Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er nok litt forskjell i alder.. Jeg blir 20 i år og hun er to år yngre enn meg. Pluss at vi har fått veldig mye mer kontakt etter jeg fortalte henne hva jeg følte for henne. I motsetning til Ustedalen.. Men det er mulig hun ikke vil gi deg noen forhåpninger eller no. Hun er nok ikke sikker på hva hun vil selv derfor velger hun antageligvis å være litt mer tilbakeholden ovenfor deg.

 

Heh, det med å dø for andre... Blir rart å si det synes jeg. Jeg tror jeg er så egoistisk at jeg ikke ville ha dødd for at en annen person skulle leve. Tenk hvis du måtte dø for dama di. Hva bra får du ut av det? Du går under jorda og henne finner en ny å knulle på? :p Nei. Jeg satser heller på å få en tredjeperson til å dø for dama mi i såfall.

Lenke til kommentar

Bawh :(

 

Jeg har hatt følelser for en god venninne av meg ganske lenge nå, problemet er bare at jeg ikke vet hvordan jeg skal si det til henne og at jeg ikke vet hvordan hun kommer til å reagere Vi har vært venner gjennom nesten hele livet (fra 4kl)

 

Har indirekte sagt det til henne før dvs jeg sa det til en annen venninne som står meg og henne nært. Hun spurte om hun kunne si det til en siste venninne og det var greit sa jeg. Hun hadde lovet at hun ikke skulle si det videre til noen... Tror dere hun klarte det? Nei. :ermm:

 

Etter hun fikk vite at jeg hadde følelser for henne ble hun mer stille ovenfor alle. Akkurat som om hun ikke visste hvordan hun skulle reagere. Det kan jo selvfølgelig hende det var andre ting som også gjorde det, men det vet jeg ikke noe om. Dette er et par måneder siden nå, og nå har det blitt "normalt" igjen. Det ble det egentlig bare 1-2 uker etter på men men.

 

Nå har det altså blusset opp igjen, det er bare det at hun har funnet seg en annen fyr nå. Jeg og han har blitt veldig gode venner nå og jeg vil ikke ta henne fra han. Jeg vet altså ikke hva hun tenker på nå (hvem gjør vel det) men det virker som hun er veldig usikker.

 

Kort og godt

Hun vet jeg har følelser for henne.

Hun har følelser for en annen. Vet ikke hvordan det er med meg

 

Jeg vil ikke hindre henne i å bli i lag med kompisen min

Jeg vil ikke stikke kjepper i hjula for kompisen min, men jeg vil samtidig ikke gi opp henne

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette til henne det gjelder

 

Huff, som vanlig av meg ble dette en lang sytepost

 

Hjelp :cry:

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Gjør som jeg. Snakk dritt om kompisen din til henne. Fortelle alle hemmeligheter om han etc. (hvis det finnes noen) :p Funka for meg :D

 

Heh. Rart det du beskriver der Zappza. Hender man ikke skjønner helt selv hvor glad man er i noen før de begynner å bli sammen med noen andre..

Lenke til kommentar

Jeg var ikke drittsekk. Jeg fortalte bare noen sannheter som fikk henne til å tro annerledes om han. Hvis hun ikke hadde hørt det fra meg og bli sammen med fyren så hadde det neppe holdt lengre enn han greide å skjule det.

 

Men det er jo ikke sikkert at kompisen din er en like råtten fyr som han jeg snakker om :p

Lenke til kommentar
Har indirekte sagt det til henne før dvs jeg sa det til en annen venninne som står meg og henne nært. Hun spurte om hun kunne si det til en siste venninne og det var greit sa jeg. Hun hadde lovet at hun ikke skulle si det videre til noen... Tror dere hun klarte det? Nei.

Det har skjedd en del ganger med meg og. Hvis det er noe jeg ikke vil at noen andre skal vite, så sier jeg det ikke til noen. INGEN. En eller annen gang så sier vedkommende det vidre, enten i fylla, for å hevne seg etc.

Lenke til kommentar
Har indirekte sagt det til henne før dvs jeg sa det til en annen venninne som står meg og henne nært. Hun spurte om hun kunne si det til en siste venninne og det var greit sa jeg. Hun hadde lovet at hun ikke skulle si det videre til noen... Tror dere hun klarte det? Nei.

Det har skjedd en del ganger med meg og. Hvis det er noe jeg ikke vil at noen andre skal vite, så sier jeg det ikke til noen. INGEN. En eller annen gang så sier vedkommende det vidre, enten i fylla, for å hevne seg etc.

5673367[/snapback]

 

Da har du ikke så gode venner :p

Lenke til kommentar
Har indirekte sagt det til henne før dvs jeg sa det til en annen venninne som står meg og henne nært. Hun spurte om hun kunne si det til en siste venninne og det var greit sa jeg. Hun hadde lovet at hun ikke skulle si det videre til noen... Tror dere hun klarte det? Nei.

Det har skjedd en del ganger med meg og. Hvis det er noe jeg ikke vil at noen andre skal vite, så sier jeg det ikke til noen. INGEN. En eller annen gang så sier vedkommende det vidre, enten i fylla, for å hevne seg etc.

5673367[/snapback]

Mulig Zappza innerst inne VILLE at det skulle spre seg videre til jenta da. Jeg vet iallefall at jeg har sagt sånne ting til folk fordi jeg vil at det skal nå henne, men da bare som et rykte, og ikke noe sånn stor kjærlighetserklæring.

 

Bare for å lodde stemningen, selvsagt.

Lenke til kommentar

Zappza, la naturen gå sin gang. Du må utfordre kompisen din til duell foran jente og vinne. Ikke noe slåsskamp, ta sats og dunk skallene sammen. Den som står til slutt vinner.

 

Jeg så det på TV. Langedrag, riktig nok, men uansett.

Lenke til kommentar

Ok, trenger litt hjelp til å avgjøre hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg holde meg lavt i terrenget, og ikke kontakte henne før hun kontakter meg, eller skal jeg fortsette å sende meldinger, og finne ut hvordan hun egentlig står?

 

Og det virker som hun ikke vil snakke med meg. Var innom på msn, men hadde statusen på borte. Jeg kontaktet ikke henne, og skulle finne ut om hun skrev noe til meg (hun har nesten alltid gjort det, uansett status!). Neida, hun sa ingenting, og logget av igjen etter en kort stund :(

 

Altså, hva er det å si at du liker en, for så å kutte ut helt kontakten med han? :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...