regnet med at du valgte ei ordentelig jente som sier ifra og ikke holder deg på pinebenken når du første skulle bli så glad i noen. Strålende!

 

Litt sant som du sier egentelig. Vanskligere å dele alt her inne nå som hun er her. Men kan du ikke dele det med henne først da? Tror det burte bygge god tillit mellom dere, så lenge det er gjennsidig, og så lenge både du og hun klarer å høre sannheten.

 

Må innrømme at da jeg viste hun jeg var forelsket i dette forumet, så gikk det på trynet... men, jaja, du har finni deg ei som er smart nok til å like deg som du er Ustedalen ;) Kommer til å gå strålende.

 

Du må få henne til å hilse på oss i tråden da. Hadde vært megahyggelig! Se hva ei fantastisk jente du har offret så mye følelser på :)

Lenke til kommentar
Mulig Zappza innerst inne VILLE at det skulle spre seg videre til jenta da. Jeg vet iallefall at jeg har sagt sånne ting til folk fordi jeg vil at det skal nå henne, men da bare som et rykte, og ikke noe sånn stor kjærlighetserklæring.

 

Bare for å lodde stemningen, selvsagt.

5673451[/snapback]

Kanskje jeg ville det innerst inne, ikke vet jeg :dontgetit: Men det var ikke meningen at hun skulle få vite det. Var som sagt besteveninna hennes som spurte meg hva jeg følte for henne og jeg sa det bare :)

 

 

Zappza, la naturen gå sin gang. Du må utfordre kompisen din til duell foran jente og vinne. Ikke noe slåsskamp, ta sats og dunk skallene sammen. Den som står til slutt vinner.

 

Jeg så det på TV. Langedrag, riktig nok, men uansett.

5673699[/snapback]

zOMG! Da vinner jeg jo, har drit hard skalle :tease:

Men seriøst, hva burde jeg gjøre? Fikk vite i dag at hun ikke har tenkt å bli i lag med han. I allefall ikke i den nærmeste framtid ;)

Lenke til kommentar

Jeg er paranoid :p Har jo selvsagt snakket en del med henne i dag, og fikk vite at hun hadde vist veldig dårlig samvittighet for at hun ikke hadde svart meg på meldingene mine. Det som hadde skjedd, var at på veien hjem, hadde hun sovnet i bilen og mistet mobilen der. Den hadde moren funnet senere, og da var det to meldinger fra meg :p

(Slutte å tenke for mye?)

 

Vi snakket også en del om det som skjedde på lørdag, og hun mente det hun sa på lørdagen :D Og joda, hun har forstått det ganske lenge at jeg likte henne. Kan vist leses som en åpen bok :blush:

 

Vi fant ut at vi skal gi dette litt tid, og se hvordan det går, noe som passer meg veldig bra :) Jeg vil ikke forhaste meg med noe, og jeg vil at hun virkelig skal forstå hvor glad jeg er i henne, og at jeg ikke er bare ute etter å få meg noe :)

 

Vi fant ut at vi skulle ta en ny filmkveld neste helg (passet ikke denne :no: ), så håper vi kan få pratet ut om dette skikkelig denne gangen :)

 

Ah, jeg er glad nå :love:

 

Til deg: Hei :D

Lenke til kommentar

Ustedalen, you go boy!

 

Må si jeg var lettet over at det bare var hennes feil som gjorde at hun ikke svarte. Egentelig så regnet jeg med at det var kroken på døra for deg når hun ikke svarte på mld. Ville bare prøve å holde håpet opp litt til...noe som lønte seg :D

 

Gled deg til filmkvelden:) Forbred deg godt, men la det gå som det går;)

 

Holder dere kontakten via mld den neste uka også da regner jeg med?

 

*storkose seg*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...